متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری

چه زمانی باید برای راه حل های ارتودنسی به متخصص ارتودنسی مراجعه کرد؟

چه زمانی باید برای راه حل های ارتودنسی به متخصص ارتودنسی مراجعه کرد؟

راه حل های ارتودنسی در اصفهان

راهنمای فاصله دندان های شما توسط متخصص ارتودنسی اصفهان

آیا می توانید باور کنید که نوزادان در رحم 52 دندان رشد می کنند؟ این مقدار مربوط به تعداد دندان هایی است که آنها در طول زندگی خود نیاز دارند، از جمله دندان های شیری و دندان های دائمی.

این یک واقعیت تاسف بار است که این دندان ها می توانند با فاصله غیر طبیعی و سایر مشکلات احتمالی رشد کنند. بسیاری از مردم نمی دانند که چگونه این می تواند بر سلامت دندان آنها تأثیر بگذارد، به همین دلیل است که بسیار مهم است که با این ارتباط آشنا شوید.

آیا نمی دانید که آیا دریافت کمک دندانپزشکی ضروری است؟ به خواندن ادامه دهید تا همه چیز را در مورد زمان در نظر گرفتن راه حل های ارتودنسی برای فاصله دندان ها با این راهنمای عمیق بدانید.

مسائل بهداشتی مرتبط با فاصله دندانی در مطب دکتر تیموری

وقتی صحبت از فاصله بین دندان ها می شود، یکی از مهم ترین مسائل مربوط به تمیز نگه داشتن دندان ها است. از آنجایی که بین هر دندان فضاهای اضافی وجود دارد، احتمال تشکیل پلاک نیز بیشتر است. اگر نتوانید به موقع از شر پلاک خلاص شوید، باعث واکنش زنجیره ای پوسیدگی دندان، بیماری لثه و موارد دیگر می شود.

آیا می خواهید با کمترین زمان و بهترین قیمت ارتودنسی انجام دهید اینجا را کلیک کنید و با ما همراه باشید.

در صورت عدم درمان، ممکن است متوجه خونریزی در اطراف لثه، عقب‌رفتن خط لثه، لق شدن یک یا چند دندان و تنفس ناخوشایند از جمله علائم دیگر شوید. یکی دیگر از مسائل احتمالی که می تواند ناشی از فاصله زیاد دندان های شما باشد، جویدن است. اگر نیش شما خاموش باشد، ممکن است باعث درد فک شده و به مشکلات جدی دیگر از جمله دندان قروچه تبدیل شود.

بیشتر بخوانید
ارتودنسی به روش اینویزیلاین

در حالی که در صورت داشتن فضاهای بزرگ می توان از دندان های خود مراقبت بیشتری کرد، اما یک دندانپزشک معتبر باید وضعیت شما را طی یک جلسه مشاوره برنامه ریزی شده ارزیابی کند و یک اقدام خاص را توصیه کند. راه حل های ارتودنسی در اصفهان

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | متخصص ارتودنسی در اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | متخصص ارتودنسی در اصفهان

احتمال زیادی وجود دارد که به کمک بریس نیاز داشته باشید. با گذشت زمان، بریس‌ها دندان‌های شما را دوباره مرتب می‌کنند و شکاف‌ها را می‌بندند. این بدون توجه به اندازه دندان درست است.

با این حال، مواردی وجود دارد که در آن ممکن است نیاز به کشیدن یک دندان مشکل ساز باشد، مانند دندانی که خیلی عمیق در بافت لثه نهفته شده است.

 اگر می خواهید نمونه ای از کارهای خانم دکتر تیموری را ببینید کلیک کنید. 

قبل از گرفتن بریس چه چیزی را باید انتظار داشت؟ – بهترین متخصص ارتودنسی

اکثر مردم فکر می کنند بریس ها فقط برای یک گروه سنی خاص هستند، اما شما تقریباً در هر مرحله از زندگی خود می توانید بریس را دریافت کنید. به زبان ساده، بریس‌ها برای هر کسی است که مشکلات ارتودنسی دارد که بریس‌ها می‌توانند آن‌ها را برطرف کنند، مانند فاصله دندان‌ها. ضرب المثل قدیمی “بهتر است دیر از هرگز” در مورد این محلول دندانپزشکی صدق می کند.

بسته به محل قرارگیری شکاف‌ها، ممکن است به بریس‌هایی روی دندان‌های بالایی، پایینی یا هر دو نیاز داشته باشید. در حالی که شرایط برای هر فردی منحصر به فرد است، اکثر افراد برای حدود 2 سال از بریس استفاده می کنند. با این حال، گاهی اوقات این روش سریعتر است و گاهی اوقات ممکن است بیشتر طول بکشد.

بیشتر بخوانید
توصیه های بهداشت جهانی در رابطه با کرونا ویروس

خبر خوب این است که ممکن است اصلا به بریس های سنتی نیاز نداشته باشید. بسته به شدت فاصله دندانی خود، می توانید کاندیدای اینویزیلاین باشید. این شامل گرفتن یک قالب از دندان های شما و پوشیدن یک دهانی قابل جابجایی است که به مرور زمان با جابجایی دندان ها به مکان های مناسب خود به روز می شود.

به‌جای تمیز کردن بریس‌ها و پرداختن به سایر الزامات نگهداری، می‌توانید به سادگی اینویزیلاین خود را در زمانی که نیاز به غذا خوردن دارید بیرون بیاورید و هر زمان که وقت شد به راحتی آنها را تمیز کنید.

اگر به دنبال یک متخصص ارتودنسی برتر در اصفهان هستید، ما دوست داریم شما را ملاقات کنیم!

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | متخصص ارتودنسی در اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | متخصص ارتودنسی در اصفهان
drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, ارتودنسی پیشگیری, اصلاح طرح لبخند اصفهان, انواع ارتودنسی, دکتر فاطمه تیموری, راه حل های ارتودنسی در اصفهان, متخصص ارتودنسی در اصفهان, متخصص ارتودنسی کودکان
نوشتهٔ پیشین
آیا می توان ایمپلنت های دندانی به جای بریس های ارتودنسی انجام داد؟
نوشتهٔ بعدی
ارتودنسی کودکان دکتر فاطمه تیموری در اصفهان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.