بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

چه زمانی بریس هایم را بردارم؟

چه زمانی بریس هایم را بردارم؟

زمان برداشتن بریس

پس از تمام تلاش‌هایتان، احتمالاً آماده هستید که لبخند زیبای جدید خود را نشان دهید، و ما به همان اندازه که شما از دیدن این تحول هیجان زده هستید! همانطور که ممکن است برای درآوردن بریس های خود آماده باشید، آیا دهان شما برای جدا شدن بریس های شما آماده است؟

اگر یک چیز می توانیم در مورد دندان هایمان بگوییم، این است که آنها فوق العاده لجباز هستند! به فشار زیادی نیاز دارد تا آنها را به موقعیت مطلوب منتقل کند و اجازه دهد لثه ها در اطراف آن حرکت رشد کنند تا از تغییرات پشتیبانی کنند. برای اکثر افراد، زمان استفاده از بریس و انجام آن حرکات سرسختانه حدود 1 تا 3 سال است. مواردی وجود دارد که می‌تواند این روند را تا مرز 36 ماه طولانی‌تر کند، اما تنها راه برای رسیدن به یک لبخند کاملاً هماهنگ که در تمام طول عمر باقی می‌ماند این است که به کل دهان خود زمان مناسبی را که برای تنظیم نیاز دارد اختصاص دهید.

دکتر فاطمه تیموری ، بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان و متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان مفتخر هستند به شما بیماران گرامی خدمات ارائه دهند.

ما درک می کنیم که صاف کردن دندان ها با ارتودنسی یک تصمیم بزرگ است. بالاخره لبخند شما پنجره ای به شخصیت شماست. در حالی که ممکن است نتوانیم به شکلی جادویی جدول زمانی درمان شما را تسریع کنیم، کارشناسان در اینجا در ارتودنسی درباره صورت ها و بریس ها می توانند روشن کنند که چه چیزی زمان زیادی می برد و چگونه می توان زمان صرف براکت ها را کاهش داد.

بیشتر بخوانید
چه زمانی و چرا برای درمان ارتودنسی به کشیدن دندان نیاز دارید؟
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

این فقط در مورد دندان های صاف است، درست است؟

طولی نمی کشد تا دندان های شما به اندازه کافی حرکت کنند تا متوجه تفاوت شوید. اکثر بیماران در حدود شش ماه پس از قرار دادن بریس های خود می توانند تغییری در لبخند خود مشاهده کنند. اما این تنها اولین مرحله از فرآیند سلامت دهان و دندان در طول عمر است، بنابراین هنوز خیلی هیجان زده نشوید. تاکنون فقط دندان های شلوغ یا شکاف های بسته در سطح زیبایی دارید. اگر بریس های شما خیلی زود برداشته شوند، دوباره به موقعیت اولیه خود برمی گردند.

به منظور مشاهده و عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری همین جا کلیک کنید.

در مرحله بعد، تمرکز روی بایت شما یا نحوه برخورد دندان های بالایی با دندان های پایینی شما است. این برای جویدن بسیار مهم است، و داشتن تراز مناسب می تواند سایش و آسیب دندان ها و فک شما را کاهش دهد. زمان برداشتن بریس

در حالت ایده‌آل، بریس‌های شما همچنین دندان‌های شما را برای اوربایت مناسب در این مرحله تراز می‌کنند که به جلوگیری از فرسودگی دندان‌های جلویی شما در طول زمان کمک می‌کند. در برخی موارد، اصلاح هم ترازی بایت می تواند در واقع در طول حرکت اولیه شکافی در دندان های جلویی شما ایجاد کند. این شکاف استاندارد است و قبل از جدا شدن بریس های شما اصلاح می شود. برداشتن خیلی زود بریس‌ها پس از بستن این شکاف می‌تواند باعث بازگشت شکاف شود، گاهی اوقات سال‌ها پس از برداشتن بریس‌ها. زمان برداشتن بریس

اما همه چیز عمیق تر می شود. اگر دندان های شما نیاز به صاف کردن دارند، منطقی است که ریشه های زیر نیز باید صاف شوند. بدون اطمینان از موازی شدن ریشه ها با تنظیمات دندان ها، احتمالاً دندان ها به موقعیت قبلی باز می گردند. به همین دلیل است که حتی بعد از اینکه دندان های شما صاف به نظر می رسند، وقت بگذارید. بسیاری از این حرکت نهایی قابل مشاهده نیست، اما بدون شک برای یک درمان موثر حیاتی است.

بیشتر بخوانید
آیا بریس ها درد دارند؟

با ما تماس بگیرید تا یک قرار ملاقات تعیین کنید و در مورد اینکه آیا بریس ها گزینه مناسبی برای شما هستند یا نه، بیشتر بدانید.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
drteimoori.com, ارتودنسی, ارتودنسی اصفهان, ارتودنسی ثابت, اصلاح طرح لبخند اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان, بهترین متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان, زمان برداشتن بریس, متخصص ارتودنسی در اصفهان, متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان, ناهنجاری فک
نوشتهٔ پیشین
آیا ارتودنتیست ها قبل از بریس دندان ها را تمیز می کنند؟
نوشتهٔ بعدی
چرا ارتودنسی؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.