بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دندانپزشک-و-ارتودنسی-کودکان-اصفهان

درباره ارتودنسی و درمان ارتودنسی چه می دانید؟

نمونه ای از ارتودنسی کودکان توسط خانم دکتر فاطمه تیموری:

 بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر-فاطمه-تیموری-اصفهان
بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر-فاطمه-تیموری-اصفهان

درباره ارتودنسی و درمان ارتودنسی چه می دانید؟

درباره ارتودنسی اصفهان

زندگی با پرانتز موضوعات بیشتر درباره ارتودنسی درمان ارتودنسی اولیه برای همه سنین مشکلات رایج ارتودنسی زندگی با بریس مسواک زدن و نخ دندان سیستم ارتودنسی گواهینامه زندگی با پرانتز اکنون که بریس های خود را دارید، چگونه از آنها مراقبت می کنید؟ برای شما مهم است که بدانید چگونه در طول درمان ارتودنسی خود به درستی از بریس های خود مراقبت کنید.

غذا خوردن با بریس نگران نباشید، در کمترین زمان دوباره پاپ کورن می خورید و چیپس می خورید! با این حال، قبل از اینکه بتوانید از برخی از خوراکی‌هایی که دوست دارید لذت ببرید، باید مراقبت ویژه‌ای داشته باشید تا از خوردن غذاهایی که می‌تواند به وسایل جدیدتان آسیب برساند، اجتناب کنید.

غذاهایی که با بریس باید از آنها پرهیز کرد:

غذاهای جویدنی – شیرینی شیرین، شیرین بیان غذاهای ترد – ذرت بو داده، چیپس، یخ غذاهای چسبنده – آب نبات کاراملی، آدامس غذاهای سفت – آجیل، آب نبات سفت غذاهایی که نیاز به گاز زدن دارند – ذرت بلال، سیب، هویج

بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دندانپزشک-و-ارتودنسی-کودکان-اصفهان
بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دندانپزشک-و-ارتودنسی-کودکان-اصفهان

غذاهایی که می توانید با بریس بخورید:

لبنیات – پنیر نرم، پودینگ، نوشیدنی های مبتنی بر شیر نان – تورتیلاهای نرم، پنکیک، کلوچه بدون آجیل غلات – ماکارونی، برنج نرم پخته شده گوشت / مرغ – مرغ پخته شده نرم، کوفته، گوشت ناهار غذاهای دریایی – ماهی تن، سالمون، کیک خرچنگ سبزیجات – پوره سیب زمینی، اسفناج بخارپز، لوبیا میوه ها – سس سیب، موز، آب میوه خوراکی ها – بستنی بدون آجیل، میلک شیک، Jell-O، کیک نرم

بیشتر بخوانید
ارتودنسی برای همه افراد به یک شکل انجام می شود!

درد ناشی از بریس ها و وسایل هنگامی که برای اولین بار بریس های خود را می گیرید، ممکن است متوجه شوید که دندان ها و دهان شما کمی حساس یا دردناک است.

دکتر فاطمه تیموری ، بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان و متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان مفتخر هستند به شما بیماران گرامی خدمات ارائه دهند.

این کاملا طبیعی است و ما قول می دهیم که دهان شما برای همیشه درد نکند! برای تسکین درد، توصیه می کنیم یک قاشق چای خوری نمک را در هشت اونس آب ولرم حل کنید.

این محلول را فقط چند دقیقه در دهان خود بچرخانید و غرغره کنید (آب نمک را قورت ندهید).

اگر درد شدیدتر است و پس از شستشو از بین نمی رود، می توانید از مسکن نیز استفاده کنید. همچنین غیرمعمول نیست که لب ها، گونه ها و زبان شما به مدت یک تا دو هفته به دلیل سفت شدن و عادت به بریس ها تحریک شوند.

خوشحال می شویم مقداری موم به شما بدهیم که بتوانید روی بریس ها قرار دهید تا حساسیت آن کاهش یابد. اگر به مقداری موم نیاز دارید، لطفاً به ما اطلاع دهید.

لق شدن دندان

اگر دندان های شما کمی لق می شوند، نگران نباشید. این طبیعی است! بریس های شما باید ابتدا دندان های شما را شل کنند تا آنها را در موقعیت مناسب قرار دهند. هنگامی که دندان های شما تغییر مکان داد، دیگر لق نخواهند شد.

بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دندانپزشک-و-ارتودنسی-کودکان-اصفهان
بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دندانپزشک-و-ارتودنسی-کودکان-اصفهان

سیم ها و باندهای شل

ممکن است سیم ها و نوارهای بریس های شما شل شوند. اگر این اتفاق افتاد، لطفا در اسرع وقت با ما تماس بگیرید تا بتوانیم دستگاه شما را بررسی و تعمیر کنیم. اگر قطعه ای از دستگاه شما جدا شد، حتما آن را ذخیره کرده و با خود به دفتر بیاورید.

بیشتر بخوانید
دندانپزشک در طراحی لبخند زیبایی چه می کند؟

می توانید سیم شل را با استفاده از پشت قاشق یا انتهای پاک کن مداد به طور موقت ثابت کنید تا سیم را با دقت و به آرامی به جای خود برگردانید. اگر سیم شل باعث تحریک لب ها یا گونه های شما می شود، برای تسکین درد، موم یا پنبه خیس را روی سیم شکسته قرار دهید.

مراقب وسایل خود باشید

لوازم خانگی آسیب دیده می تواند طول دوره درمان شما را افزایش دهد، بنابراین مطمئن شوید که از تمام وسایل خود مراقبت کنید. دندان ها و فک شما تنها در صورتی می توانند به موقعیت صحیح خود بروند که به طور مداوم از کش، روسری، نگهدارنده یا سایر وسایل تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید

انجام ورزش با پرانتز

بازی، ست، مسابقه – ما خبرهای خوبی برای ورزشکاران داریم! حتی در حین انجام درمان ارتودنسی هنوز هم می توانید ورزش کنید! اگر ورزش می کنید، توصیه می شود برای محافظت از دندان ها و دستگاه خود از محافظ دهان استفاده کنید.

اگر برای یافتن محافظ دهان مناسب برای بهترین محافظت نیاز به کمک دارید، به پزشک خود اطلاع دهید.

در مواقع اضطراری ورزشی، حتماً فوراً دهان و دستگاه خود را از نظر آسیب بررسی کنید.

اگر متوجه لق شدن دندان یا آسیب دستگاه شدید، لطفاً فوراً با دفتر ما تماس بگیرید. می توانید با استفاده از موم یا شستشوی دهان با آب نمک گرم، ناراحتی را به طور موقت تسکین دهید.

به منظور مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری همین جا کلیک کنید.

drteimoori.com, ارتودنسی, ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان, بهترین متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان, درباره ارتودنسی اصفهان, درمان ارتودنسی, دکتر فاطمه تیموری, طراحی لبخند اصفهان, متخصص ارتودنسی در اصفهان, متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان, متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان, متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان
نوشتهٔ پیشین
پنج مرحله درمان ارتودنسی چیست؟
نوشتهٔ بعدی
سن “مناسب” برای بریس های ارتودنسی چیست؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.