درمان-ارتودنسی-اصفهان

بریس یا اینویزیلاین برای اوربایت چقدر موثر است؟

بریس یا اینویزیلاین برای اوربایت چقدر موثر است؟

درمان اوربایت دندان

اوربایت زمانی است که دندان های بالایی با دندان های پایینی همپوشانی دارند. تقریباً همه افراد درجاتی از اوربایت دارند، اما زمانی که فضای بین دندان های بالا و پایین خیلی زیاد است، ممکن است نیاز به درمان ارتودنسی باشد. به دلیل نحوه قرارگیری فک بالا، اوربایت می‌تواند گونه‌ها را گود گرفته به نظر برساند یا باعث شود که چانه “ضعیف” نامیده می‌شود.

اینویزیلاین یا بریس ها می توانند خط فک را در بسیاری از موارد ثابت کنند. با کنار هم قرار دادن درست قوس ها، چانه و فک شما قوی تر به نظر می رسند و نمای صورت هماهنگ تری ایجاد می کند.

اینویزیلاین یا بریس برای آندربایت

زمانی که بیمار دچار آندربایت می شود، وقتی دهان بسته است، دندان های پایینی جلوی دندان های بالایی قرار می گیرند و باعث می شود فک پایین بیرون بیاید. آندربایت نوعی مال اکلوژن است که در آن تغییرات صورت پس از بریس یا اینویزیلاین احتمالاً قابل توجه است.

رفع ناهماهنگی بین فک بالا و پایین و اطمینان از برخورد صحیح دندان های بالا و پایین باعث ایجاد تعادل در نیمه پایینی صورت شما می شود. همچنین باعث می شود که اجزای صورت شما متناسب تر به نظر برسند و چانه شما تیزتر به نظر برسد.

دکتر فاطمه تیموری ، بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان و متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان ، فارغ التحصیل دوره تخصصی ارتودنسی هستند و مفتخر هستند به شما بیماران گرامی خدمات ارائه دهند.

درمان-ارتودنسی-اصفهان
درمان-ارتودنسی-اصفهان

اینویزیلاین یا بریس برای اپن بایت

زمانی گفته می شود که بیمار اپن بایت می کند که دندان های بالا و پایین اصلاً به هم نمی رسند. معمولاً دندان های جلویی را درگیر می کند. همانطور که می توانید تصور کنید، هنگام بستن دهان، لب ها برای پوشاندن دندان ها باید کشیده شوند.

بیشتر بخوانید
زمان مناسب ارتودنسی

این واقعاً می تواند ظاهر صورت شما را تحت تأثیر قرار دهد و حتی ممکن است آن را طولانی تر نشان دهد، بدون ذکر مشکلی که هنگام جویدن یا گاز گرفتن غذا ایجاد می کند. هنگامی که از اینویزیلاین یا بریس برای اپن بایت استفاده می کنیم، فضای بین قوس بالا و پایین را می بندیم و به دندان های جلویی کمک می کنیم تا تماس پیدا کنند.

این کار ظاهر لب ها و گونه های شما را بهبود می بخشد و صورت شما آنقدر بلند به نظر نمی رسد.

بریس یا اینویزیلاین برای کراس بایت

کراس بایت زمانی اتفاق می‌افتد که برخی از دندان‌های پایین در جلوی برخی از دندان‌های بالایی قرار گیرند. برای انواع خاصی از کراس بایت ها، به خصوص اگر متوسط یا شدید باشند، بیماران اغلب با جابجایی فک به یک طرف آن را جبران می کنند.

این باعث ایجاد تغییرات ناخواسته در ساختار صورت می شود. رفع کراس‌بایت به فک‌ها کمک می‌کند تا به مکان‌های ایده‌آل خود جابجا شوند و صورت متقارن‌تر شود و لب‌های شما با بقیه قسمت‌های صورت هماهنگ‌تر به نظر برسد.

