بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | متخصص ارتودنسی در اصفهان

چه چیزی در طول درمان ارتودنسی از متخصص ارتودنسی اصفهان انتظار دارید؟

چه چیزی در طول درمان ارتودنسی از متخصص ارتودنسی اصفهان انتظار دارید؟

درمان ارتودنسی در اصفهان

براکت‌ها حدود یک تا سه سال طول می‌کشد تا دندان‌های فرد را درست کنند. با این حال، مدت زمانی که به آنها نیاز دارید به مسائل دهان و دندان منحصر به فرد شما بستگی دارد.

بازه زمانی بریس ها یکی از مواردی است که ممکن است در هنگام گرفتن بریس در مورد آن تعجب کنید، اما ممکن است در مورد آنچه انتظار دارید نیز سؤالاتی داشته باشید.

مراجعه به متخصص ارتودنسی یک راه عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ارتودنسی است. به هر حال، گرفتن بریس بهترین راه برای صاف کردن دندان‌هایتان است، اما آیا می‌دانید چگونه کار می‌کند؟

همانطور که برای گرفتن بریس آماده می شوید، ممکن است سوالاتی در مورد آنچه انتظار دارید داشته باشید. خوشبختانه با مطالعه این راهنما می توانید نکات مهمی را که باید در مورد درمان ارتودنسی بدانید را بیاموزید.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | متخصص ارتودنسی در اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | متخصص ارتودنسی در اصفهان

با یک بازدید مشاوره آغاز می شود:

درمان ارتودنسی با انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی شروع می شود. شما می توانید برای یافتن روش های ارتودنسی در منطقه خود جستجو کنید، اما باید قبل از تصمیم گیری در مورد یک کلینیک تحقیق کنید.

پس از یافتن کلینیک برای استفاده، می توانید برای تعیین وقت ویزیت مشاوره با آنها تماس بگیرید. این بازدید یک بازدید مقدماتی است که اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین به ارتودنتیست فرصتی می دهد تا وضعیت شما را بررسی کند.

بنابراین، در طول این بازدید چه اتفاقی می افتد؟

ابتدا، متخصص ارتودنسی سابقه پزشکی شما را بررسی می کند و دهان شما را معاینه می کند تا مشخص کند که آیا قبل از گرفتن بریس به مراقبت از دندان نیاز دارید یا خیر.

بیشتر بخوانید
متخصص ارتودنسی

در مرحله بعد، کلینیک از دندان های شما عکس، قالب و اشعه ایکس می گیرد. این مرحله جامع به ارتودنتیست کمک می کند تا نیازها و اهداف منحصر به فرد شما را برای درمان ارتودنسی تعیین کند.

همچنین به ارتودنتیست کمک می کند تا مشکلات دهان شما را پیدا کند. به عنوان مثال، آیا دندان دائمی از دست داده اید؟ اگر چنین است، شما یک بیماری به نام هیپودنشیا دارید، که یک متخصص ارتودنسی باید قبل از ایجاد طرح شما بداند.

در نهایت، این بازدید شما را از برنامه درمانی خود مطلع می کند. در مورد بازه زمانی بریس ها، کاری که باید قبل از گرفتن بریس انجام دهید و هزینه ها یاد خواهید گرفت.

علاوه بر این، می‌توانید در طول جلسه مشاوره، سؤالاتی در مورد این روند از بهترین متخصص ارتودنسی بپرسید و برای گرفتن بریس‌های خود قرار ملاقاتی را تعیین کنید.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | متخصص ارتودنسی در اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | متخصص ارتودنسی در اصفهان
ارتودنتیست بریس ها را نصب می کند:

فرآیند گرفتن بریس مدتی طول می کشد. بنابراین، مطب ارتودنتیست این موضوع را با شما در میان خواهد گذاشت تا بدانید چه مدت در مطب خواهید بود. ممکن است به شما بگویند دو تا سه ساعت آنجا باشید.

وقتی برای گرفتن بریس‌های خود وارد می‌شوید، از شما می‌خواهند روی یک صندلی دندانپزشکی بنشینید و کار را شروع کنید. آنها احتمالاً با معاینه دندان های شما شروع می کنند. سپس در صورت لزوم، دندان های شما را تمیز کرده و قبل از استفاده از بریس ها خشک می کنند.

در مرحله بعد، کلینیک ارتودنتیست، سیمان باندینگ را روی دندان های شما اعمال می کند. این سیمان ایمن و بادوام است.

بیشتر بخوانید
درمان اختلالات فکی با ارتودنسی

هدف آن نگه داشتن براکت ها روی دندان های شماست.

آنها یک براکت را روی هر دندان قرار می دهند و یک سیم را از طریق براکت ها می گذرانند. ممکن است در طول این فرآیند احساس ناراحتی و فشار کنید، اما دردناک نیست.

پس از تکمیل، کلینیک ارتودنسی اصفهان دستورالعمل هایی را در مورد نحوه مراقبت از بریس های جدید شما ارائه می دهد.

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, بهترین جراحی فک اصفهان, درمان ارتودنسی در اصفهان, دکتر فاطمه تیموری, متخصص ارتودنسی اصفهان, متخصص ارتودنسی کودکان
نوشتهٔ پیشین
متخصص ارتودنسی اصفهان مراقبت از بریس ها را برایتان توضیح می دهد بخوانید:
نوشتهٔ بعدی
معرفی بهترین ارتودنتیست در اصفهان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.