ماندگاری لمینت های دندان

ماندگاری لمینت های دندان چقدر است؟

ماندگاری لمینت های دندان چقدر است؟

ماندگاری لمینت های دندان

 لمینت های دندان که به عنوان روکش های دندانی یا چینی نیز شناخته می شوند، گزینه ای عالی برای افرادی هستند که به دنبال گزینه های خود در هنگام بهبود لبخند خود هستند. لبخند زدن با اعتماد به نفس چیزی است که همه باید در طول زندگی خود بتوانند آن را تجربه کنند. به همین دلیل مراجعه منظم به دندانپزشک بسیار مهم است. دندانپزشک می تواند هم مراقبت حرفه ای و هم موثرترین راه حل های دندانی را برای مسائل روزمره بهداشت دهان و دندان ارائه دهد.

مهم نیست که دلیل نداشتن لبخند کامل چیست، روکش‌ها یکی از بهترین راه حل‌های زیبایی موجود در دندانپزشکی مدرن هستند. هنگامی که مطمئن شدیم که هیچ مشکل دیگری برای سلامت دهان وجود ندارد، می‌توانیم فرآیند لمینت دندان را آغاز کنیم و به شما کمک کنیم تا لبخند کاملی را که می‌خواهید به دست آورید.

ماندگاری لمینت ها چقدر است؟

به طور متوسط، لمینت ها حدود 15 سال عمر می کنند. با گذشت زمان، درست مانند دندان های واقعی، شروع به کاهش می کنند و نیاز به جایگزینی در نهایت ایجاد می شود. با این حال، ما می توانیم تعمیر و نگهداری منظم و نظارت بر زمان تعویض روکش ها را انجام دهیم. برخی از مشکلات رایج‌تر مردم در طول سال‌ها شامل چیپس‌های کوچک یا شکستن‌ها است که باعث می‌شود بیماران در هنگام خوردن غذاهای خاص مراقب باشند.

داشتن روکش مستلزم مراجعه منظم به مطب دندانپزشکی است و اکثر دندانپزشکان توصیه می کنند که بیماران تقریباً هر شش ماه یکبار مراجعه کنند. این بازدیدهای منظم به دندانپزشک اجازه می دهد تا یک معاینه کامل را انجام دهد تا بتواند مشکلات احتمالی را قبل از تبدیل شدن به یک مشکل واقعی تشخیص دهد. تمیز کردن حرفه ای هر شش ماه نیز توصیه می شود.

بیشتر بخوانید
سندرم تریچر کالینز چیست؟
ماندگاری لمینت های دندان
ماندگاری لمینت های دندان

نکاتی برای ماندگاری بیشتر لمینت ها

هر زمان که یک بیمار دندانپزشکی تصمیم به خرید لمینت می‌گیرد، می‌خواهد هر کاری که می‌تواند انجام دهد تا تا حد ممکن دوام داشته باشد. تفاوت زیادی بین گرفتن روکش های جدید هر 10 سال و گرفتن روکش های جدید هر 20 سال وجود دارد.

همچنین درک این نکته مهم است که روکش ها بسیار قوی هستند و بنابراین شکستن آنها بسیار دشوار است، بنابراین هنگامی که به درستی از بیمار مراقبت شود، از مزایای کامل لمینت ها بهره مند می شود.

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان را بیشتربشناسید و برای ظاهر و زیبایی دندان های خود ارزش قائل شوید.

سلامت دهان و دندان

مسواک زدن و نخ دندان کشیدن دو بار در روز برای طول عمر لمینت های دندان ضروری است. استفاده از خمیر دندان ملایم حاوی فلوراید هم آنها را تمیز و هم محافظت می کند.

دندان قروچه باعث آسیب می شود

زمانی که فردی دندان قروچه می کند فشار زیادی بر روی لمینت ها وارد می شود و به همین دلیل باید به هر قیمتی از مصرف آن خودداری کرد. استفاده از محافظ گزش در شب معمولا بهترین راه حل برای این مشکل است.

از اعمال فشارهای تکراری یا صریح خودداری کنید
حتی اگر لمینت ها بسیار قوی هستند، ممکن است در برابر چیزهایی مانند جویدن دائم ناخن، جویدن مداد، خوردن یخ، گاز گرفتن هویج و ورزش های تماسی مقاومت نکنند.

به منظور مشاهده اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری کلیک کنید.

ماندگاری لمینت های دندان
ماندگاری لمینت های دندان
نتیجه چیست؟

اگر می خواهید لبخند خود را بهبود ببخشید، لمینت های دندان گزینه بسیار خوبی هستند. روش اولیه معمولاً شامل دو ویزیت جداگانه دندانپزشکی است و نتیجه آن می تواند تا 20 سال طول بکشد اگر به سادگی از تمام دستورالعمل هایی که دندانپزشک به شما می دهد پیروی کنید.

بیشتر بخوانید
بوی بد دهان

برای کنترل لبخند خود آماده اید؟ برای گرفتن وقت برای اطلاعات بیشتر هم اکنون با ما تماس بگیرید.

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان, دکتر فاطمه تیموری, ماندگاری لمینت های دندان, متخصص ارتودنسی در اصفهان, متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان, متخصص اصلاح ناهنجاری فک, متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان, متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان
نوشتهٔ پیشین
چه زمانی ونیر کامپوزیت و لمینت دندان گزینه خوبی نیستند؟
نوشتهٔ بعدی
آیا بریس های ارتودنسی سبک زندگی را تغییر می دهد؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.