متخصص ارتودنسی اصفهان شست و شو درست دست ها در دندانپزشکی

شست و شو درست دست ها در دندانپزشکی

شست و شو درست دست ها در دندانپزشکی | ویروس کرونا که امروزه در جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌ کنیم بیماری جدید و قابل انتقالی بوده که با این حال برای بسیاری از افراد در خصوص ویروس کرونا در دندانپزشکی سوالاتی پیش می آید. توجه داشته باشید این ویروس که بسیار جدی و قدرتمند است لازم است بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته و در هنگام مراجعه به دندانپزشکی دقت کافی به عمل آید تا از انتقال این بیماری جلوگیری شود.

شست و شو درست دست ها در دندانپزشکی

یکی از مهمترین اقدامات پیشگیرانه در مقابل ویروس کرونا در دندانپزشکی و به طور کلی در تمام جامعه شست ‌وشوی مکرر دست‌ ها میباشد؛ به طوری که در حال حاضر اگر شما هم در خصوص ویروس کرونا و دندانپزشکی سوال بپرسید باید توجه داشته باشید که بیماران و مراجعه کنندگان به دندانپزشکی حتماً در هنگام ورود و خروج از مطب، کلینیک یا بیمارستان باید به صورت درست در حدود ۲۰ ثانیه دست های خود را با آب و صابون بشویند. در صورتی که در این محل به آب صابون دسترسی نداشته باشید استفاده از پد الکلی نیز بسیار مناسب خواهد بود زیرا محلول های ضدعفونی کننده همچون الکل جایگزین مناسب آب و صابون است. همچنین استفاده از یک دستکش مناسب می‌تواند کمک زیادی جهت پیشگیری از انتقال کرونا در دندانپزشکی کند. از طرفی توجه داشته باشید از افرادی که دارای علائمی چون عطسه، آبریزش بینی، سرفه و غیره هستند حتماً دوری کرده و سعی کنید تا حد امکان در داخل کلینیک دست هایتان با صورت، چشم، گوش و بینی هیچ گونه تماسی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید
طریقه استفاده از نخ دندان در حین ارتودنسی

متخصص ارتودنسی اصفهان دکتر فاطمه تیموری

دکتر فاطمه تیموری

بورد تخصصی ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت

متخصص ارتودنسی اصفهان

استادیار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید:

نظرات و سوالات خود را در بخش نظرات و دیدگاه ها برای خانم دکتر ارسال نمایید:

جراحی فک, جراحی فک اصفهان, زیبایی لبخند, زیبایی لبخند اصفهان, شست و شو درست دست ها در دندانپزشکی, طراحی لبخند, طراحی لبخند اصفهان, متخصص ارتودنسی اصفهان, ناهنجاری فک
نوشتهٔ پیشین
ویروس کرونا و دندانپزشکی
نوشتهٔ بعدی
دندانپزشکان برای مقابله با کوید ۱۹ چه کنند؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.