بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | بهترین ارتودنسیت در اصفهان

آنچه در اطراف بریس ها گیر می افتد:

آنچه در اطراف بریس ها گیر می افتد:

گیرکردن بریس ها

انتظار کمی ناراحتی را داشته باشید

وقتی به خانه می روید، می توانید انتظار کمی ناراحتی را داشته باشید. دندان های شما ممکن است حساس باشند و بریس های جدید می توانند باعث ایجاد زخم در دهان شما شوند. سعی کنید در چند روز پس از مصرف غذاهای نرم مانند سوپ، ماکارونی و موز بخورید و در صورت نیاز از داروهای مسکن بدون نسخه استفاده کنید. اگر سطوح بالایی از ناراحتی را تجربه می کنید که با ایبوپروفن یا استامینوفن از بین نمی رود، با ارتودنتیست خود تماس بگیرید تا نظر دوم را بدهد. حساسیت شما باید بعد از چند روز از بین برود.

با متخصص ارتودنسی خود در مورد مراقبت مناسب از بریس های خود صحبت کنید. شما باید به طور منظم مسواک بزنید و از Waterpik استفاده کنید تا ذرات غذایی را که بین بریس ها و دندان ها گیر می کند، خارج کنید. همچنین باید از غذاهای چسبناک اجتناب کنید. با مراقبت مناسب و با مراجعه منظم به متخصص ارتودنسی برای معاینه، می توانید دندان های خود را در زمانی که بریس ها در جای خود قرار دارند، سالم نگه دارید.

گرفتن بریس می تواند کمی اعصاب خردکن باشد، اما ترس از ناشناخته معمولاً بدترین قسمت است. پرسیدن سؤالات فراوان و آمادگی جسمانی برای قرار ملاقات شما باید به افزایش سطح راحتی شما کمک کند. ایستگاه بعدی: یک لبخند کامل!

هدف این مقاله ارتقای درک و دانش در مورد موضوعات کلی بهداشت دهان و دندان است. در نظر گرفته نشده است که جایگزینی برای مشاوره، تشخیص یا درمان حرفه ای باشد. در مورد هر گونه سؤالی که ممکن است در مورد یک بیماری یا درمان داشته باشید، همیشه از دندانپزشک یا سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی واجد شرایط مشاوره بگیرید.

بیشتر بخوانید
حملات درد در نورالژی تری ژمینال با چه چیزهایی ایجاد می شوذ؟
بهترین ارتودنسیت در اصفهان | دکتر فاطمه تیموری متخصص ارتودنسی اصفهان
بهترین ارتودنسیت در اصفهان | دکتر فاطمه تیموری متخصص ارتودنسی اصفهان

هر نوع سخت افزار ارتودنسی، از جمله سیم، باند، براکت، منبسط کننده، فنر، الاستیک و پیچ، چالش های منحصر به فرد خود را برای بیمار در هنگام تمیز کردن ایجاد می کند.

میکروب های کوچک ابتدا مکانی موثر برای پنهان شدن در اطراف سخت افزار ارتودنسی و بین دندان ها پیدا می کنند و به کلونی های بزرگتری از بیوفیلم پلاک تبدیل می شوند. از آنجایی که ذرات غذای در دسترس توسط کلنی‌های میکروب هضم می‌شوند، توده‌های بیوفیلم پلاک بقایای غذا را پردازش می‌کنند.

اسید محصول جانبی این فرآیند هضم میکروب است. این اسیدها در اطراف براکت‌ها و نوارها حک می‌شوند و لکه‌های ارتودنسی گچی سفیدی را ایجاد می‌کنند که اغلب قبل از دنبال کردن بریس‌ها به بیماران نشان داده می‌شود. خبر خوب این است که اگر به بیمار نحوه تمیز کردن صحیح بریس ها را آموزش داده شود، می توان از این لکه ها جلوگیری کرد.

اطلاعات تماس دکتر فاطمه تیموری بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

بورد تخصصی ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت – (استادیار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان)

اصفهان، خیابان توحید میانی، ساختمان تیراژه طبقه 4 واحد 12  ۰۳۱-۳۶۲۶۹۰۲۱ و ۰۹۳۷۶۸۰۹۸۵۸

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, ارتودنسی پیشگیری, ارتودنسی ثابت, ارتودنسی نامرئی, اصلاح طرح لبخند اصفهان, بهترن متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی, جراحی فک و صورت اصفهان, درمان ارتودنسی, دکتر فاطمه تیموری, گیرکردن بریس ها
نوشتهٔ پیشین
درباره انواع بریس صحبت بدانید:
نوشتهٔ بعدی
تمیز کردن بریس در خانه چگونه است؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.