متخصص ارتودنسی اصفهان

چه مدت باید از بریس ارتودنسی استفاده کنم؟

متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری | drteimoori.com

مدت زمان مطالعه: 5دقیقه

بیماران من معمولاً در هنگام مشاوره اولیه این سوال را می پرسند. بزرگسالان به خصوص در مورد مدت زمان لازم برای استفاده از بریس نگران هستند.

به طور متوسط ، انجام یک درمان ارتودنسی حدود 24 ماه طول می کشد. برخی از بیماران به کمتر از 12 ماه زمان نیاز دارند. اما بیمارانی نیز هستند که قبل از رسیدن دندان ها به موقعیت مطلوب نیاز به 3 سال درمان دارند. متخصص ارتودنسی اصفهان خانم دکتر فاطمه تیموری با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه ارتودنسی و ارتودنسی درخدمت شما می باشد. drteimoori.com

ارتودنسی یک راه حل مناسب نیست و دهان هر بیمار منحصر به فرد است. بنابراین ، در حالی که نمی توانم با اطمینان به شما درمورد زمان دقیق درمان در مورد خاص خود بگویم. اما می توانم فاکتورهایی را که در مدت زمان استفاده از بریس های دندانی موثر هستند ، برای شما توضیح دهم.

نوع درمان

بیمارانی که نیاز به درمان ارتودنسی دارند اکنون چندین گزینه دارند. بریس های فلزی معمولی ، بریس های سرامیکی و بریس های شفاف وجود دارد. بریس های فلزی از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. و این سیستم را بسیار مستحکم و مقاوم ساخته اند. از طرف دیگر ، بریس های سرامیکی و ترازهای شفاف ، از بریس های فلزی زیباتر به نظر می رسند.

متخصص ارتودنسی اصفهان
متخصص ارتودنسی اصفهان

سن

بیماران جوان (نوجوانان و کودکان) تمایل دارند سریعتر از بزرگسالان نتیجه بگیرند. زیرا فک آنها هنوز در حال رشد است و باعث می شود دندانها راحت تر شوند. این بدان معنا نیست که همه بزرگسالان باید دو سال یا بیشتر از بریس استفاده کنند. عوامل دیگری نیز وجود دارد که بر طول دوره درمان تأثیر می گذارد.

بیشتر بخوانید
انواع بریس های بزرگسال: کدام یک برای شما مناسب است؟

متخصص ارتودنسی اصفهان خانم دکتر فاطمه تیموری با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه ارتودنسی و ارتودنسی درخدمت شما می باشد. drteimoori.com

شدت پرونده

عامل مهم دیگر شدت مسئله ارتودنسی شماست. فاصله / ازدحام خفیف را می توان در یک سال یا کمتر برطرف کرد. در حالی که موارد شدید بسیار بیشتر طول می کشد.

انطباق بیمار

یک بیمار ارتودنسی برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن درمان باید تمام دستورالعمل های ارائه شده توسط متخصص ارتودنسی خود را دنبال کند. که شامل رعایت بهداشت دهان و دندان مناسب ، قرار ملاقات های دندانپزشکی و استفاده از دستگاه ارتودنسی طبق دستورالعمل است.

متخصص ارتودنسی اصفهان خانم دکتر فاطمه تیموری با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه ارتودنسی و ارتودنسی درخدمت شما می باشد. drteimoori.com

آیا می توان مقدار زمان مورد نیاز برای استفاده از بریس را کاهش داد؟

آره. در اینجا در Brace Place ، ما خوشحالیم که فناوری Propel را به بیماران خود ارائه می دهیم. پروپل به دندانها کمک می کند تا سریعتر به موقعیت دلخواه خود بروند. و در نتیجه زمان درمان به طور قابل توجهی کاهش می یابد. چه بیماران از بریس های سنتی استفاده کنند. و چه از تراز کننده های واضحی مانند Invisalign ، این فناوری ابتکاری تضمین می کند که درمان موثر و سریع است.

متخصص ارتودنسی اصفهان
متخصص ارتودنسی اصفهان

سایر درمانهایی که باعث کاهش زمان درمان می شوند شامل Acceledent و Vpro AcceleDent و Vpro با استفاده از نیروی چرخشی و فناوری نبض نرم برای جابجایی دندانها هستند.

افکار نهایی

تنها راه برای تعیین اینکه چه مدت به درمان ارتودنسی نیاز دارید ، مشاوره با ارتودنسی است. ما از دهان شما عکس و اشعه ایکس می گیریم و یک برنامه درمانی سفارشی برای شما ایجاد می کنیم. ما همچنین گزینه های شتابدهنده را مورد بحث قرار خواهیم داد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن لبخندی را که همیشه می خواستید داشته باشید.

بیشتر بخوانید
آشنایی با جینجیویت عارضه التهاب و قرمزی لثه

متخصص ارتودنسی اصفهان خانم دکتر فاطمه تیموری با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه ارتودنسی و ارتودنسی درخدمت شما می باشد. drteimoori.com

آیا می توان مقدار زمان مورد نیاز برای استفاده از بریس را کاهش داد؟, ارتودنسی ابا قیمت مناسب دراصفهان, بهترین جراح ناهنجاری های فک اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان, دکتر فاطمه تیموری, متخصص ارتودنسی خوب در اصفهان
نوشتهٔ پیشین
سن مناسب برای شروع درمان با ارتودنسی چیست؟
نوشتهٔ بعدی
ارتودنسی دندان در مقابل مینی ارتودنسی دندان چیست؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.