بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

مشکلات رایج دندان ک درمان آن ارتودنسی است کدام اند؟

مشکلات رایج دندان ک درمان آن ارتودنسی است کدام اند؟

مشکلات رایج ارتودنسی

نمای نزدیک از یک زن نیاز به ارتودنسی نتیجه دندان های کج و شلوغ، بد بایت یا ترکیبی از این دو است. ارتودنسی ریچی بسیاری از مشکلات رایج ارتودنسی را در جانز کریک، جورجیا درمان می کند تا به بیماران کمک کند لبخندهای سالمی را که شایسته آن هستند دریافت کنند. اگر احساس می‌کنید که لبخند شما ممکن است از خدمات ما بهره مند شود.

ما متعهد هستیم که تمام مشکلات ارتودنسی شما را درمان کنیم تا بتوانید به لبخندی صاف تر، سالم تر، کاربردی تر و جذاب تر برسید.

برخی از رایج ترین مشکلات ارتودنسی که در مطب خود مشاهده می کنیم عبارتند از:

اوربایت

اوربایت یکی از شایع ترین مشکلات ارتودنسی است. در اوربایت، دندان های جلویی بالایی روی دندان های جلویی پایینی کشیده می شوند. این گاهی اوقات باعث می شود که دندان های جلویی پایین به سقف دهان گاز بزنند. در موارد شدیدتر، اوربایت می تواند جویدن را دشوار کند. اصلاح این مشکل با بریس در سال های نوجوانی اغلب بهترین است. با این حال، بزرگسالان می توانند با بریس ها نیز مشکل را برطرف کنند.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

آندربایت

آندربایت زمانی اتفاق می‌افتد که فک پایین به بیرون کشیده می‌شود و در نتیجه دندان‌های جلویی پایین در مقابل دندان‌های جلوی بالایی قرار می‌گیرند. هنگام بروز این مشکل، مشکلات جویدن نیز ممکن است رخ دهد.

اپن بایت

اپن بایت با دندان های جلویی بالا و پایین مشخص می شود که روی هم قرار نمی گیرند. بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان  – فک و دندان ها به هم نمی رسند. این اغلب باعث مشکلاتی در جویدن صحیح می شود و همچنین ممکن است به سایر عادات ناخواسته مانند فشار دادن زبان کمک کند. این اغلب نتیجه مکیدن بیش از حد انگشت شست است.

بیشتر بخوانید
چگونگی انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

کراس بایت

در کراس بایت، دندان های بالایی داخل دندان های پایینی قرار می گیرند. این ممکن است منجر به لایه بندی دندان و رشد نامناسب فک شود. درمان باعث می شود که هم ترازی بهتری با دندان های بالا و پایین ایجاد شود.

بیرون زدگی دندان های جلویی بالا

در این نوع بایت، دندان های بالا خیلی به سمت جلو کشیده می شوند یا دندان های جلویی پایین به اندازه کافی به جلو کشیده نمی شوند. این می تواند باعث رشد دندان های پایین در اندازه بزرگتر شود که می تواند مشکلات مهم تری را در آینده ایجاد کند که نیاز به مراقبت بیشتری دارد. درمان به دندان ها و فک کمک می کند تا به درستی با هم رشد کنند.

به منظور مشاهده و عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری همین جا کلیک کنید.

خط وسط دندان مطابقت ندارد

این مشکل ارتودنسی زمانی ایجاد می‌شود که بایت پشت به درستی جا نمی‌گیرد و به درستی منطبق نمی‌شود و ممکن است روی فک و عملکرد صحیح دندان تأثیر منفی بگذارد.

مراقبت هایی که در ارتودنسی RICCI نیاز دارید

ارتودنسی دکتر فاطمه تیموری بسیاری از مشکلات رایج ارتودنسی را درمان می کند. ما سخت کار می کنیم تا به بیماران خود کمک کنیم تا لبخندهای سالمی را که شایسته آن هستند دریافت کنند. اگر احساس می کنید که لبخند شما ممکن است از خدمات ارتودنسی ما بهره مند شود، توصیه می کنیم همین امروز با  ما تماس بگیرید.

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, بهترین جراحی فک اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان, مشکلات رایج ارتودنسی
نوشتهٔ پیشین
جراحی ارتوگناتیک چیست؟
نوشتهٔ بعدی
مشکلات رایج با بریس های ارتودنسی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.