دکتر تیموری متخصص ارتودنسی پیشگیری در اصفهان

بزرگسالان چه مدت از بریس استفاده می کنند؟ – متخصص ارتودنسی

بزرگسالان چه مدت از بریس استفاده می کنند؟ – متخصص ارتودنسی

 متخصص ارتودنسی در اصفهان

بسیاری از بیماران بریس‌ها را یک راه‌حل ارتودنسی می‌دانند که بیشتر برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است، بریس ها برای همه افرادی است که به دنبال بهبود لبخند خود هستند، از جمله بزرگسالان.

ما بیماران بزرگسال خود را تشویق می کنیم تا از روش های زیبایی که اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد، سلامت دهان و دندان آنها را حمایت می کند و ظاهر آنها را بهبود می بخشد. در حالی که بیماران ما می‌توانند از بین انواع درمان‌های زیبایی انتخاب کنند، هیچ چیز به اندازه بریس‌ها متحول کننده نیست.

بریس‌ها، از جمله بریس‌های سنتی و بزرگسالان سریع‌الاثر، به آرامی دندان‌ها را با فشار اصلاحی ثابت و در طول زمان به سمت راست قرار می‌دهند. همه ما می دانیم که چیزهای خوبی نصیب کسانی می شود که صبر می کنند، اما بزرگسالان چه مدت از بریس استفاده می کنند؟ تیم آگاه ما اینجا هستند تا در مورد عوامل احتمالی که می توانند بر جدول زمانی درمان شما تأثیر بگذارند بحث کنند.

بزرگترین عامل تعیین کننده جدول زمانی با بریس های بزرگسال، شدت مورد بیمار است:

بیمارانی که دارای ناهماهنگی خفیف هستند ممکن است بتوانند دندان های خود را با بریس ها در عرض تنها 6 تا 12 ماه صاف کنند. با این حال، بیماران مبتلا به ناهماهنگی متوسط تا شدید ممکن است به دو تا سه سال زمان نیاز داشته باشند تا لبخند رویایی خود را به دست آورند.

در نهایت، ماهیت ناهماهنگی یا مال اکلوژن شما، جدول زمانی درمان را تعیین می کند و بهترین گزینه اصلاح لبخند را برای شما تعیین می کند.

بیشتر بخوانید
ریتینر ثابت چیست؟

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان اینجاست تا بتوانید بزرگترین بهره با مناسب ترین قیمت را از زیبایی دندان های خود ببرید.

دکتر تیموری متخصص ارتودنسی پیشگیری در اصفهان
متخصص ارتودنسی بزرگسالان اصفهان | دکتر فاطمه تیموری

گزینه های اصلاح لبخند در مطب دکتر فاطمه تیموری

متخصص ارتودنسی ما چندین درمان تقویت کننده لبخند، از جمله بریس های سنتی و بریس های سریع الاثر بزرگسالان (FAAB) را ارائه می دهد. به طور متوسط، بیماران می توانند لبخند خود را با بریس های سنتی در حدود دو سال و نیم اصلاح کنند. با این حال، FAAB می‌تواند دندان‌ها را در عرض شش تا ده ماه صاف کند.

قابل درک است که بیماران می خواهند لبخند خود را در اسرع وقت اصلاح کنند. اما تیم دندانپزشکی ما به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را برای اهداف لبخند و سلامت دهان خود انتخاب کنید.

سن در ارتودنسی موثر است:

تحقیقات نشان می دهد که استخوان های ما با افزایش سن کمتر انعطاف پذیر می شوند. به همین دلیل است که بسیاری از متخصصان ارتودنسی والدین را تشویق می کنند تا لبخند کودکان خود را اصلاح کنند، در حالی که بافت استخوانی آنها هنوز نسبتاً انعطاف پذیر است. درمان‌های ارتودنسی در بزرگسالی هنوز به‌طور باورنکردنی مؤثر هستند، اما برای رسیدن به نتایج مشابه زمان بیشتری طول می‌کشد.

انطباق با درمان ارتودنسی – دکتر تیموری

رعایت یک برنامه درمانی ارتودنسی کلیدی برای به دست آوردن سریع لبخند زیبا است. این بدان معناست که بیماران بزرگسال باید به طور منظم با متخصص ارتودنسی ما برای تنظیمات اصلاحی ملاقات کنند. عدم مراجعه به تنظیمات فقط به جدول زمانی درمان اضافه می کند و ممکن است نتایج پیش بینی شده را ارائه نکند.

بیشتر بخوانید
نمونه هایی از غذاها که باید هنگام داشتن بریس ارتودنسی از آنها اجتناب کنید:
دکتر تیموری متخصص ارتودنسی پیشگیری در اصفهان
بهترین دکتر متخصص ارتودنسی اصفهان
بهداشت دهان در ارتودنسی اصفهان

بیماران باید هنگام استفاده از بریس های بزرگسالان مراقب دندان ها و لثه های خود باشند. در غیر این صورت، تجمع پلاک می تواند منجر به حفره شود. اگر این اتفاق بیفتد، تیم ما ممکن است مجبور به برداشتن بریس‌ها، درمان حفره و تعویض بریس‌ها در تاریخ بعدی شود. این می تواند به طور جدی بر جدول زمانی و اثربخشی بریس های بزرگسالان تأثیر بگذارد.

بیماران جدید و موجود می توانند به راحتی از اینجا درخواست مشاوره آنلاین کنند.

هم اکنون برای مشاوره بریس های بزرگسالان در اصفهان برنامه ریزی کنید

در ارتودنسی دکتر فاطمه تیموری ، دندان های صاف تر در دسترس شما هستند. اگر برای بررسی بریس های بزرگسالان یا سایر راه حل های زیبایی آماده هستید، هم اکنون با تیم ارتودنسی ما در اصفهان تماس بگیرید.

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, اصلاح طرح لبخند اصفهان, بهتریت متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان, دکتر فاطمه تیموری, متخصص ارتودنسی در اصفهان, متخصص ارتودنسی کودکان, متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان, متخصص اصلاح ناهنجاری فک
نوشتهٔ پیشین
دکتر تیموری بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان
نوشتهٔ بعدی
آیا کودک 7 ساله من واقعاً به بریس نیاز دارد؟ از زبان متخصص ارتودنسی اصفهان بشنویید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.