بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دندانپزشک-و-ارتودنسی-کودکان-اصفهان

4 نشانه یک متخصص ارتودنسی خوب چیست؟

4 نشانه یک متخصص ارتودنسی خوب

متخصص ارتودنسی خوب

نشانه های یک متخصص ارتودنسی خوب رشد دندان‌ها فرآیندی طولانی و پیچیده است و گاهی اوقات ممکن است کودک شما با دندان‌های کجی یا سایر عوارض مواجه شود که اگر به موقع اصلاح نشود، می‌تواند منجر به یک عمر ناراحتی شود.

هنگام انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب برای کودک خود، باید به چیزی بیش از خدماتی که توسط متخصص ارائه می شود تمرکز کنید و به شخصیت آنها و اینکه چگونه این امر بر روابط آنها با کودک تأثیر می گذارد، توجه کنید.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان و متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان
 بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دندانپزشک-و-ارتودنسی-کودکان-اصفهان

نشانه های یک ارتودنتیست خوب؟

1. آنها باید با تعامل نزدیک راحت باشند

ویزیت های دندانپزشکی همه را ترساند، از جمله بچه ها. برای اینکه بازدیدها کمتر ترسناک شوند، به یک متخصص نیاز دارید که اهمیت ارتباط نزدیک و باز را درک کند. در حالت ایده‌آل، آن‌ها باید در موقعیتی باشند که با شما و کودک صحبت‌های کوچکی داشته باشند، قبل از انجام عمل‌ها احساس راحتی کنند و وقتی فرآیندهای درمان ارتودنسی ناراحت‌کننده می‌شوند، به آنها آرامش دهند.

این رابطه خوب مثبت و پرحرف کمک می کند تا بچه ها راحت باشند و ملاقات بعدی را پیش بینی کنند، حتی اگر کمی دردناک باشد.

2. آنها باید قابل اعتماد باشند

ارتودنتیست های خوب چه ویژگی ها یا علائمی دارند؟ قابل اعتماد بودن جزء حیاتی هر مراقبت پزشکی مرتبط با دندان است. ویزیت دندانپزشک و ارتودنتیست شامل قرار دادن اجسام فلزی تیز در دهان است.

اگر در هر نقطه ای بیمار احساس کند که به دندانپزشک اعتماد ندارد، یا ممکن است دندانپزشک به هر طریقی به او ضربه بزند یا به او صدمه بزند، نسبت به زمانی که به متخصص ارتودنسی اعتماد می کرد، احساس ناراحتی می کند.

قرار گرفتن در معرض یک دندان نهفته

توجه به این نکته نیز ضروری است که درمان ارتودنسی فرآیندی است که سال ها طول می کشد و بنابراین، نیاز است که بیمار در موقعیتی قرار گیرد که با صحبت های متخصص ارتودنسی کاملاً راحت باشد.

اگر روشی وجود داشته باشد که دردناک باشد، آنها باید در موقعیتی باشند که با انجام تمام اقدامات لازم برای اطمینان از کاهش درد، اعتماد بیمار را جلب کنند.

3. یک فرد جزئیات گرا

یک متخصص ارتودنسی خوب در مورد توجه به جزئیات چه ویژگی ها یا علائمی دارد؟ خوب، اصلاح دندان به هیچ وجه به سادگی سایر خدمات دندانپزشکی مانند گرفتن کانال ریشه یا فیلرهای دندانی نیست.

این نیاز به فردی دارد که به جزئیات توجه زیادی داشته باشد تا ببیند آیا وضعیت دندان های بیمار از زمانی که استفاده از بریس، اینویزیلاین یا پروتزهای مصنوعی خود را شروع کرده اند به هیچ وجه بهبود یافته است یا خیر.

متخصص ارتودنسی همچنین باید هنگام استفاده از پروتز، اینویزیلاین و بریس‌ها مراقب باشد تا مطمئن شود که مناسب بیمار هستند زیرا در غیر این صورت، آنها فقط یک علت جدی درد هستند و روند بهبودی را مختل می‌کنند. توجه داشته باشید که یک ناهماهنگی کوچک در سلامت ارتودنسی می تواند باعث بدبختی زیادی برای بیمار شود. این خوب نیست.

به منظور مشاهده و عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری همین جا کلیک کنید.

بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر-فاطمه-تیموری

4. شخص باید کمی هنرمند باشد

چگونه بفهمم که ارتودنتیست من در هنری بودن خوب است؟ یک متخصص ارتودنسی هنری کسی است که راه حل هایی را به سادگی برای یک مشکل دندانی اعمال نمی کند، زیرا از نظر پزشکی اثبات شده است که کار می کنند.

ارتودنسی و پوسیدگی دندان

آنها باید کمی استعداد یا نبوغی داشته باشند که به عنوان هنر شناخته می شود تا در موقعیت هایی که با کتاب مناسب نیست، و اکثر موقعیت های ارتودنسی مناسب نیستند، در موقعیتی باشند که بتوانند راه حل دقیقی را ارائه دهند.

بزرگترین بخش کار ارتودنسی بازگرداندن لبخند زیبا و زیبا جلوه دادن بیماران است، به این معنی که هنگام ساخت راه حل ها باید به جزئیات توجه شود.

برای راهنمایی بیشتر و  رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, ارتودنسی پیشگیری, ارتودنسی ثابت, ارتودنسی نامرئی, اصلاح طرح لبخند اصفهان, انواع ارتودنسی, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان, جراحی فک اصفهان, جراحی فک و صورت اصفهان, دکتر فاطمه تیموری, دکتر فاطمه تیموری متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان, طراحی لبخند اصفهان, متخصص ارتودنسی اصفهان, متخصص ارتودنسی خوب, متخصص اصلاح ناهنجاری فک, ناهنجاری فک
ویژگی های یک ارتودنتیست خوب چیست؟
آیا بریس های شفاف و بریس های سرامیکی یکسان هستند؟