بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | بهترین ارتودنسیت در اصفهان

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

متخصص ارتودنسی اصفهان

هر زمان که فردی از ارتودنسی یا متخصص ارتودنسی نام می برد، ذهن افراد به طور خودکار به سمت تصاویر بریس ها می رود. اما، متخصصین ارتودنسی خدماتی را برای بیش از بریس‌ها ارائه می‌کنند، به‌ویژه در زمینه تراز کردن دندان‌ها یا تغییر موقعیت فک‌ها – اگرچه بریس‌ها تخصص اصلی آنهاست. ارتودنتیست ها گزینه های درمانی و خدمات زیادی برای رفع این مشکلات رایج دارند.

بریس ها

اگرچه این تنها درمان ارتودنسی نیست که ارتودنتیست ها ارائه می دهند، اما درمان اصلی آنهاست. براکت ها شامل براکت ها، سیم ها و نوارهایی هستند که به طور مداوم در مدت زمان مشخصی سفت می شوند تا دندان های شما صاف شود.

همچنین می‌توان از آن‌ها برای بیماران مبتلا به اوربایت، آندربایت، شلوغی بیش از حد یا دندان‌های شکاف استفاده کرد تا این مشکلات برطرف شود. دکتر مایکل پین می‌گوید که بیشتر بریس‌ها فلزی هستند و دارای کش‌های رنگی جالب روی براکت‌های کودکان هستند. با این حال، آنها در رنگ‌های سرامیکی و شفاف برای کسانی که نمی‌خواهند بریس‌هایشان به شدت قابل توجه باشد، عرضه می‌شوند.

دکتر تیموری متخصص ارتودنسی پیشگیری در اصفهان
دکتر تیموری متخصص ارتودنسی پیشگیری در اصفهان

نگهدارنده فضا

هنگامی که دندان های شیری زودتر از حد طبیعی از دست می روند، باید پرکننده های فضایی قرار داده شوند تا دندان های دیگر در فضایی که برای دندان از دست رفته رشد نمی کند. یکی از دوستان ما در امریکن ریور ارتودنسی می‌گوید که از این فضاسازها برای باز نگه داشتن این فضا استفاده می‌شود تا زمانی که دندان‌های بیشتری از بین بروند و دندان‌های بالغ شروع به رشد کنند. به دندان در طرف دیگر شکاف از دست رفته کشیده می شود تا آن را کشیده و باز نگه دارد.

بیشتر بخوانید
انواع ارتودنسی (ارتودنسی ثابت، نامرئی لینگوال، اینویزیلاین و ...)
تراز کننده ها

مانند بریس ها، الاینرها به صاف کردن دندان ها و تراز کردن آنها کمک می کنند. آنها توسط کسانی که به دنبال رفع آندربایت، اوربایت، اپن بایت، کراس بایت یا شلوغی هستند استفاده می شوند.

تراز کننده ها، اغلب اینویزیلاین در اصفهان، سینی های شفافی هستند که به طور خاص در اطراف دندان های شما قرار می گیرند تا آنها را به لبخند کامل شما تبدیل کنند. این الاینرها از مواد پلاستیکی ساخته شده اند که آنها را تقریباً برای دیگران نامرئی می کند.

 دکتر فاطمه تیموری بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

بورد تخصصی ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت – (استادیار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان)

اصفهان، خیابان توحید میانی، ساختمان تیراژه طبقه 4 واحد 12  ۰۳۱-۳۶۲۶۹۰۲۱ و ۰۹۳۷۶۸۰۹۸۵۸

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, ارتودنسی پیشگیری, اصلاح طرح لبخند اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان, بهترین متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان, طراحی لبخند اصفهان, متخصص ارتودنسی اصفهان
نوشتهٔ پیشین
سایر درمان های ارتودنسی
نوشتهٔ بعدی
لوازمی که در ارتودنسی استفاده می شود؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.