بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | متخصص-جراحی-فک-و-صورت-در-اصفهان

بریس های ارتودنسی چه حسی دارند؟

بریس های ارتودنسی چه حسی دارند؟

بریس های ارتودنسی

بریس ها چه حسی دارند ارتودنتیست های مرکز شهر همه بریس ها نیاز به عادت کردن دارند. خبر خوب: اگرچه ممکن است در ابتدا احساس عجیبی داشته باشند، به مرور زمان به بریس‌های خود عادت خواهید کرد. به علاوه، برای یک ناراحتی جزئی، پس از پایان درمان ارتودنسی، لبخندی زیبا و صاف خواهید داشت.

اگر می‌پرسید بریس‌ها چه حسی دارند، در اینجا فقط چند چیز وجود دارد که باید انتظار داشت:

کمی ناراحتی وجود خواهد داشت.

چند روز اول استفاده از بریس‌ها برای پوشیدن بریس‌های بزرگسالان یا بریس‌های جوانان ناراحت‌کننده‌ترین روزهای آن خواهد بود. با شروع روند تراز کردن دندان‌های شما احساس درد می‌کنند و ممکن است فشار ثابتی از سیم‌ها احساس کنید، اما این بخش هیجان‌انگیز است! دندان های شما از روز اول شروع به صاف شدن می کنند.

 بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان را از اینجا بشناسید.

درد شدید نیست، اما مطمئناً می تواند آزاردهنده و مخل باشد. شستشو با آب نمک گرم و چسبیدن به غذاهای نرم در ابتدا می تواند کمک کننده باشد. یک مسکن بدون نسخه نیز ممکن است توصیه شود.

بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | متخصص-جراحی-فک-و-صورت-در-اصفهان
بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | متخصص-جراحی-فک-و-صورت-در-اصفهان

ممکن است عوارض جانبی ناخواسته ایجاد کنید.

برخی از بیمارانی که بریس دارند، با تطبیق با سخت افزار دچار زخم های دهانی می شوند. این طبیعی است – هرچه باشد، براکت‌ها و سیم‌هایی روی دندان‌های شما وجود دارد و روی لثه‌ها، گونه‌ها و لب‌های حساس مالیده می‌شوند.

متخصص ارتودنسی سنتر سیتی شما موم ارتودنسی ارائه می دهد که می توانید آن را روی فلز در ناحیه ای که شما را آزار می دهد بمالید تا به عنوان یک مانع محافظ عمل کند. او ممکن است پیشنهادهای دیگری برای بی حس کردن ناحیه و مقابله با درد داشته باشد.

بیشتر بخوانید
بهداشت دهان و دندان بعد از درمان ارتودنسی

ناراحتی می آید و می رود.

درست زمانی که فکر می کنید شروع به عادت کردن به بریس های خود کرده اید، یک قرار ملاقات ارتودنسی دیگر در تقویم خواهد بود. این ویزیت ها شامل تنظیماتی برای حرکت دادن دندان های شما به روش های مناسب است.

ارتودنتیست شما ممکن است سیم های قوس شما را به گونه ای متفاوت خم کند یا سیم های سبک را با سیم های سنگین تر تعویض کند. نوارهای لاستیکی الاستیک عوض شده و – این قسمت سرگرم کننده برای بسیاری از بیماران است – با رنگ دلخواه شما جایگزین می شود.

این تنظیمات ممکن است برای چند روز پس از قرار ملاقات، سطح ناراحتی را افزایش دهد، اما شما دوباره به بریس‌های خود عادت خواهید کرد. به طور معمول، پس از چند ماه یا بیشتر، حتی تنظیمات عادی می شود و درد به سختی ثبت می شود.

به منظور مشاهده و عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری همین جا کلیک کنید.

بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | متخصص-جراحی-فک-و-صورت-در-اصفهان
بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | متخصص-جراحی-فک-و-صورت-در-اصفهان

همه بریس ها را به یک شکل تجربه نمی کنند.

برای بیمارانی که از درمان ارتودنسی خود هیجان زده نیستند، بریس ها می توانند مانند یک جمله ناخواسته احساس شوند. هر گونه ناراحتی که آنها تجربه می کنند می تواند با بی میلی آنها تشدید شود.

با این حال، بیمارانی که در مورد بریس های خود هیجان زده هستند، دیدگاه خوش بینانه تری دارند. آنها می‌دانند که بریس‌ها طبیعی نیستند، اما همه چیز خوب است. هدف ارزش وسیله را دارد. اندکی رنج هزینه کمی است. آنها با خوشحالی در تمام کلیشه های وعده یک لبخند مستقیم جای می گیرند.

بیشتر بخوانید
عوارض احتمالی لمینیت دندان

بریس ها یک جسم خارجی هستند. بریس های معمولی ماه ها و گاهی سال ها به طور دائم روی دندان های شما زندگی می کنند. و حتی اگر بریس‌های اینویزیلاین قابل جابجایی هستند، الاینرها وسایلی هستند که معمولاً روی دندان‌های شما قرار ندارند.

مهم ترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که بریس ها نه تنها دندان های شما را صاف می کنند، بلکه دهان شما را سالم تر می کنند. دندان‌هایی که صاف هستند راحت‌تر تمیز می‌شوند و این به معنی حفره‌های کمتر است.

تراز دندان ها به معنای احتمال کمتر مشکلات فک مانند ساییدن و فشردن است. و البته دندان های صاف باعث می شود که ظاهر بهتری داشته باشید.

برای راهنمایی بیشتر و  رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

drteimoori.com, ارتودنسی, ارتودنسی اصفهان, اصلاح طرح لبخند اصفهان, بریس های ارتودنسی, بهترین متخصص ارتودنسی, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان, طراحی لبخند اصفهان, متخصص ارتودنسی اصفهان, متخصص ارتودنسی در اصفهان, متخصص ارتودنسی کودکان, متخصص اصلاح ناهنجاری فک, متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان
نوشتهٔ پیشین
درمان ارتودنسی چیست؟
نوشتهٔ بعدی
کدام غذاها دندان ها را لکه دار می کنند؟

پست های مرتبط

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.