متخصص ارتودنسی اصفهان ویروس کرونا و دندانپزشکی

ویروس کرونا و دندانپزشکی

ویروس کرونا و دندانپزشکی | ویروس کرونا که امروزه در جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌ کنیم بیماری جدید و قابل انتقالی بوده که با این حال برای بسیاری از افراد در خصوص ویروس کرونا در دندانپزشکی سوالاتی پیش می آید. توجه داشته باشید این ویروس که بسیار جدی و قدرتمند است لازم است بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته و در هنگام مراجعه به دندانپزشکی دقت کافی به عمل آید تا از انتقال این بیماری جلوگیری شود.

ویروس کرونا در دندانپزشکی

کرونا ویروس خطرناک و گسترده بوده که چند وقتی است که سراسر جهان را با خود درگیر کرده و در این گیر و دار کشور ایران نیز به این ویروس خطرناک مبتلا شده است. به طور کلی علائم این بیماری شبیه سرماخوردگی بوده اما بسیار شدیدتر می باشد. این ویروس که با نام کووید ۲۱۹ نیز شناخته می شود منشا آن کشور چین است. حال بسیاری از افراد تمایل دارند در خصوص  کرونا در دندانپزشکی اطلاعاتی به دست آورده زیرا نگرانی بسیاری از افراد این است که آیا می‌توانند در این برهه از زمان که ویروس کرونا در جامعه بسیار واگیردار شده است.

مقابله با انتقال ویروس کرونا در دندانپزشکی

در حال حاضر باید توجه داشته باشید که با وجود خطراتی که ویروس کرونا می ‌تواند برای افراد به وجود آورد، تا حد امکان بهتر است از منزل خارج نشده و به محل های عمومی چون دندانپزشکی مراجعه نکنند. اما در اینجا اگر شما راه های مقابله با انتقال ویروس کرونا را بدانید می توانید با وجود این ویروس بدون اینکه خطری شما را تهدید کند به دندانپزشکی بروید. اما توجه داشته باشید افرادی که دچار این بیماری هستند به هیچ عنوان نباید به دندانپزشک مراجعه کنند. همانطور که مستحضر هستید این ویروس با تماس افراد با یکدیگر انتقال پیدا کرده است از این رو رعایت بهداشت فردی جهت پیشگیری از انتقال کرونا  در دندانپزشکی ضروری می باشد.

بیشتر بخوانید
چه زمانی درمان ارتودنسی کوتاه مدت است ؟

متخصص ارتودنسی اصفهان دکتر فاطمه تیموری

دکتر فاطمه تیموری

بورد تخصصی ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت

متخصص ارتودنسی اصفهان

استادیار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید:

نظرات و سوالات خود را در بخش نظرات و دیدگاه ها برای خانم دکتر ارسال نمایید:

جراحی فک, جراحی فک اصفهان, زیبایی لبخند, زیبایی لبخند اصفهان, طراحی لبخند, طراحی لبخند اصفهان, متخصص ارتودنسی اصفهان, ناهنجاری فک, ویروس کرونا و دندانپزشکی
نوشتهٔ پیشین
اهمیت پلاک دندان بعد از انجام ارتودنسی
نوشتهٔ بعدی
شست و شو درست دست ها در دندانپزشکی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.