بریس یا اینویزیلاین برای انواع دیگر مال اکلوژن

شکل صورت شما ممکن است در اثر هر نوع مشکل بایت یا حتی به دلیل ناهماهنگی دندان ها تغییر کند. تراز کردن فک و دندان ها با بریس یا اینویزیلاین لبخندی خیره کننده و سالم به شما می دهد. از آنجایی که لبخند شما یکی از ویژگی های اصلی صورت شماست، این می تواند ظاهر شما را به شیوه ای مثبت تغییر دهد.

بیشتر بخوانید
کاشت لمینت دندان: راهی به سوی لبخندی درخشان

چرا این امر اهمیت مراجعه به متخصص ارتودنسی را برای درمان برجسته می کند؟

ما می دانیم که در همه جا تبلیغاتی برای ترازهای شفاف وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین و دندانپزشکان عمومی که خدمات صاف کردن دندان را ارائه می دهند سفارش دهید. هر نوع درمانی، از جمله اینویزیلاین و بریس، پتانسیل ایجاد تغییرات دائمی در آناتومی دندان و صورت شما را دارد. به همین دلیل بسیار مهم است که برای درمان به یک متخصص خبره در ارتودنسی مراجعه کنید، حتی اگر نگرانی شما در مورد لبخند خفیف باشد.

متخصص ارتودنسی اصفهان مانند دکتر فاطمه تیموری فارغ التحصیل دوره تخصصی ارتودنسی در سال ۱۳۹۱ و عضو هیات علمی بخش ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اصفهان می باشند و در آنجا پیچیدگی های صاف کردن دندان ها و تراز کردن فک را می آموزد.

درمان-ارتودنسی-اصفهان

 

مشاهده نمونه کارهای صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری 

آنها متخصص در تشخیص، پیشگیری و درمان بی‌نظمی‌های دندانی و صورت هستند، به گونه‌ای که بایت عملکردی، لبخندی زیباتر و سلامت دهان و دندان شما را بهبود می‌بخشد.

دکتر تیموری از برنامه ریزی درمانی کامپیوتری استفاده می کند و به او اجازه می دهد دندان ها، فک ها و صورت شما را از هر زاویه ببیند. او می‌تواند نتایج متفاوتی را تجسم کند و هر دندان را به مکان ایده‌آل خود در یک تصویر سه بعدی و مجازی از لبخند شما منتقل کند.

او در نظر می‌گیرد که چگونه حرکات دندان روی نمایه شما و نحوه به هم‌آمدن لب‌های شما تأثیر می‌گذارد، حتی تغییرات طبیعی که با افزایش سن در صورت شما رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید
لبخند یک عمر را بسازید

نتیجه نهایی یک لبخند سفارشی است که ویژگی های صورت شما را تکمیل می کند. درمان اوربایت دندان

همانطور که می بینید، نحوه تغییر شکل صورت بریس ها به تشخیص شما و برنامه درمانی ارتودنتیست شما بستگی دارد. چه علاقه مند به گرفتن اینویزیلاین یا بریس هایی برای اصلاح خط فک، ایجاد تقارن صورت یا اصلاح دندان های خفیف باشید، ما در ارتودنسی اصفهان شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

دکتر فاطمه تیموری یک لبخند زیبا طراحی می کند که منحصر به فرد شماست و حتی می تواند قبل از شروع درمان، شبیه سازی لبخند جدید شما را به شما نشان دهد.

برای شروع، امروز یک مشاوره رایگان در مطب ارتودنسی ما برنامه ریزی کنید!

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, ارتودنسی ثابت, اصلاح طرح لبخند اصفهان, انواع ارتودنسی, بهترن متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین جراحی فک اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان, بهترین متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان, جراحی فک اصفهان, خانم دکتر فاطمه تیموری, درمان ارتودنسی, درمان اوربایت دندان, متخصص ارتودنسی در اصفهان, متخصص ارتودنسی کودکان, متخصص اصلاح ناهنجاری فک, متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان
نوشتهٔ پیشین
چگونه اینویزیلاین و بریس ها می توانند شکل صورت شما را تغییر دهند؟
نوشتهٔ بعدی
چه چیزی در درمان ارتودنسی گنجانده شده است؟

پست های مرتبط

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.