درمان دندان درد

درمان های سریع و قطعی دندان درد در خانه

وقتی که دندان درد به سراغتان می آید مدام با خود می گویید: که ای کاش مسواک و مراقبت از دندان را جدی می گرفتم، اما حالا وقت این فکرها نیست. بهتر است با آنچه در خانه دارید دندان درد را درمان کنید.
درمان دندان درد

درمان کردن دندان درد شدید با نسخه خانگی

خیلی عجیب است که دندان ها معمولا در شب هنگام و یا در تعطیلات آخر هفته که کلینیک های دندانپزشکی تعطیل هستند،درد میگیرد هنگامی که شما به این درد مبتلا میشوید،تنها چیزی که توقع شنیدنش را ندارید،این است که دو روز صبر کنید تا دندانپزشک را ببینید. این مواقع برای مقابله با درد دندان،داروهای خانگی موثر هستند ، فقط به یاد داشته باشید که این داروها،دندان را از ریشه درمان نمیکند.فقط باعث کم شدن رنج و درد شما می باشد. پس این داروها فقط برای تسکین درد دندان هستند.

مطالعه بیشتر : آرام کردن دندان درد

اگر دندان درد شما را کلافه کرده و به دنبال راهی برای درمان سریع آن هستید، پیشنهاد می کنیم مطالب زیر که در رابطه با پیشگیری و درمان دندان درد هست مطالعه کنید.

روش های خانگی درمان دندان درد

14 نسخه خانگی ساده برای درمان دندان درد در خانه

1- روغن گل میخک :

برای درمان درد دندان این روغن را به طور مستقیم روی دندان آسیب دیده قرار دهید . اجازه دهید که در آن ناحیه بماند.

2- عصاره وانیل :

دو یا سه قطره وانیل را بر روی گوش پاک کن یا یک تکه پنبه بریزید. بر روی محل آسیب دیده قرار دهید.

3 – چای کیسه ای :

تا چای را درون آب کمی خیس و مرطوب کنید. سپس آن را بر روی دندان قرار دهید.

4- جوش شیرین :

شما به جوش شیرین،آب ویک تکه پنبه نیاز دارید ، پنبه را با کمی آب،نمناک کنید. سپس آن را با جوش شیرین بپوشانید. پنبه را روی دندان قرار دهید.

5 – آب اکسیژنه :

شما به آب اکسیژنه 3 درصد نیاز دارید. باید این محلول را به صورت دهانشویه استفاده کنید. و دهان خود را کاملا با آن بشویید.

پس از آن،چندین بار دهان خود را با آب معمولی بشویید.

6- روغن پونه کوهی یا آویشن :

شما به روغن آویشن و یک گوش پاک کن نیاز دارید. که گوش پاک کن را آغشته به این روغن کنید،و روی دندان آسیب دیده قرار دهید.

7- روغن کاری دندان :

شما باید به مدت 20 دقیقه آن را در دهان خود نگهدارید. سپس آن را قورت ندهید.  همچنین میتوانید آن را با استفاده از مسواک استفاده کنید.

8- زنجبیل :

ریشه زنجبیل و فلفل را رنده کنید و به آب بیفزایید. سپس چوب پنبه یا گوش پاک کن را روی دندان قرار دهید.

9- روغن زیتون:

پنبه را به روغن زیتون آغشته کنید. و سپس روی دندان آسیب دیده قرار دهید.

10- پیاز:

پیاز خام را روی دندان آسیب دیده قرار دهید ، امکان استفاده از آن برای دو بار در روز وجود دارد.

11- آب نمک گرم:

نمک را درون آب گرم بریزید و دهان خود را با آن شستشو دهید.

12- سنگ نمک :

این ماده را روی دندان آسیب دیده قرار دهید.و میتوانید آن را دوبار در روز تکرارش کنید.

13- دارچین :

یک قاشق چای خوری پودر دارچین ، پنج قاشق چای خوری عسل را با هم مخلوط کنید.

آن را مستقیما بر روی دندان قرار دهید.

14- نعنا :

یک قاشق چای خوری از برگ های نعنای خشک شده و یک فنجان آب جوش را در اختیار داشته باشید.

در صورت تمایل به داشتن اطلاعات بیشتر در مورد درمان های خانگی دندان درد میتونید باما در سایت رو مشاهده کنید.

ارتودنسی ثابت چیست؟
بهترین درمان, پیشگیری از دندان درد, درمان خانگی, درمان دندان درد, دندان