بهترین ارتودنسیت در اصفهان | دکتر فاطمه تیموری متخصص ارتودنسی اصفهان

انواع روش های درمانی متخصص ارتودنسی اصفهان

انواع روش های درمانی متخصص ارتودنسی اصفهان

روش های درمانی متخصص ارتودنسی اصفهان

متخصص ارتودنسی اصفهان ، با دانش خود درباره بی‌نظمی‌های فک و دندان، می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام یک از گزینه‌های درمانی برای شما یا فرزندتان بهترین است، تا بتوانید در کوتاهترین زمان بهترین نتیجه را بگیرید. مهمترین روش های درمانی یک متخصص ارتودنسی برای برطرف کردن مشکلات دهان، دندان و فک عبارتند از:

  • ارتودنسی ثابت: ارتودنسی ثابت رایجترین و البته قدیمی ترین نوع ارتودنسی است. این بریس ها از اجزای مختلفی مثل سیم قوس دار، باند، الاستیک ها و براکت ها تشکیل شده اند. و از رایجترین سیستم های ارتودنسی ثابت می‌توان به، ارودنسی ثابت، سرامیکی،لینگوال و دیمون اشاره کرد.
  • ارتودنسی متحرک: ارتودنسی متحرک که بیشتر برای اصلاح فک کاربرد دارد، بیشتر برای مراجعه‌کنندگان با سن پایین پیشنهاد می‌شود. چون رشد فک آنها کامل نشده است. اما اگر بیمار بزرگسال باشد، یک دکتر ارتودنسی خوب ارتودنسی‌های ثابت و جراحی فک را تجویز می‌کند.
  • ارتودنسی نامرئی : ارتودنسی نامرئی مناسب افرادی است که مشکلات دندانی و فک دارند اما، دوست ندارند کسی متوجه شود که ارتودنسی کرده اند و بریس ارتودنسی آنها پیدا شود. از مجمله انواع آن می‌توان به ارتودنسی سرامیکی، لینگوال یا پشت دندانی و الاینترهای شفاف و ریتینرها یا نگهدارنده اشاره کرد.
بهترین ارتودنسیت در اصفهان | دکتر فاطمه تیموری متخصص ارتودنسی اصفهان
بهترین ارتودنسیت در اصفهان | دکتر فاطمه تیموری متخصص ارتودنسی اصفهان

چرا باید به بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان مراجعه کرد؟

لبخند شما از باارزش‌ترین دارایی‌های شماست؛ به همین خاطر، باید مطمئن شوید که آن را به بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان می‌سپارید. انتخاب صحیح روش درمان و اجرای موفق آن نه تنها در زیبایی و اعتماد به نفس موثر است، بلکه می‌تواند به شما کمک کند تا زندگی سالم‌تری داشته باشید.

بیشتر بخوانید
ارتودنسی رنگی

دلایل زیادی برای مراجعه به دکتر ارتودنسی وجود دارد. بیشتر افراد در وهله اول برای صاف کردن دندان‌ها به کلینیک مراجعه می‌کنند. اما همان‌طور که گفتیم، رفع ناهماهنگی فک‌ها، مشکلات گاز گرفتن (که باعث درد یا صدای کلیک هنگام جویدن می‌شود) یا آپنه خواب هم از خدمات این متخصصان است.

این یک درمان یک تا دوساله است. اگر درمان توسط یک متخصص ارتودنسی خوب به درستی برنامه‌ریزی نشود و جلو نرود، مانند این است که هزینه و زمان خود را هدر داده‌اید. از طرف دیگر، نصب اشتباه بریس‌ها می‌تواند به شدت فرد را در طول درمان آزار دهد، و به بافت دهان و لثه‌های او آسیب بزند.

در حالت ایده‌آل، هر درمان ارتودنسی باید توسط متخصصان ثبت‌شده در سازمان نظام پزشکی ارائه شود. دندانپزشک ارتودنسی مهارت و دانش لازم برای تشخیص صحیح مشکلات فک و دندان، تجویز درمان درست و نظارت بر مراحل درمان را دارد.

چطور بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان را انتخاب کنیم؟

تعداد متخصصان و کلینیک‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، اصلا کم نیست. اما با توجه به چندنکته، می‌توانید بهترین متخصص ارتودنسی و کلینیک‌های آنها را پیدا کنید.

می‌دانیم که دسترسی ساده به کلینیک و قیمت‌های مناسب برای افراد زیادی مهم است، اما حتما این موارد را هم در ذهن داشته باشید:

  • قبل از هرچیز باید به تجربه و سابقه دکتر ارتودنسی در این زمینه توجه داشته باشید و به دقت میزان دانش، او را بررسی کنید.
  • یک دکتر باسابقه و فعال، حتما تا به حال به مشتری‌های زیادی کمک کرده است. تجربه این افراد را بررسی کنید، و نمونه‌کارهای متخصص (عکس‌های قبل و بعد) را حتما ببینید و با یکدیگر مقایسه کنید.
  • در کنار بررسی دو مورد بالا، به شهرت عمومی دندانپزشک ارتودنسی و کلینیک مدنظرتان هم توجه کنید. این یکی دیگر از سیگنال‌های قوی پیدا کردن مراکز معتبر است.
  • دانش یک دکتر ارتودنسی خوب به مدارک داخلی و خارجی او محدود نمی‌شود. فعال بودن در انجمن‌های تخصصی، دانشگاه‌ها، تالیف مقالات و … همه نشانگر به‌روز بودن دانش اوست. یک نشانه عالی دیگر برای اینکه بدانید یک متخصص ارتودنسی خوب روبه‌روی شماست.
بیشتر بخوانید
چرا ارتودنسی؟
اطلاعات تماس
دکتر فاطمه تیموری

بورد تخصصی ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت (استادیار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان)

اصفهان، خیابان توحید میانی، ساختمان تیراژه طبقه 4 واحد 12  031-36269021 و 09376809858

drfatemehteimoori96@gmail.com

drteimoori.com, ارتودنسی, ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, روش های درمانی متخصص ارتودنسی اصفهان, متخصص ارتودنسی اصفهان, متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان, متخصص اصلاح ناهنجاری فک, متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان, متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان
نوشتهٔ پیشین
تفاوت متخصص ارتودنسی با دندانپزشک عمومی
نوشتهٔ بعدی
هدف بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.