روکش های دندانی

چگونه لمینت دندان می تواند لبخند شما را بهبود بخشد؟

چگونه لمینت دندان می تواند لبخند شما را بهبود بخشد؟

روکش های دندانی

تنها درصد کمی از مردم با لبخندهای بی نقص و هماهنگ به دنیا می آیند. با این حال، اگر از ظاهر لبخند خود راضی نیستید، راه حل هایی از جمله لمینت دندان وجود دارد. دندانپزشکان از لمینت های دندانی به عنوان یک روش ساده و کم تهاجمی برای بهبود لبخند شما استفاده می کنند. پوسته های نازک چینی انواع عیوب را پنهان می کنند و ظاهر دندان های شما را بهبود می بخشند تا لبخندی زیبا به شما ارائه دهند.

استفاده از لمینت دندان
در زیر برخی از راه هایی که لمینت دندان به تقویت لبخند کمک می کند آورده شده است:

شکاف ها را ببندید و عیوب را بپوشانید

بیمارانی که دارای شکاف یا دندان های ناقص هستند ممکن است دندان های خود را پشت لب های بسته بپوشانند. از سوی دیگر، لمینت‌های دندانی می‌توانند شکاف‌ها را ببندند و عیوب دندان‌ها را بپوشانند و لبخند جذاب‌تری به بیماران هدیه کنند. پوسته‌های نازک به‌صورت سفارشی ساخته می‌شوند تا با دندان‌ها مطابقت داشته باشند، نیازهای زیبایی شناختی فرد را برآورده کنند و کاملاً با رنگ دندان‌ها مطابقت داشته باشند تا ظاهری طبیعی و از نظر زیبایی جذاب داشته باشند.

از لمینت ها می توان برای پوشاندن یک دندان یا گروهی از دندان ها استفاده کرد. برای رفع هر گونه نگرانی در مورد دوام، دندانپزشک از یک چسب مخصوص و نور کیورینگ برای چسباندن روکش ها به دندان ها برای چسبندگی محکم و طولانی مدت استفاده می کند.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان را در اینجا بشناسید.

بیشتر بخوانید
پوسیدگی حفره ای و فیشور چیست؟
روکش های دندانی
روکش های دندانی

بهبود سفیدی و درخشندگی دندان ها

برای بسیاری از افراد، سفید کردن دندان یک راه حل ساده است، اما همه به خوبی به درمان های سفید کننده واکنش نشان نمی دهند. محلول‌های سفیدکننده دندان ممکن است برای بیمارانی که لکه‌های دندانی ناشی از داروها دارند یا در دوران جوانی فلوراید زیادی داشته‌اند، کارساز نباشد. از سوی دیگر، لمینت‌ها ممکن است لکه‌های ناخوشایند را پنهان کنند و ظاهر دندان‌های شما را بهبود بخشند و به آن‌ها آن پوزخند خیره‌کننده‌ای را بدهند.

لمینت های دندان نیز نسبت به مینای طبیعی مقاوم تر در برابر لکه هستند و به آنها اجازه می دهد برای مدت طولانی تری سفیدتر بمانند. با این حال، پس از عمل، دندانپزشکان توصیه می کنند که بیماران به طور مرتب برای تمیز کردن و معاینه مراجعه کنند تا بتوانند از خمیر پولیش مخصوص غیر ساینده استفاده کنند تا دندان ها و روکش ها سفید و درخشان بماند.

هر ترک یا تراشه را بپوشانید

لمینت ها ظاهر دندان ها را بهبود می بخشد و در عین حال استحکام و دوام را نیز افزایش می دهد. آنها برای جلوگیری از آسیب بیشتر به دندان های ترک خورده یا شکسته یک لایه محافظ اضافه می کنند. اگرچه لمینت های دندان می توانند مسائل مختلفی را برطرف کنند، اما اگر دندان به شدت آسیب دیده باشد، دندانپزشک ممکن است یک گزینه درمانی جایگزین مانند روکش یا ایمپلنت دندان را برای بازگرداندن ظاهر و سلامت دندان تجویز کند.

به منظور مشاهده و عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری همین جا کلیک کنید.

روکش های دندانی
روکش های دندانی

صاف کردن سریع دندان بدون بریس

لمینت ها می توانند لبخند صاف تری را بدون ناراحتی و ناراحتی بریس ها به بیماران ارائه دهند. دندانپزشک می تواند از لمینت ها برای تغییر دندان ها استفاده کند تا ظاهری یکدست تر به آنها بدهد. این روش زیبایی در ناهماهنگی های جزئی مؤثرتر است. اگر موقعیت دندان‌ها به بایت یا سلامت دهان و دندان آسیب وارد کند، ممکن است متخصص دندانپزشکی درمان ارتودنسی را پیشنهاد دهد.

بیشتر بخوانید
تسکین درد و ناراحتی پس از ارتودنسی

پوزخند لثه ای را حل کنید

اگر لثه ها روی دندان برجسته به نظر می رسند، روکش ها می توانند گزینه خوبی باشند. هر مجموعه از روکش ها به گونه ای سفارشی می شوند که متناسب با دهان و ایجاد لبخند مورد نظر باشند. روکش ها را می توان برای متعادل ساختن لبخند به گونه ای ساخت که دندان های بیشتری و لثه های کمتری نشان دهد.

لمینت دندان می تواند موثر باشد

اگر می خواهید ظاهر لبخند خود را بهبود ببخشید، با مطب دندانپزشکی تماس بگیرید یا یک قرار ملاقات برای مشاوره تعیین کنید تا ببینید آیا لمینت های دندان برای شما مناسب هستند یا خیر.

برای پرسش و هرگونه ابهامی با  بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان در ارتباط باشید.

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, اصلاح طرح لبخند اصفهان, بهترن متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین جراحی فک اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی, بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان, بهترین متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان, جراحی فک اصفهان, جراحی فک و صورت اصفهان, خانم دکتر فاطمه تیموری, دکتر فاطمه تیموری, روکش های دندانی, طراحی لبخند اصفهان, متخصص ارتودنسی کودکان, متخصص اصلاح ناهنجاری فک, متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان
نوشتهٔ پیشین
مزایای طراحی لبخند چه مواردی هستند؟
نوشتهٔ بعدی
چه چیزی در درمان ارتودنسی گنجانده شده است؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.