دندانهای تراز شده با ارتودنسی | متخصص ارتودنسی اصفهان

دندانهای تراز شده با ارتودنسی!

دندانهای تراز شده با ارتودنسی!

مدت زمان مطالعه: 7 دقیقه

دندان های تراز دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. ارتودنسی گزینه های درمانی ایمن و دائمی را برای داشتن دندان های تراز شده به شما ارائه می دهد. زمانی می توانید از دندان های خود در موقعیت مناسب استفاده کنید. که همه دندان ها پشت سر هم در جای طبیعی خود قرار بگیرند.

خط وسط دندان با خط وسط صورت هم تراز باشد. و فاصله استاندارد بین دندان ها بدون دندان کج در یک ردیف وجود داشته باشد. دکتر فاطمه تیموری، متخصص ارتودنسی اصفهان می باشند که دارای تخصص ارتودنسی از دانشگاه تهران می باشند و همچنین متخصص جراحی فک و صورت نیز می باشند.

دندان ها هنگامی که همه دندانها به خوبی قرار گرفته اند. دندانهای فک بالا جلو حدود 2 میلی متر با دندانهای فک پایین جلو همپوشانی دارند. دندانهای خلفی نیز به درستی با هم قرار می گیرند و غذاها را کاملا خرد می کنند. درصد قابل توجهی از مردم دندانهای کاملاً مستقیمی ندارند. و برخی از دندانهای آنها با زاویه اشتباه با فاصله غیر طبیعی بین دندانها رشد می کنند.

دندانهای تراز شده با ارتودنسی | متخصص ارتودنسی اصفهان
دندانهای تراز شده با ارتودنسی

در چنین مواردی ، طول عمر مفید دندان ها کاهش می یابد. و پلاک های دندانی یا تارتار متصل به راحتی حذف نمی شوند.

تصویر دندان های تراز شده با ارتودنسی بیمارانی که دندانهایشان به راحتی قابل مشاهده است. باید درمانهای ارتودنسی را در اسرع وقت آغاز کنند. دندانهای خوب و قرار گرفته. نه تنها لبخندی زیبا به شما می بخشد بلکه به طور موثر در دستگاه گوارش نقش دارد. دندانهایی که به خوبی قرار گرفته اند مزایای زیادی را برای شما به ارمغان می آورند. که با دندانهای نامناسب نمی توانید از آنها لذت ببرید.

بیشتر بخوانید
مواد غذایی پیشنهادی هنگام درمان ارتودنسی

دکتر فاطمه تیموری، متخصص ارتودنسی اصفهان می باشند که دارای تخصص ارتودنسی از دانشگاه تهران می باشند و همچنین متخصص جراحی فک و صورت نیز می باشند.


پیشنهاد مطالعه: ویژگی های مسواک خوب مخصوص ارتودنسی چیست؟


ارتودنسی و تراز دندان ها ارتودنسی احتمالاً اولین چیزی است. که با دیدن دندان های نامناسب در ذهن شما نقش می بندد.

ارتودنسی بهترین گزینه های درمانی را برای اصلاح دندان های نامناسب در اختیار شما قرار می دهد. می توان بیان کرد که ارتودنسی ترکیبی از علم و هنر در راستای ترمیم و تغییر موقعیت دندان ها است. دندان های خوب و قرار گرفته نه تنها لبخندی زیبا و جذاب به شما می دهند. بلکه سلامت دهان و دندان شما را نیز تضمین می کنند.

ارتودنسی گزینه های درمانی تخصصی و مدرن را برای تراز کردن دندان ها و اصلاح ناهنجاری های فک و صورت یا مال اکلوژن ارائه می دهد. درمان های ارتودنسی مداخلات بسیار ظریف و آگاهانه ای برای درمان مشکلات دندان است. خوشبختانه ارتودنس درمان ارتودنسی بدون درد دندانهای تراز شدهبرخی از افراد ممکن است به دلیل ترس از درد از انجام درمان های ارتودنسی خودداری کنند.

چنین افرادی باید بدانند که درمان های ارتودنسی به هیچ وجه دردناک نیستند. برای بیماران خوردن یا مسواک زدن در روزهای اول پس از وصل کردن قوس و براکت های ارتودنسی برای بیماران کمی مشکل است. اما آنها به تدریج به این شرایط جدید عادت می کنند. علاوه بر این ، متخصص ارتودنسی در مورد نحوه رعایت بهداشت دهان و دندان در طول درمان ارتودنسی به طور کامل به بیماران اطلاع می دهد.

بیشتر بخوانید
نکات مهم درباره کشیدن دندان کودک که باید بدانیم

دکتر فاطمه تیموری، متخصص ارتودنسی اصفهان می باشند که دارای تخصص ارتودنسی از دانشگاه تهران می باشند. و همچنین متخصص جراحی فک و صورت نیز می باشند.

از دندانهای تراز شده برای همیشه لذت ببرید متخصص ارتودنسی با تشخیص دقیق مال اکلوژن ، برنامه درمانی ارتودنسی را برای هر بیمار برنامه ریزی می کند تا به بهترین نتیجه درمانی برسد. برنامه درمان کامل ارتودنسی معمولاً تا دو سال به طول می انجامد. پس از اتمام مرحله فعال ، بیمار باید مدتی از مرحله احتباس بگذرد.

دندانهای تراز شده با ارتودنسی | متخصص ارتودنسی اصفهان
دندانهای تراز شده با ارتودنسی
بیمارانی که در این مرحله مراقبت های لازم را انجام می دهند. می توانند از نتایج درمانی مادام العمر ، یعنی دندان های زیبا و موقعیت مناسب برخوردار شوند.

تکمیل درمانهای ارتودنسی پیش نیاز اصلی برای داشتن دندانهای تراز برای همیشه استبیمارانی که دندان های خود را در محل نامناسب قرار داده اند. و تحت درمان ارتودنسی قرار می گیرند باید مراحل درمان را تا انتها دنبال کنند.

کسانی که از وسایل ارتودنسی متحرک استفاده می کنند. باید بیشتر در مورد برنامه ریزی برداشته شده و قرار دادن دستگاه دقت کنند. اگر فاصله بین برداشتن و قرار دادن دستگاه ارتودنسی بیش از برنامه اولیه باشد. نمی توان به نتیجه درمانی دلخواه رسید.

دکتر فاطمه تیموری، متخصص ارتودنسی اصفهان می باشند که دارای تخصص ارتودنسی از دانشگاه تهران می باشند. و همچنین متخصص جراحی فک و صورت نیز می باشند.

اگر سوالی دارید برای راهنمایی بیشتر تیم حرفه ای ما در خدمت شما هستند لطفا تماس بگیرید.

drteimoori.com, بهترین متخصص ارتودنسی, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, دکتر فاطمه تیموری, متخصص ارتودنسی اصفهان, متخصص ارتودنسی در اصفهان, متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان
نوشتهٔ پیشین
تفاوت بین دندانپزشک و ارتودنتیست چیست؟
نوشتهٔ بعدی
علائم ناهنجاری های جمجمه و صورت چیست؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.