بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر-فاطمه-تیموری

ارتودنسی چیست؟

ارتودنسی چیست؟

درمان با ارتودنسی

ارتودنسی یک اصطلاح غیر معمول نیست، اکثر مردم حداقل یک یا دو بار آن را شنیده اند. با این حال، ممکن است کمی مبهم به نظر برسد، و حتی بیماران ارتودنسی ممکن است گاهی اوقات برای درک همه چیزهایی که در بر می گیرد دچار مشکل شوند!

برای ما مهم است که همه بیماران و خانواده‌هایی که با آنها کار می‌کنیم دقیقاً در مورد اینکه ارتودنسی چیست و همچنین ارتودنتیست‌هایی مانند دکتر آنگر دقیقاً چه می‌کنند، آموزش ببینند! به خواندن ادامه دهید تا بیشتر در مورد ارتودنسی و راه هایی که می تواند با تغییر لبخند برای بهتر شدن لبخندتان به زندگی شما کمک کند، بیاموزید.

دکتر فاطمه تیموری ، بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان می باشند که تجارب فراوانی در ایجاد لبخند زیبا دارند.

همه چیز در مورد ارتودنسی

در حالی که دندانپزشکی عمومی یک تخصص پزشکی گسترده است که با دندان ها، لثه ها، اعصاب و فک سروکار دارد، ارتودنسی یک تخصص خاص تر در دندانپزشکی است که بر پیشگیری، تشخیص و درمان بی نظمی های دندانی و صورت تمرکز دارد. این شامل تنظیم صحیح دندان ها، نیش ها و فک ها می شود.

همه ارتودنتیست ها دندانپزشک هستند، اما همه دندانپزشکان متخصص ارتودنسی مجاز نیستند.

ارتودنتیست ها درست مانند دندانپزشکان در دانشکده دندانپزشکی شرکت می کنند، اما پس از اتمام، دو یا چند سال در یک برنامه آموزشی ارتودنسی مورد تایید ADA به تحصیل ادامه می دهند.

به زبان ساده، متخصص ارتودنسی دارای مجوز مانند دکتر فاطمه تیموری یک متخصص دندانپزشکی واقعی است که اطلاعات زیادی در مورد دندان ها، فک ها، سلامت دهان و دندان و البته مراقبت های ارتودنسی دارد.

بیشتر بخوانید
آیا دستگاههای ارتودنسی موجب درد و ناراحتی می شوند؟

اگرچه فواید زیبایی ارتودنسی اغلب اولین چیزی است که مردم به آن فکر می کنند، اما در واقع روش های زیادی وجود دارد که درمان می تواند به بهبود سلامت کلی دهان شما کمک کند. دندان های کج نمونه کاملی از این موضوع هستند.

در حالی که آنها قطعاً می توانند ظاهر شما را مخدوش کنند، مشکل مهم تر این است که مسواک زدن و نخ دندان کشیدن به طور موثر را دشوارتر می کنند و به طور بالقوه منجر به به خطر افتادن سلامت دندان می شوند. استرس ناشی از ناهماهنگی ها همچنین می تواند باعث سردرد و همچنین سندرم TMJ شود. درمان ارتودنسی قادر است همه اینها و موارد دیگر را برطرف کند.

بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر-فاطمه-تیموری
بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر-فاطمه-تیموری
اوربایت –

دندان های جلویی بالایی بیش از حد جلو افتاده و روی دندان های پایینی می چسبند.

آندربایت –

ظاهری “بولداگ”، که در آن دندان‌های پایین خیلی جلوتر یا دندان‌های بالایی خیلی عقب هستند.

کراس بایت –

در بایت‌های معمولی، دندان‌های بالا در هنگام گاز گرفتن به طور معمول از بالای دندان‌های پایین خارج می‌شوند. با کراس بایت، این اتفاق نمی افتد. انواع مختلفی از کراس بایت وجود دارد که بستگی به محل افتادن دندان های بالایی نسبت به دندان های پایین دارد.

اپن بایت –

زمانی که دندان‌های عقب به هم می‌خورند، فضایی بین سطوح جونده دندان‌های جلو یا کناری وجود دارد.

خط وسط نادرست –

مرکز دندان های جلویی بالا با مرکز دندان های جلویی پایین همخوانی ندارد.
مسائل مربوط به فاصله: بین دندان‌ها شکاف‌هایی به دلیل از دست دادن دندان‌ها یا دندان‌هایی که دهان را «پر نمی‌کنند» وجود دارد.

بیشتر بخوانید
چگونه از کش ارتودنسی استفاده می شود ؟

صفحه اینستاگرام بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر-فاطمه-تیموری
بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر-فاطمه-تیموری
مشکلات شلوغی –

تعداد دندان‌های زیادی برای برجستگی دندان وجود دارد.

گزینه هایی برای درمان های ارتودنسی

یک متخصص ارتودنسی باتجربه می تواند تعیین کند که درمان ارتودنسی چه سودی خواهد داشت و اینکه کدام درمان بیشترین سود را برای آنها دارد. برای این کار از انواع ابزارهای تشخیصی استفاده می کنیم، مانند:

  • تاریخچه کامل پزشکی و سلامت دندان
  • یک معاینه بالینی
  • مدل های دیجیتالی دندان های شما
  • اشعه ایکس و عکس

ارتودنسی دکترفاطمه تیموری مفتخر است که مشاوره های رایگان ارائه می دهد، در این زمان یکی از اعضای تیم در حین بررسی نتایج معاینه شما با شما صحبت خواهد کرد. او می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که کدام روش ارتودنسی برای شما مناسب است. بر اساس مورد خاص شما، با در نظر گرفتن نیازهای خاص و اهداف مورد نظر شما، می توان یک برنامه درمانی سفارشی ایجاد کرد.

با ما تماس بگیرید.

drteimoori.com, ارتودنسی, ارتودنسی اصفهان, ارتودنسی ثابت, ارتودنسی چیست؟, اصلاح طرح لبخند اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, دکتر فاطمه تیموری, طراحی لبخند اصفهان, متخصص ارتودنسی اصفهان, متخصص ارتودنسی کودکان, متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان, متخصص اصلاح ناهنجاری فک, متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان, متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان
نوشتهٔ پیشین
اگر یک براکت را قورت دهم چه اتفاقی می افتد؟
نوشتهٔ بعدی
چه نوع از گزینه های درمان ارتودنسی وجود دارد؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.