بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

مزایای درمان ارتودنسی چیست؟

مزایای درمان ارتودنسی چیست؟

 

مزایای درمان ارتودنسی | بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری

از سال 1965، خانواده دان در سرتاسر اورلاندو و وینتر پارک فلوریدا لبخند می‌زند. لبخند مطمئن، جذاب و افزایش عزت نفس تنها تعدادی از مزایای درمان ارتودنسی است. چیزی که بسیاری از مردم نمی دانند این است که درمان ارتودنسی می تواند پیشگیرانه مشکلات سلامت جسمی را کاهش دهد. بدون درمان ارتودنسی، افراد بیشتر مستعد پوسیدگی دندان، بیماری لثه، تخریب استخوان، مشکلات جویدن و گوارشی، اختلالات گفتاری، از دست دادن دندان و سایر آسیب های دندانی هستند.

فواید بریس ها

جدای از ظاهر و احساس عالی، داشتن دندان های صاف و تراز مناسب فک فواید دیگری نیز دارد. دندان های کج و شلوغ یک دردسر برای تمیز کردن و مراقبت است که دروازه ای برای دنیایی از مشکلات از جمله پوسیدگی دندان و از دست دادن احتمالی دندان است. مسائل ارتودنسی اضافی می تواند منجر به سایش غیر طبیعی دندان ها، عملکرد جویدن غیرمولد، ناهماهنگی مفاصل فک، یا فشار غیرضروری بر لثه ها و استخوان های حامی دندان شما شود. در صورت عدم درمان، تمام مشکلات ذکر شده می تواند منجر به سردردهای شدید و درد صورت/گردن شود. در درازمدت، درمان ارتودنسی بسیار کم‌هزینه‌تر از مقابله با مشکلاتی است که ممکن است ناشی از عدم مراقبت ارتودنسی باشد.

دکتر فاطمه تیموری ، بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان و متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان مفتخر هستند به شما بیماران گرامی خدمات ارائه دهند.

درمان ارتودنسی کودکان و بزرگسالان

ارتودنسی می تواند برای افراد در هر سنی مفید باشد. لطفاً زیر را بخوانید تا بیاموزید که چگونه دکتر دان می‌تواند به بزرگسالان، نوجوانان و کودکان در سراسر اورلاندو FL و وینتر پارک فلوریدا خدمت کند.

بیشتر بخوانید
نشانه هایی که ممکن است به جراحی فک اصلاح کننده نیاز داشته باشید؟
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

ارتودنسی برای کودکان

انجمن ارتودنتیست های آمریکا (AAO) توصیه می کند که کودک در سن 7 سالگی به متخصص ارتودنسی مراجعه کند. با رویش اولین دندان های آسیاب دائمی و دندان های ثنایا، این سن ایده آل برای تعیین اینکه آیا درمان ارتودنسی ممکن است یا خیر است. در طول جاده مورد نیاز است. درمان زودهنگام ارتودنسی به متخصص ارتودنسی اجازه می دهد تا از بریس برای هدایت رشد فک و دندان های ورودی به موقعیت ایده آل خود استفاده کند. به زبان ساده، درمان زودهنگام ارتودنسی راه را برای لبخندی زیبا که تا آخر عمر باقی می ماند هموار می کند.

ارتودنسی بزرگسالان

شما هرگز برای بهره مندی از درمان ارتودنسی آنقدر پیر نیستید. در واقع، از هر پنج بیمار تحت درمان ارتودنسی، یک نفر بالای 21 سال سن دارد. بزرگسالان می دانند که یک لبخند زیبا چقدر می تواند مفید باشد. یک نیش بد بیشتر از ظاهر شما تأثیر می گذارد، همچنین می تواند برای سلامتی شما مضر باشد. تمیز کردن دندان های نامرتب دشوار است که می تواند منجر به پوسیدگی دندان شود.

