زیبایی لبخند با ارتودنسی اصفهان

از متخصص ارتودنسی اصفهان بخوانید:چگونه از بریس های خود مراقبت کنیم؟

از متخصص ارتودنسی اصفهان بخوانید:چگونه از بریس های خود مراقبت کنیم؟

مراقبت از بریس ها در اصفهان

اگر شما یکی از افراد زیادی هستید که بریس می‌گیرند، ممکن است تعجب کنید که چگونه از آنها مراقبت کنید. نگران نباشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم! این پست هر آنچه را که باید در مورد مسواک زدن و نخ دندان کشیدن با بریس بدانید را به شما می گوید. بعلاوه، ما نکاتی را برای مقابله با مشکلات روزمره به شما ارائه خواهیم داد. برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید!

بعد از هر وعده غذایی دندان های خود را مسواک بزنید

هنگامی که برای اولین بار بریس ها را دریافت می کنید، مراقبت از آنها می تواند دلهره آور به نظر برسد. از این گذشته، باید مطمئن شوید که دندان های خود را به طور منظم مسواک بزنید و نخ دندان بکشید، که می تواند به زمان و توجه بسیار بیشتری نسبت به قبل نیاز داشته باشد.

هنگام مراقبت از بریس های خود، مهمترین چیز مسواک زدن دندان ها بعد از هر وعده غذایی است. مسواک زدن ذرات غذایی که ممکن است در بریس ها یا بین دندان های شما گیر کرده باشد را از بین می برد و از التهاب و پوسیدگی جلوگیری می کند.

از یک مسواک نرم و خمیر دندان حاوی فلوراید برای تمیز کردن هر سطح از براکت ها و سیم ها به آرامی استفاده کنید. حتماً در امتداد خط لثه مسواک بزنید، زیرا این ناحیه اغلب در طول جلسات مسواک زدن منظم نادیده گرفته می شود.

بیشتر بخوانید
پستانک ارتودنسی چیست؟

اگر به دنبال زیبایی دندان هایتان هستید کلیک کنید.

زیبایی لبخند با ارتودنسی دکتر تیموری در اصفهان
متخصص ارتودنسی بزرگسالان اصفهان | دکتر فاطمه تیموری

حدأقل یکبار در روز از نخ دندان استفاده کنید

همچنین باید حداقل یک بار در روز از نخ دندان استفاده کنید. این به حذف پلاک از اطراف براکت‌های روی دندان‌های شما کمک می‌کند و به ذرات غذا شانس کمتری برای تجمع در طول زمان می‌دهد.

برای اطمینان از اینکه حتی با بریس ها به طور موثر نخ دندان می کشید، سعی کنید به جای نخ های سنتی از نخ فوق العاده یا نخ موم دار استفاده کنید. این محصولات تمایل دارند راحت‌تر بین سیم‌های بریس‌های شما بلغزند بدون اینکه باعث آسیب یا تحریک شوند.

از خوردن غذاهای چسبناک یا ترد خودداری کنید

هنگام استفاده از بریس، مهم است که مراقب آنچه می خورید باشید. غذاهای چسبنده یا ترد می توانند به راحتی در بریس های شما گیر کنند و منجر به تحریک و حتی آسیب شوند.

برای جلوگیری از این امر، سعی کنید به طور کلی از خوردن غذاهای چسبناک یا ترد خودداری کنید. اگر این نوع غذاها را می‌خورید، حتماً دندان‌هایتان را مسواک بزنید و بعد از آن نخ دندان بکشید تا هر گونه اثری از غذا که ممکن است در بریس‌هایتان گیر کرده باشد، پاک شود.

حتماً برای معاینات منظم به ارتودنتیست در اصفهان مراجعه کنید

مهم است که مطمئن شوید که برای معاینات و تنظیمات منظم به ارتودنتیست خود مراجعه می کنید. این قرار ملاقات ها برای اطمینان از موثر و راحت بودن بریس های شما بسیار مهم است.

در هر ویزیت، متخصص ارتودنسی پیشرفت درمان شما را بررسی می کند و هر گونه تنظیمات لازم را انجام می دهد تا مطمئن شود که شما در مسیر درست هستید.

بیشتر بخوانید
ارتودنسی نوجوانان اصفهان

آنها همچنین ممکن است براکت ها و دندان های شما را تمیز کنند و به سوالات یا نگرانی هایی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهند.

زیبایی لبخند با ارتودنسی اصفهان
متخصص ارتودنسی بزرگسالان اصفهان | دکتر فاطمه تیموری
با بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان تماس بگیرید

اگر به بریس نیاز دارید، این نکات ساده را دنبال کنید تا درمان خود را در مسیر درست نگه دارید و بریس های خود را راحت نگه دارید.

و اگر سؤال یا نگرانی در مورد مراقبت از بریس های خود دارید – در تماس با آن درنگ نکنید!

تیم ما در اصفهان ارتودنسی خوشحال است که به شما کمک کند. با ما تماس بگیرید.

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, اصلاح طرح لبخند اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, دکتر فاطمه تیموری, متخصص اصلاح ناهنجاری فک, مراقبت از بریس ها
نوشتهٔ پیشین
عادت هایی که به دندان شما آسیب می رساند را از زبان بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان بخوانید
نوشتهٔ بعدی
دکتر تیموری بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.