بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | بهترین ارتودنسیت در اصفهان

زمان مناسب برای بریس چه زمانی است؟

زمان مناسب برای بریس چه زمانی است؟

دندانپزشکی کودکان، ارتودنسی

بسیاری از والدین شروع به پرسیدن این سوال می کنند که چه زمانی فرزندانشان به براکت نیاز دارند، زمانی که فرزندشان هنوز خیلی جوان است. در حالی که هر کسی تقریباً در هر زمانی از زندگی خود می تواند از بریس ها بهره مند شود، اکثر افراد بریس را در حدود 12 یا 13 سالگی شروع می کنند و در صورت نیاز این فرصت را دارند که زودتر شروع کنند. زمان‌بندی در این سال‌ها مفید است زیرا سر و دهان هنوز در حال رشد هستند، که این روند را برای جابجایی دندان‌ها مساعدتر می‌کند.
دندانپزشکی کودکان، ارتودنسی

بچه ها چه مدت از بریس استفاده می کنند؟

قرار دادن بریس ها بستگی به این دارد که ارتودنتیست در صدد اصلاح آن باشد و انواع مختلفی از بریس ها و طرح های درمانی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. بسیاری از افراد به مدت 18 تا 30 ماه از بریس استفاده می کنند و بریس ها هر 4 تا 8 هفته یکبار تنظیم می شوند تا دندان ها در تراز مناسب قرار گیرند. پس از بریس ها، نگهدارنده ها برای چند ماه و تا دو سال استفاده می شوند. برخی از افراد برای جلوگیری از جابجایی، از نگهدارنده دائمی استفاده می کنند.

آیا بریس ها آسیب خواهند دید؟

هر بار که فرزند شما به متخصص ارتودنسی مراجعه می کند، می توانید انتظار سفت شدن سیم اتصال دهنده را داشته باشید. این باعث می شود که فشار خفیفی بر براکت ها وارد شود تا دندان ها یا فک ها به تدریج در یک راستا قرار گیرند. در نتیجه، ممکن است پس از هر بار ملاقات، دهان کودک شما کمی درد داشته باشد، اما ناراحتی مختصر است. در برخی موارد، دندان ها باید کشیده شوند تا فضا برای جابجایی دندان ها یا تراز مناسب فک ایجاد شود.

بیشتر بخوانید
آیا ارتودنسی باعث لاغری میشود؟
بهترین ارتودنسیت در اصفهان | دکتر فاطمه تیموری متخصص ارتودنسی اصفهان
بهترین ارتودنسیت در اصفهان | دکتر فاطمه تیموری متخصص ارتودنسی اصفهان
چه کسی در درمان ارتودنسی کمک خواهد کرد؟

اغلب یک دندانپزشک اطفال یا عمومی کودک شما را به یک متخصص ارتودنسی ارجاع می دهد که با شما برای ایجاد یک برنامه درمانی و مدیریت روند ارتودنسی همکاری خواهد کرد. یک متخصص ارتودنسی فک، فاصله دندان‌ها و نیش کودک شما را بررسی می‌کند تا مشخص کند به چه نوع بریس‌هایی نیاز دارند و چه مدت برای آنها استفاده خواهند کرد.

علاوه بر این، دستیار ارتودنسی اغلب کسی است که الاستیک ها را تغییر می دهد. دستیار همراه با ارتودنتیست شما کار خواهد کرد تا مطمئن شود که درمان همیشه در مسیر درست است.

اگر کنجکاو هستید که آیا فرزندتان برای بریس آماده است یا خیر، در زیر یک وقت ملاقات درخواست کنید و تیم های مراقبتی ما خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند.

اطلاعات تماس دکتر فاطمه تیموری بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

بورد تخصصی ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت – (استادیار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان)

اصفهان، خیابان توحید میانی، ساختمان تیراژه طبقه 4 واحد 12  ۰۳۱-۳۶۲۶۹۰۲۱ و

 

drteimoori.com, ارتودنسی, ارتودنسی اصفهان, انواع ارتودنسی, بهترن متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین جراحی فک اصفهان, دکتر فاطمه تیموری, دندانپزشکی کودکان, متخصص ارتودنسی اصفهان, متخصص ارتودنسی در اصفهان, متخصص اصلاح ناهنجاری فک
نوشتهٔ پیشین
سن “مناسب” برای بریس های ارتودنسی از نظر بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان
نوشتهٔ بعدی
فرآیند طراحی لبخند دیجیتال

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.