بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

مشکلات رایج با بریس های ارتودنسی

مشکلات رایج با بریس های ارتودنسی

مشکلات رایج بریس ارتودنسی | بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری

مشکلات رایج بریس ها ما به عنوان یک ارائه دهنده ارتودنسی در ساحل منهتن، هم کودکان و هم بزرگسالانی را که به دنبال بهبود لبخند خود با صاف کردن دندان های خود هستند، درمان می کنیم. ما در ارتودنسی ساحلی منهتن روش های مختلفی برای این کار داریم.

این روش های درمانی شامل بریس ها، الاینرها و دستگاه های دهانی متحرک می باشد. توصیه های درمانی ما برای نیازهای بیمار و سلامت دهان و دندان سفارشی شده است که به اطمینان از نتایج زیبا کمک می کند. در حین استفاده از بریس، برخی از بیماران ممکن است با مشکلات مختلفی در مراقبت از دندان خود دست و پنجه نرم کنند. تنظیم کردن بریس‌ها و ادامه مراقبت از دندان‌ها ممکن است دشوار باشد. خبر خوب این است که بسیاری از این مشکلات کاملاً قابل اجتناب هستند.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان می تواند گزینه ی مناسبی را با توجه به بودجه و دندان های شما ارائه دهد.

در ضمن اینجا چیزی است که باید بدانید:

بیماری لثه در حالی که از بریس استفاده می کنند، بیماران در سراسر کالیفرنیا و جاهای دیگر در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به بیماری لثه هستند. این وضعیت معمولاً در نتیجه تجمع باکتری ها در امتداد خط لثه رخ می دهد. با گیر افتادن باکتری در لثه، بیماران ممکن است دچار التهاب، خونریزی و تحریک شوند. اگر درمان نشود، ممکن است این وضعیت به حدی بدتر شود که لثه ها شروع به عقب نشینی کنند و پاکت هایی در بافت لثه ایجاد شود.

بیشتر بخوانید
متخصص ارتودنسی دارای فلوشیپ

این می تواند منجر به تحریک بیشتر، از دست دادن استخوان و پوسیدگی شود. افرادی که از بریس استفاده می کنند به دلیل سختی تمیز کردن اطراف لثه در معرض خطر خاصی برای این بیماری هستند. دکتر مریم می تواند به شما نشان دهد که چگونه دندان های خود را به درستی تمیز کنید تا از بیماری لثه جلوگیری کنید.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

حفره ها

از آنجایی که تمیز کردن دندان هنگام استفاده از بریس دشوار است، خطر ایجاد حفره افزایش می یابد. ما می دانیم که افزایش خطر ممکن است افراد را از بریس بترساند، اما ابزارهایی برای کمک به شما برای تمیز نگه داشتن دندان ها در طول این فرآیند داریم. براکت‌ها و سیم‌های فلزی که روی دندان‌های شما قرار می‌گیرند فضاهایی را ایجاد می‌کنند که مواد غذایی، باکتری‌ها و پلاک‌ها به راحتی می‌توانند به دام بیفتند.

در ارتودنسی ساحلی منهتن، ما به بیماران توصیه می‌کنیم که از ابزارهای مخصوصی برای مسواک زدن اطراف براکت‌های خود استفاده کنند و زمان بیشتری را صرف کنند تا مطمئن شوند که دندان‌ها تا حد امکان تمیز می‌شوند. تمیز کردن منظم دندان ها راه دیگری برای جلوگیری از پوسیدگی است.

رنگآمیزی

لک شدن یکی از مشکلات رایجی است که ممکن است با بریس ها ایجاد شود. غذا می تواند در اطراف براکت ها جمع شود و زمانی که بیمار به سرعت آن را خارج نمی کند، دندان ها را لکه دار کند. از آنجایی که تمیز کردن دندان‌ها با براکت‌ها دشوار است، بسیاری از افراد در نهایت با یک لکه سفید در محل براکت مواجه می‌شوند. بنابراین، بقیه دندان در مقایسه زرد به نظر می رسد. این مشکل حتی در کودکان شایع تر است زیرا مراقبت از دندان ها و بریس ها برای آنها سخت تر است. ما به بزرگسالان توصیه می‌کنیم پس از برداشتن بریس‌ها، عمل سفید کردن دندان‌ها را انجام دهند تا لکه‌هایی که در طول درمان ایجاد شده‌اند از بین بروند.

بیشتر بخوانید
مراقبت های حین ارتودنسی

بوی بد دهان

بوی بد دهان یک مشکل رایج است که مردم در سراسر کالیفرنیا با آن دست و پنجه نرم می کنند. علل معمولی عبارتند از غذایی که می خورید، همراه با عفونت یا بهداشت نامناسب دهان. علاوه بر دوری از مصرف بیش از حد سیر، توصیه می کنیم که بیماران چندین بار در سال دندان های خود را تمیز کنند تا پلاک ها و باکتری هایی که می توانند باعث ایجاد بو شوند از بین بروند. افرادی که از بریس یا وسایل دهان استفاده می کنند باید مراقب مسواک زدن کامل باشند زیرا چیزهایی مانند نگهدارنده به راحتی می توانند بوها را حفظ کنند.

 مشاهده و عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری

معدنی زدایی

دکتر فاطمه تیموری به بیماران کمک می‌کند تا از مشکلات رایج بریس‌ها جلوگیری کنند. این وضعیت می تواند به دلیل حمله اسید به دندان ها رخ دهد. افرادی که از رفلاکس اسید رنج می برند یا غذاهای حاوی اسید بالا می خورند، در معرض خطر بیشتری برای این اتفاق هستند.

دمینرالیزاسیون منجر به ایجاد لکه های سفید و اسکار مانند روی دندان ها در نزدیکی محل براکت می شود. این همچنین می تواند حساسیت شدید ایجاد کند زیرا مینای دندان شکسته می شود و هم عاج و هم انتهای عصبی را در معرض دید قرار می دهد.

با ما تماس بگیرید  و در مورد اینکه آیا بریس ها گزینه مناسبی برای شما هستند یا نه، بیشتر بدانید.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, اصلاح طرح لبخند اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, جراحی فک و صورت اصفهان, دکتر فاطمه تیموری
نوشتهٔ پیشین
مشکلات رایج دندان ک درمان آن ارتودنسی است کدام اند؟
نوشتهٔ بعدی
مشکلات بریس های ارتودنسی چیست؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.