متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر متخصص ارتودنسی در اصفهان

معرفی بهترین ارتودنتیست در اصفهان

معرفی بهترین ارتودنتیست در اصفهان

معرفی بهترین ارتودنتیست اصفهان

ارتودنتیست با دندانپزشک متفاوت است زیرا متخصص ارتودنسی دوره های تخصصی را گذرانده است. همه ارتودنتیست ها دندانپزشک هستند، به همین دلیل، اما همه دندانپزشکان ارتودنتیست نیستند. به همین دلیل است که پیدا کردن یک متخصص ارتودنسی که عضو یک سازمان پیشرو باشد، مانند هیئت ارتودنتیست های آمریکا، بسیار مهم است.

از متخصص ارتودنسی بپرسید که آیا دارای گواهینامه بورد هستند یا خیر و اگر چنین است، بپرسید که عضو کدام سازمان هستند. همچنین ممکن است در مورد سوابق تحصیلی هر ارتودنتیست و هر گونه وابستگی یا جوایز دیگری به نام آنها بپرسید.

بهترین ارتودنسیت در اصفهان | دکتر فاطمه تیموری متخصص ارتودنسی اصفهان
بهترین ارتودنسیت در اصفهان | دکتر فاطمه تیموری متخصص ارتودنسی اصفهان

هنگامی که شروع به محدود کردن گزینه های خود کردید، شروع به برنامه ریزی تورهای اداری مفید است. با هر ارتودنتیستی که علاقه مند به دیدن آنها هستید تماس بگیرید و از آنها بخواهید که یک تور مطب را برنامه ریزی کنند. سعی کنید در کمترین زمان شلوغ وارد شوید تا بتوانید با کارکنان مطب و احتمالاً متخصص ارتودنسی اصفهان صحبت کنید.

هنگام گشت و گذار در دفتر، مراقب نظافت و حرفه ای بودن باشید. از پرسنل بخواهید مدارک گواهینامه و بیمه را به شما ارائه دهند. همچنین این زمان مناسب برای پرسیدن هر سوالی است که ممکن است داشته باشید.

برای دیدن نمونه کارها از نمونه عکس ها بخواهید و کلیک کنید تا متوجه عمق کار بشوید.

قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد اینکه به کدام متخصص ارتودنسی می روید، همیشه ایده خوبی است که بخواهید نمونه کارها را ببینید. پورتفولیو یک پوشه یا صحافی است که با عکس های بیماران گذشته و نتایج آنها پر شده است. در نمونه کارها، باید تعدادی عکس قبل و بعد از بیماران گذشته یا فعلی که دارای الاینر اینویزیلاین بودند را بیابید.

بیشتر بخوانید
آیا کودک 7 ساله من واقعاً به بریس ارتودنسی نیاز دارد؟

این عکس‌ها می‌توانند به شما نشان دهند که از نتایج Invisalign خود چه انتظاری دارید. این عکس ها همچنین نشان می دهد که متخصص ارتودنسی چندین بیمار اینویزیلاین را دیده است و توانسته نتایج بسیار خوبی از درمان به دست آورد. همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که هر کس سفر متفاوتی دارد و ممکن است لبخند شما دقیقاً شبیه لبخند دیگران نباشد.

با این حال، نمونه‌هایی از نمونه‌های عکس‌های قبل و بعد راهی برای به دست آوردن ایده در ذهن شماست که چه چیزی را باید انتظار داشت.

بهترین ارتودنسیت در اصفهان | دکتر فاطمه تیموری متخصص ارتودنسی اصفهان
بهترین ارتودنسیت در اصفهان | دکتر فاطمه تیموری متخصص ارتودنسی اصفهان

بیایید ارتودنتیست اینویزیلاین مناسب برای شما پیدا کنیم:

نمی توان انکار کرد که اینویزیلاین به دلایل زیادی یک انتخاب عالی برای صاف کردن دندان ها است. با این حال، پیدا کردن متخصص ارتودنسی Invisalign مناسب برای شما ممکن است کمی بیشتر مورد توجه قرار گیرد. هنگامی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینویزیلاین و بهترین متخصص ارتودنسی برای ارائه آن هستید، در تماس با ارتودنسی دکتر تیموری تردید نکنید.

در ارتودنسی دکتر فاطمه تیموری هر متخصص ارتودنسی حداقل دو سال تحصیل اضافی در زمینه ارتودنسی را پشت سر گذاشته است.

ما وقف این هستیم که اطمینان حاصل کنیم که هر بیمار هر بار که در اینجا است، تجربه شگفت انگیزی دارد.

برای تعیین اولین قرار ملاقات خود همین امروز با ما تماس بگیرید.

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, انواع ارتودنسی, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, دکتر فاطمه تیموری, متخصص ارتودنسی در اصفهان, متخصص ارتودنسی کودکان, معرفی بهترین ارتودنتیست اصفهان
نوشتهٔ پیشین
چه چیزی در طول درمان ارتودنسی از متخصص ارتودنسی اصفهان انتظار دارید؟
نوشتهٔ بعدی
نحوه انتخاب یک متخصص ارتودنسی اینویزیلاین در اصفهان و هر آنچه که باید بدانید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.