متخصص ارتودنسی

متخصص ارتودنسی چه کاری انجام می دهد؟

کار یک متخصص ارتودنسی حل ناهنجاری ها و مشکلات مربوط به دندان و فک است و کار او باعث ایجاد زیبایی و نظم بخشیدن به دندان ها می شود.کار او نزدیک کردن دندان های است که از هم فاصله زیادی دارند و یا خارج کردن دندان های اضافی است.که مهمترین روش او استفاده از سیم است.

آیا می دانید متخصص ارتودنسی چه کاری انجام می دهد؟ وقتی که یک دندانپزشک مریض خود را به یک متخصص ارتودنسی ارجاع می دهد بدین معناست که دندان های او منظم نیستند و ظاهر زیبایی ندارند و باید تنظیم شوند.در کل کار متخصص ارتودنسی پیدا کردن مشکلات فک و دهان و درمان آنها است که عبارتند از:

کار متخصص ارتودنسی

۱-تشخیص انسداد دندان ها و درمان آن
۲-تشخیص شکل نادرست فک و دندان ها و درمان آنها
۳-تشخیص جرم گرفتگی
۴-درمان بیماران دارای شکاف کام

شیوه درمان متخصص ارتودنسی اصفهان برای حل ناهنجاری های دندان

شیوه درمان متخصص ارتودنسی اصفهان

متخصص ارتودنسی اصفهان نیز مانند همه متخصص های دیگر این رشته از روش های گوناگونی برای رفع ناهنجاری های دندان و فک استفاده می کند که معروفترین آن استفاده از سیم است.این سیم ها مانند یک باند دندان ها را در بر می گیرند.سپس متخصص با استفاده از براکت های که به جلوی دندان ها می چسباند از طریق سیم نوارها را به هم وصل می کند که این کار باعث می شود دندان ها به مرور زمان نظم خاصی به خود بگیرند و صاف شوند اما این روش یک کم زمان بر است اما بعد از چند ماه تاثیر زیادی دارد و به خوبی قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید
خصوصیات یک لبخند زیبا

متخصص گاهی اوقات از ارتودنسی نامرئی نیز استفاده می کند که این روش بیشتر قابل توجه بیماران است و دلیل محبوبیت این روش آن است که از دور قابل رویت نمی باشد و از سیم و براکت استفاده نمی شود،همچنین این قابلیت را دارد که میتوان آن را از دندان ها جدا کرد.

همچنین یکی دیگر از روش های که متخصص برای دندان های بد فرم به کار می برد روش ارتودنسی فانکشنال می باشد.این روش ارتودنسی ،جابه جا کردن فک بالا و پایین ، هماهنگی بیشتر بین دندان ها و تغییر شکل دادن آنها صورت می گیرد.هدف این روش عقب کشیدن دندان های جلو تحریک کردن رشد فک بالا و پایین است.

 

دکتر فاطمه تیموری

دکتر فاطمه تیموری

متخصص ارتودنسی اصفهان و ناهنجاری های فک و دهان آماده ارائه خدمات به شماست.

جهت کسب اطلاع از آدرس و ساعات کاری مطب خانم دکتر به بخش تماس با ما سایت مراجعه کنید.

بهترین متخصص ارتودنسی کودکان, متخصص ارتودنسی, متخصص ارتودنسی اصفهان, متخصص ارتودنسی خوب در اصفهان
نوشتهٔ پیشین
چگونگی انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی
نوشتهٔ بعدی
متخصص ارتودنسی دارای فلوشیپ

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.