بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری | بهترین متخصص ارتودنسی

آیا کودک 7 ساله من واقعاً به بریس ارتودنسی نیاز دارد؟

آیا کودک 7 ساله من واقعاً به بریس ارتودنسی نیاز دارد؟

زمان نیاز بریس ارتودنسی | بهترین متخصص ارتودنسی | بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

سوال درستی است! برخی از والدین ممکن است فکر کنند که سن 7 سالگی برای بریس بسیار کوچک به نظر می رسد. بالاخره آیا کودکان در این سن حتی تمام دندان های دائمی خود را دارند؟

انجمن ارتودنتیست های آمریکا توصیه می کند که کودکان اولین معاینه ارتودنسی خود را در سن 7 سالگی انجام دهند، اما آیا این بدان معناست که کودک شما واقعاً در سن 7 سالگی به بریس نیاز خواهد داشت؟ چرا مهم است که فرزند شما در این سنین پایین لبخند خود را بررسی کند؟

ما سوالات زیادی در مورد درمان زودهنگام ارتودنسی داریم که باید به آنها پاسخ دهیم. در اینجا چیزی است که باید بدانید:

آیا کودک 7 ساله می تواند بریس بگیرد؟

به طور خلاصه، بله، یک کودک 7 ساله می تواند بریس یا درمان ارتودنسی دیگری دریافت کند. آیا این بدان معناست که کودک شما در سن 7 سالگی به بریس نیاز خواهد داشت؟ لازم نیست!

هر کودکی با سرعت متفاوتی رشد می کند. به طور معمول، دندان های جلویی روی قوس دندانی بالا و پایین اولین دندان هایی هستند که می ریزند. به این دندان ها ثنایای مرکزی می گویند.

دکتر فاطمه تیموری ، بهترین متخصص ارتودنسی  و متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان را بشناسید.

درمان ارتودنسی برای کار با دندان های مختلط یا رشد دهان دندان های شیری و دندان های دائمی طراحی شده است، بنابراین بریس در سن 7 یا 8 سالگی امکان پذیر است!

بیشتر بخوانید
دندان های من اکثرا صاف هستند! چرا به بریس روی دندان های بالا و پایین نیاز دارم؟
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری | بهترین متخصص ارتودنسی
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری | بهترین متخصص ارتودنسی

چرا استفاده از بریس در سن 7 یا 8 سالگی ضروری است؟

ما نمی دانیم که آیا بریس برای کودک شما ضروری است تا زمانی که او از متخصصان ارتودنسی با تجربه ما معاینه ارتودنسی دریافت کند. متخصصین ارتودنسی ما آموزش دیده اند تا شرایط مشکل ساز ارتودنسی را قبل از پیشرفت و نیاز به درمان فشرده تر یا روند درمانی طولانی تری تشخیص دهند.

مشکلات رشدی و ناهماهنگی های دندانی در حدود 7 سالگی آشکار می شود و مهم است که این شرایط بدون درمان باقی نماند. هنگامی که شرایط درمان نشده پیشرفت کند، این موارد می تواند منجر به موارد زیر شود:

  1. مشکلات جویدن
  2. اختلالات گفتاری
  3. مشکلات گوارشی ناشی از ناتوانی در جویدن صحیح غذا
  4. درد فک یا دندان درد
  5. تنفس دهان
  6. عزت نفس ضعیف

از آنجایی که دندان های دائمی در حدود 7 سالگی در حال رشد هستند، ما می توانیم شرایط مشکل ساز را شناسایی کرده و یک برنامه درمانی شخصی ایجاد کنیم تا به هدایت دندان ها و استخوان های فک کودک شما به یک تراز سالم و زیبا کمک کنیم.

نحوه عملکرد درمان ارتودنسی اولیه

“بریس برای کودکان 7 ساله” نباید به معنای “بریس” باشد. دستگاه‌های ارتودنسی اغلب در سال‌های جوان‌تر برای ایجاد فضای کافی در دهان برای رویش همه دندان‌های دائمی استفاده می‌شوند.

گسترش دهنده های کام یکی از رایج ترین وسایل ارتودنسی مورد استفاده برای کودکان است. این دستگاه‌ها برای گشاد کردن کام باریک یا استخوان فک بالا طراحی شده‌اند تا از شلوغی یا نامرتبی دندان‌ها جلوگیری کنند. تعدادی از مشکلات ارتودنسی ناشی از باریک بودن استخوان‌های فک است و زمانی که استخوان‌های فک در سال‌های بزرگسالی تثبیت می‌شوند، گشاد کردن یا بزرگ کردن آن‌ها ممکن است به جراحی فک نیاز داشته باشد.

بیشتر بخوانید
تاثیر ارتدونسی بر کاهش بیماری‌های قلبی

درمان زودهنگام ارتودنسی برای جلوگیری از ضروری شدن درمان های فشرده مانند جراحی فک عمل می کند، زیرا بریس ها یا دستگاه های ارتودنسی می توانند در کنار رشد طبیعی استخوان های فک عمل کنند. سپس دندان‌ها و استخوان‌های فک به جای درمان پس از رشد ناهنجار، در تراز مورد نظر رشد می‌کنند.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری | بهترین متخصص ارتودنسی
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری | بهترین متخصص ارتودنسی
نتیجه گیری:

برنامه ریزی یک معاینه ارتودنسی برای کودک شما در حدود سن 7 سالگی به ما امکان می دهد در صورت لزوم هرگونه شرایط مشکل زا را رهگیری کنیم. درمان زودهنگام می تواند فرزند شما را از مشکلات رشدی و ناراحتی ناشی از وضعیت او نجات دهد و در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

اولین امتحان فرزندتان را برنامه ریزی کنید:

امروز برای فرزندتان یک امتحان رایگان درخواست کنید! اگر مردد هستید، لطفاً دریغ نکنید که برای هر گونه سوال با ما تماس بگیرید. ما دوست داریم از شما بشنویم.

ما اینجا هستیم تا شما و فرزندتان را در روند درمان، از اولین ویزیت تا آخرین ملاقات، راهنمایی کنیم.

اگر به دنبال یک متخصص ارتودنسی برتر در اصفهان هستید، ما دوست داریم شما را ملاقات کنیم!

drteimoori.com, ارتودنسی, ارتودنسی اصفهان, اصلاح طرح لبخند اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان, بهترین متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان, جراحی فک اصفهان, خانم دکتر فاطمه تیموری, زمان نیاز بریس ارتودنسی, متخصص ارتودنسی کودکان
نوشتهٔ پیشین
چه غذایی را نباید با بریس های ارتودنسی خورد؟
نوشتهٔ بعدی
ارتودنتیست ها در مقابل دندانپزشکان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.