با پیشرفت‌های فناوری ارتودنسی، درمان بزرگسالان و نوجوانان آسان‌تر از همیشه است! Invisalign و Invisalign Teen از ترازهای شفاف برای صاف کردن دندان های شما استفاده می کنند و عملاً برای دیگران قابل توجه نیستند. با رسیدن به لبخندی که همیشه آرزویش را داشتید، اعتماد به نفس خود را تقویت کنید!

مدت زمان درمان ارتودنسی

درمان های ارتودنسی معمولاً بین 1 تا 3 سال است. این موضوع در افراد مختلف متفاوت است و به متغیرهای مختلفی از جمله شدت مشکل و رشد مانت و صورت بیمار بستگی دارد. پاسخ هر فردی به درمان ارتودنسی متفاوت است، بنابراین زمان درمان ممکن است با تخمین اولیه متفاوت باشد. مراقبت از دستگاه‌های ارتودنسی و برنامه‌ریزی معاینات روتین کمک می‌کند تا مطمئن شوید که این روش تا حد امکان کارآمد است.

بیشتر بخوانید
از ناهنجاری فک چه می دانید ؟
درمان ارتودنسی با مطب ما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

سوابق تشخیصی ارتودنسی: می تواند شامل رادیوگرافی پانورامیک، اشعه ایکس سفالومتریک جانبی با تجزیه و تحلیل (در صورت نیاز)، عکس های دیجیتال، مدل های دیجیتال (در صورت نیاز)، و تخصص دکتر دان در تشخیص و برنامه ریزی درمان نیازهای خاص ارتودنسی شما باشد.

نامه های ارتباطی و کپی سوابق تشخیصی شما: در صورت نیاز به شما، دندانپزشک عمومی و متخصص دندانپزشکی داده می شود.

لوازم ارتودنسی بسیار تخصصی پیشرفته: ما لوازم تخصصی مانند بریس های فلزی Self Ligating و همچنین بریس های شفاف Self Ligating، بریس های Ormco Mini Twin و بریس های “نامرئی” داریم که به پشت چسبانده می شوند. دندان های شما. در برخی موارد، ما اینویزیلاین را نیز پیشنهاد می کنیم که ممکن است جایگزین واضحی برای بریس ها باشد.

دسترسی به مهارت ها و دانش دکتر دان: دکتر دان آموزش های بسیار تخصصی در دانشگاه کارولینای شمالی، برترین دانشکده ارتودنسی در کشور، دارد. او سالانه از استاندارد آموزش مداوم فراتر می رود و همچنین با بسیاری از باشگاه های مطالعاتی حرفه ای و سازمان های دندانپزشکی برای ارتقای دانش خود در ارتودنسی درگیر است.

یک تیم با تجربه ارتودنسی: این یک مزیت بسیار مهم برای موفقیت درمان و تجربه ارتودنسی شما است.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

لوازم تخصصی: زمانی که برای تکمیل پرونده شما مفید باشد استفاده می شود.

سوابق میانه دوره: در صورت نیاز، سوابق نهایی شامل عکس های دیجیتال قبل و بعد با اشعه ایکس پانورکس فعلی می شود.

بسته نهایی ارتباط: برای شما و دندانپزشک عمومی ارسال می شود.

بیشتر بخوانید
چرا نباید از انجام ارتودنسی های دندانی ترسید؟

به منظور مشاهده و عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری همین جا کلیک کنید.

تی شرت دکتر دان: وقتی تی شرت دکتر دان خود را در قرار ملاقات خود بپوشید، در مسابقه تی شرت ما شرکت خواهید کرد.

مزایای بی‌ارزش درمان ارتودنسی: ارزش یک لبخند زیبا را بی‌ارزش می‌دانیم!

امروز یک قرار ملاقات با دکتر فاطمه تیموری ارتودنسی تعیین کنید!

برای تعیین وقت ملاقات با دکتر ، لطفاً با ما تماس بگیرید و با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید.

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی, دکتر فاطمه تیموری, مزایای درمان ارتودنسی
نوشتهٔ پیشین
دندانپزشکان و ارتودنتیست ها: تفاوت چیست؟
نوشتهٔ بعدی
آیا دندانپزشکان و ارتودنتیست ها صلاحیت متفاوتی دارند؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.