دکتر فاطمه تیموری بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

دکتر تیموری بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

دکتر تیموری بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

دکتر تیموری بهترین متخصص ارتودنسی

چرا نگهدارنده های ارتودنسی مهم هستند؟

بریس‌ها می‌توانند دردسرساز باشند و زمانی که می‌توانید آن‌ها را بردارید هیجان‌انگیزترین لحظه است. با این حال، هنگامی که آنها را بردارید، این بدان معنا نیست که سفر شما به سمت دندان های صاف تر در همین جا متوقف می شود. هر بیماری که تحت درمان ارتودنسی قرار گرفته است باید از نگهدارنده استفاده کند. دندان ها همیشه در حرکت هستند.

آنها به دلایل زیادی هرگز از جابجایی دست نمی‌کشند: با رشد، شکل فک شما تغییر می‌کند، غذا خوردن و جویدن می‌تواند روی فک و دندان‌های شما تأثیر بگذارد و بریس‌ها دندان‌های شما را در موقعیتی غیرطبیعی قرار می‌دهند که منجر به تلاش دندان‌های شما برای جابجایی به عقب می‌شود. نگهدارنده ها برای جلوگیری از عقب رفتن دندان ها وجود دارند. برای بیماران استفاده از نگهدارنده بسیار مهم است. برای آشنایی با مزایا به خواندن ادامه دهید.

دکتر فاطمه تیموری بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان
دکتر تیموری متخصص ارتودنسی کودکان

انواع مختلف نگهدارنده ها چیست؟

دو نوع نگهدارنده وجود دارد: دائمی و متحرک. نگهدارنده‌های دائمی مانند نگهدارنده‌های لینگوال ثابت، به پشت دندان‌ها متصل می‌شوند تا از جابجایی آن‌ها جلوگیری کنند. نگهدارنده‌های ثابت می‌توانند برای کسانی مفید باشند که دائما فراموش می‌کنند نگهدارنده‌های خود را دوباره در آن قرار دهند.

با این حال، تمیز کردن و شکستن آن‌ها با سایش مداوم سخت‌تر می‌شود. تمیز کردن نگهدارنده دائمی برای جلوگیری از مشکلات دندانی و مراقب غذاهای سفت که ممکن است بخورید ضروری است.

نگهدارنده های متحرک، مانند نگهدارنده های سیمی و پلاستیکی شفاف، محبوب ترین انواع هستند. هر دو برای دندان های بالا و پایین تجویز می شوند. نگهدارنده های سیمی از سیم نازکی استفاده می کنند که روی دندان های شما قرار می گیرد، در حالی که نگهدارنده های پلاستیکی شفاف شبیه ترازهای Invisalign هستند.

بیشتر بخوانید
درباره انواع بریس صحبت بدانید:

نگهدارنده های قابل جابجایی راحت تر از نسخه های دائمی تمیز می شوند. اگرچه نگهدارنده های شفاف طول عمر کمتری نسبت به انواع سیمی دارند، اما به دلیل اینکه عملا نامرئی هستند ترجیح داده می شوند.

می خواهید نمونه کار ببینید لطفا کلیک کنید تا از کارهای ما اطمینان حاصل کنید.

مزایای نگهدارنده چیست؟

همراه با جلوگیری از جابجایی، نگهدارنده های شما به مرور زمان نیش شما را تثبیت می کنند. از آنجایی که دندان‌های شما به موقعیت جدید خود عادت ندارند، نگه‌دارنده‌های شما به نگه داشتن آن‌ها در جای خود کمک می‌کنند و احتمال برگشت آن‌ها را کاهش می‌دهند. نگهدارنده ها همچنین می توانند به رفع مشکلات گفتاری کمک کنند. آنها محل قرارگیری زبان را تنظیم می کنند که می تواند به گفتار مناسب منجر شود.

این همچنین می تواند به خروپف یا تنفس بلند کمک کند. بریس ها عمدتاً در میان نوجوانان و نوجوانانی که دندان هایشان به طور کامل رشد نکرده است استفاده می شود. بنابراین از ریتینرها برای جلوگیری از شلوغی هنگام ورود دندان عقل استفاده می شود. ریتینرها مزایای زیادی دارند و با استفاده مداوم، بیماران خود را حفظ خواهند کرد.

لبخندهای زیبا خود را با ما تجربه کنید.

زیبایی لبخند با ارتودنسی دکتر تیموری در اصفهان
زیبایی لبخند با ارتودنسی دکتر تیموری در اصفهان
با اصفهان ارتودنسی تماس بگیرید

ما به عنوان مطب منتخب ارتودنسی و اطفال در مناطق و جوامع اطراف هر یک از مکان‌هایمان، به جمعیتی خدمات می‌دهیم که به خدمات ما نیاز دارند و مایل هستند و منبع قابل اعتمادی از متخصصان را ارائه می‌کنیم که پزشکان محلی بتوانند به راحتی بیماران خود را معرفی کنند. ما در ارتودنسی آرک مطمئناً پس از درمان ارتودنسی، نگهدارنده های باکیفیت در اختیار شما قرار می دهیم.

بیشتر بخوانید
چرا شکستگی های ارتودنسی رخ می دهد؟

اگر در مورد نگهدارنده خود سؤالی دارید، با ما تماس بگیرید یا مستقیماً به ما ایمیل بزنید

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, اصلاح طرح لبخند اصفهان, بهترین جراحی فک اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی, دکتر تیموری بهترین متخصص ارتودنسی, دکتر فاطمه تیموری, زیبایی لبخند اصفهان, متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان
نوشتهٔ پیشین
از متخصص ارتودنسی اصفهان بخوانید:چگونه از بریس های خود مراقبت کنیم؟
نوشتهٔ بعدی
بزرگسالان چه مدت از بریس استفاده می کنند؟ – متخصص ارتودنسی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.