بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | بهترین ارتودنسیت در اصفهان

سن “مناسب” برای بریس های ارتودنسی از نظر بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

سن “مناسب” برای بریس های ارتودنسی از نظر بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

سن “مناسب” برای بریس ها

هیچ والدینی دوست ندارد بشنود که فرزندش به بریس نیاز دارد. برای کودکان در حال رشد، از لبخند فلزی و ناراحتی که از دوستان خود می شنوند می ترسند. والدین نگران رشد و لبخند کودکان خود و همچنین درمان گاه پرهزینه ای هستند که برای رسیدن به آن نیاز است. علاوه بر این، دندان های کج می تواند نشان دهنده مشکلات رشد کودک باشد که بر تنفس، وضعیت بدن و عادات خواب او تأثیر می گذارد.

اگرچه وقتی به ارتودنسی فکر می‌کنیم، اغلب به براکت‌ها/براکت‌های سنتی فکر می‌کنیم، بسیاری از ارتودنتیست‌ها و دندان‌پزشکان اکنون در درمان‌های پیشگیرانه آموزش دیده‌اند تا عاداتی را که به طور بالقوه می‌توانند از بریس‌ها جلوگیری کنند، اصلاح کنند.

فرزند من برای ارزیابی ارتودنسی باید چند ساله باشد؟

متوجه می شوید که فرزندتان دندان های کجی دارد. شاید دندانپزشک به آن اشاره کرده باشد. چه زمانی باید کودک خود را نزد متخصص ارتودنسی بیاورید؟ در مورد زمان شروع کار ارتودنسی اختلافاتی وجود دارد. آکادمی ارتودنسی توصیه می کند که ارزیابی ارتودنسی قبل از سن 7 سالگی انجام شود. به طور گیج کننده، بیشتر کودکان تا سنین بالاتر بین 11 تا 13 سالگی بریس نمی گیرند، در مقایسه با 8 تا 10 سالگی.

 اگر می خواهید نمونه ای از کارهای خانم دکتر تیموری را ببینید کلیک کنید. 

متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری
متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری

چگونه می دانید چه سنی برای شروع درمان کودک شما مناسب است؟

بسیاری از مواقع وقتی از والدین می پرسم که آیا فرزندشان برای ارزیابی به ارتودنتیست مراجعه کرده است یا خیر، به من اطلاع می دهند که با وجود این که با وظیفه شناسی فرزندشان را نزد متخصص ارتودنسی آورده اند، اما ارتودنتیست به آنها گفته است که صبر کنند. در هر معاینه ارتودنسی بعدی به آنها گفته می شود که صبر کنند.

بیشتر بخوانید
متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت

به طور سنتی، ارتودنتیست ها توصیه می کنند قبل از شروع براکت های سنتی به سبک براکت تا حدود 12 سالگی صبر کنید. در این سن تمام دندان های شیری افتاده اند. این از این ایده ناشی می‌شود که اگر همه دندان‌های بزرگسال وارد شده باشند، درمان بسیار قابل پیش‌بینی‌تر است و شاید از تکرار درمان اجتناب شود.

اکنون می دانیم که دندان های کج می تواند نشانه ای از عدم رشد مناسب فک باشد. این می تواند بر رشد صورت، راه هوایی و وضعیت ستون فقرات تأثیر بگذارد. تصدیق این حقایق، ایده های سنتی ارتودنسی را تغییر داده است. رشد مناسب دندان می‌تواند با درمان اصلاحی شروع شود که می‌تواند به رشد مناسب قوس‌های دندانی کمک کند و نتایج ارتودنسی پایدارتر و طولانی‌تری ایجاد کند.

اطلاعات تماس دکتر فاطمه تیموری بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

بورد تخصصی ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت – (استادیار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان)

اصفهان، خیابان توحید میانی، ساختمان تیراژه طبقه 4 واحد 12  ۰۳۱-۳۶۲۶۹۰۲۱ و ۰۹۳۷۶۸۰۹۸۵۸

drteimoori.com, ارتودنسی, ارتودنسی اصفهان, اصلاح طرح لبخند اصفهان, انواع ارتودنسی, بهترن متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان, بهترین متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان, سن "مناسب" برای بریس ها, طراحی لبخند اصفهان
نوشتهٔ پیشین
چه کسانی به ارتودنسی نیاز دارند؟
نوشتهٔ بعدی
زمان مناسب برای بریس چه زمانی است؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.