بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری | بهترین متخصص ارتودنسی

کودک شما در چه سنی باید بریس های ارتودنسی را بگیرد؟

کودک شما در چه سنی باید بریس های ارتودنسی را بگیرد؟

سن بریس های ارتودنسی کودکان | بهترین متخصص ارتودنسی | بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

بهترین سن برای مراجعه کودکان به متخصص ارتودنسی چیست؟

اگر کودک شما دندان های کجی دارد، به احتمال زیاد به براکت هایی نیاز دارد تا لبخندی خیره کننده و مطمئن به او بدهد. اما بسیاری از والدین سوالات مشابهی در مورد پیگیری درمان ارتودنسی دارند – بهترین سن برای مراجعه به متخصص ارتودنسی چیست؟ و آیا سن مناسبی برای گرفتن بریس وجود دارد؟

حقیقت این است که هیچ سنی بهترین نیست. در واقع، توصیه می‌شود که کودکتان قبل از اینکه بریس‌های خود را ببندد، به متخصص ارتودنسی مراجعه کند. به این ترتیب، متخصص ارتودنسی شما می‌تواند برنامه‌ای برای کمک به پیشگیری از مشکلات آینده ایجاد کند.

دکتر فاطمه تیموری ، بهترین متخصص ارتودنسی  می باشند.

اگر فکر می کنید کودک شما ممکن است به مراقبت های ارتودنسی نیاز داشته باشد، باید از سن هفت سالگی به متخصص ارتودنسی مراجعه کند.  ما نه تنها مراقبت های دندانپزشکی کودکان را ارائه می دهیم، بلکه به نگرانی های ارتودنسی برای بیماران پورتلند خود نیز رسیدگی می کنیم و یک برنامه درمانی آینده برای اطمینان از لبخند صاف و زیبا ایجاد می کنیم.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری | بهترین متخصص ارتودنسی
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری | بهترین متخصص ارتودنسی

چه زمانی باید بریس هایی را برای کودک خود در نظر بگیرید؟

هر کودکی منحصر به فرد است، به این معنی که دهان هر کودک به روش خاص خود رشد می کند. تغییرات زیادی در دوران کودکی رخ می دهد، نه تنها در دندان ها، بلکه در دهان و فک آنها. همانطور که رشد آنها را مشاهده می کنید، ممکن است متوجه مشکلاتی در مورد دندان ها و ردیف شدن بایت آنها شوید. تا زمانی که کودک شما هفت ساله شود، شایع ترین مشکلات ارتودنسی قابل مشاهده خواهد بود. آنها می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • ازدحام بیش از حد
  • نیش ناهموار
  • دندان های کج
  • اوربایت
  • آندربایت
  • دندان های بیرون زده
بیشتر بخوانید
لمینت دندان برای چه کسانی مناسب نیست؟

چه زمانی برای اولین معاینه ارتودنسی فرزندتان برنامه ریزی کنید؟

بهترین متخصص ارتودنسی  – به محض اینکه متوجه هر یک از این نگرانی ها شدید، وقت آن است که ارزیابی اولیه ارتودنسی فرزندتان را برنامه ریزی کنید. حتی اگر ارتودنتیست درمان فوری را توصیه نکند، این ملاقات زودهنگام می تواند به پیشگیری از مشکلات بعدی کمک کند. متخصص ارتودنسی قادر خواهد بود نگرانی های بالقوه رشد را شناسایی کند، یک برنامه درمانی ارائه دهد و احتمالاً پس از شروع روند درمان را تسریع بخشد. هنگامی که با آنها صحبت می کنید، دیگر لازم نیست نگران این باشید که چه زمانی فرزندتان باید بریس ها را نصب کند – آنها شما را در جریان قرار می دهند.

مشاهده و عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری | بهترین متخصص ارتودنسی
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری | بهترین متخصص ارتودنسی

بهترین سن برای گرفتن بریس برای کودکان چیست؟ (بهترین متخصص ارتودنسی )

چه بریس های سنتی را انتخاب کنید، چه بریس های شفاف یا ترازهای شفاف مانند اینویزیلاین، متخصص ارتودنسی شما را در طول این فرآیند راهنمایی می کند و به شما کمک می کند زمان بهینه را برای شروع درمان انتخاب کنید. برخی از کودکان درمان ارتودنسی خود را از سن شش سالگی شروع می کنند. با این حال، اکثر افراد موافق هستند که بهترین سن برای استفاده از بریس یا نوع دیگری از درمان، سنین بین 8 تا 14 سالگی است، یعنی زمانی که سر و دهان بیشترین مساعدت را برای صاف کردن دارند. سن بریس های ارتودنسی کودکان

اگر کوچولوی شما هفت ساله است یا متوجه شدید که ممکن است برخی از نگرانی های بالقوه ارتودنسی وجود داشته باشد، وقت آن است که اولین جلسه ارتودنسی خود را تعیین کنید.

بیشتر بخوانید
عصب کشی دندان شیری

این مشاوره اولیه به ما این امکان را می دهد که یک برنامه درمانی برای مراقبت های ارتودنسی کودک شما ایجاد کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها برای سال های آینده لبخندی خیره کننده خواهند داشت.

ما از شما استقبال می کنیم تا امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد خدمات ارتودنسی ما بیشتر بدانید یا درخواست وقت ملاقات داشته باشید. مطب کودک پسند ما، درست اینجا در پورتلند، مراقبت های ارتودنسی همراه با خدمات دندانپزشکی کودکان را زیر یک سقف ارائه می دهد و به کودک شما این امکان را می دهد که تمام مراقبت های بهداشت دهان و دندان خود را در یک مکان دریافت کند.

ما مشتاقانه منتظر ملاقات شما و فرزندتان هستیم و برنامه درستی را برای سلامت دهان و دندان آنها شروع می کنیم.

drteimoori.com, ارتودنسی, ارتودنسی اصفهان, ارتودنسی پیشگیری, ارتودنسی ثابت, ارتودنسی نامرئی, اصلاح طرح لبخند اصفهان, انواع ارتودنسی, بهترن متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان, سن بریس های ارتودنسی کودکان, متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان
نوشتهٔ پیشین
اگر بریس های ارتودنسی دچار آسیب شدند چه باید کرد؟
نوشتهٔ بعدی
سه کلاس درمان ارتودنسی کدامند؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.