متخصص ارتودنسی اصفهان | درمان ارتودنسی یا جراحی بینی

درمان ارتودنسی یا جراحی بینی

درمان ارتودنسی یا جراحی بینی ، اولویت با کدام است؟

درمان ارتودنسی یا جراحی بینی : درمان ارتودنسی در پاره ای از موارد می تواند بر روی موقعیت لب‌ها، روابط بین لب و بینی، زاویه بینی و لب تاثیر قابل توجه ای بگذارد. رابطه لب و فرم نهایی بینی یکی از گزینه های مهمی است که جراح زیبایی بینی شما در نظر می گیرد.

تغییر فرم لب بعد از ارتودنسی

بنابراین تغییر فرم لب بعد از ارتودنسی در پاره ای از درمانها بر تصمیم جراح زیبایی بینی شما در خصوص پلن جراحی بینی اثر گذار است. بنابراین در حالت ایده آل ، شما می توانید اصلاح دندان خود را تکمیل و پس از آن برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی اقدام کنید. بدون وجود براکت های ارتودنسی شما می توانید عمل جراحی زیبایی بینی راحتتری داشته باشید.

ارتودنسی چیست؟

ارتودنسی رشته ای تخصصی در دندانپزشکی است که بر روی راستای دندان ها و فکین تمرکز می کند تا لبخند افراد و سلامت دهانشان را بهبود ببخشد. ارتودنسی ناهنجاری های دندان را تشخیص می دهد و به وسیله بریس (brace) که از ارتودنسی ثابت است یا ارتودنسی متحرک پیشگیری و درمان می کند. این دستگاه های ارتودنسی می توانند برای ردیف کردن دندان، اصلاح خط لبخند نامنظم، بستن فاصله میان دندان ها و بهبود موقعیت لب و دندان ها در راستایی مناسب استفاده شوند. تمیز کردن دندان های نامرتبی که با یکدیگر چفت نیستند، سخت تر است. علاوه بر این، این نوع از دندان ها به دلیل پوسیدگی دندان یا بیماری های لثه در خطر بیشتر از دست رفتن قرار دارند. ارتودنسی ثابت با استفاده از بریس ها (braces) در بزرگسال امر معمولی است.

بیشتر بخوانید
رابطه ارتودنسی و بیماری های دهان و دندان

 

برای مشاهده پیج اینستاگرام خانم دکتر فاطمه تیموری متخصص ارتودنسی اصفهان کلیک کنید.


مطالب پیشنهادی :

بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

انواع ارتودنسی

انواع دستگاه های ارتودنسی

ارتودنسی رنگی

ارتودنسی فانکشنال

فواید استفاده از نخ دندان

براکت ها و غذاهای مصرفی

بهترین متخصص ارتودنسی, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, درمان ارتودنسی, درمان ارتودنسی یا جراحی بینی, متخصص ارتودنسی اصفهان
نوشتهٔ پیشین
براکت ها و غذاهای مصرفی
نوشتهٔ بعدی
دندان نیش نهفته

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.