بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | متخصص ارتودنسی در اصفهان

آیا می توان ایمپلنت های دندانی به جای بریس های ارتودنسی انجام داد؟

آیا می توان ایمپلنت های دندانی به جای بریس های ارتودنسی انجام داد؟

بریس های ارتودنسی در اصفهان

اگر این شکاف ها از چندین دندان از دست رفته باشد، راه حل دیگر شامل کاشت ایمپلنت دندان است. این می‌تواند شکاف‌ها را با موادی که تقریباً شبیه دندان‌های واقعی شما هستند پر کند، به طوری که تشخیص تفاوت تقریباً غیرممکن است.

از آنجایی که ایمپلنت دندان یک راه حل دائمی است، نیاز به نصب جراحی دارد. شما می توانید یک دندان تک، چندین دندان به شکل بریج یا پروتز کامل بگیرید. این روش شامل بدنه ایمپلنت و اباتمنت است که ایمپلنت را به دندان مصنوعی متصل می کند.

در حالی که قرار است آنها برای مدت طولانی دوام بیاورند، این بدان معنا نیست که شما نباید به خوبی از دندان های واقعی خود مراقبت کنید. به عنوان مثال، بهتر است از خوردن آب نبات سفت و غذاهای مشابه خودداری کنید. جویدن یخ راه دیگری است که می توانید ترک ها را معرفی کنید و سرمایه گذاری خود را خراب کنید.

البته همه کاندیدای کاشت دندان نیستند. به عنوان مثال، عادت سیگار کشیدن می تواند در روند درمان اختلال ایجاد کند و باعث ایجاد مشکلات مختلفی شود. فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید، مانند مدت زمانی که ایمپلنت به طور کلی بهبود می یابد. بریس های ارتودنسی در اصفهان

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه آیا کاندیدای این راه حل ارتودنسی هستید یا نه، ارزش دارد که با دندانپزشکی که به آن اعتماد دارید، قرار ملاقات بگذارید.

بیشتر بخوانید
نمونه هایی از درمان های ارتودنسی چیست؟
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | متخصص ارتودنسی در اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | متخصص ارتودنسی در اصفهان

شکاف دندان می تواند اعتماد به نفس را کاهش دهد؟

آیا می دانستید که زنان حدود 62 بار در روز لبخند می زنند در حالی که مردان به طور متوسط حدود 8 بار در روز لبخند می زنند؟

این یک واقعیت تاسف بار است که با افزایش سن کمتر و کمتر لبخند می زنیم. مردم متوجه نمی شوند که لبخند زدن می تواند روحیه شما را به شیوه ای معنی دار تحت تاثیر قرار دهد. هرچه بیشتر در طول روز لبخند بزنید، وضعیت بهتری خواهید داشت.

بهترین متخصص ارتودنسی را از ما بخواهید.

عدم اعتماد به نفس دلیل دیگری برای انتخاب محلول های دندانپزشکی برای فضای غیر طبیعی دندان است. برای مثال، این ربطی به بیهودگی ندارد. چشم ها ممکن است دریچه ای به روح باشند، اما یک لبخند می تواند بین یک تعامل مثبت با کسی و یک تعامل منفی تفاوت ایجاد کند.

چه قصد رفتن به یک قرار ملاقات یا ارائه یک سخنرانی مهم تجاری را داشته باشید، لبخندی با اعتماد به نفس چیزی است که همیشه باید با خیال راحت انجام دهید.

دکتر تیموری متخصص ارتودنسی پیشگیری در اصفهان
دکتر تیموری متخصص ارتودنسی پیشگیری در اصفهان

آیا آماده هستید که فاصله دندان های خود را اصلاح کنید؟

اکنون که یاد گرفتید چه زمانی باید راه حل های ارتودنسی را برای فاصله دندان ها در نظر بگیرید، می توانید اعتماد بیشتری به لبخند خود داشته باشید. بهتر از همه، شما مجبور نخواهید بود که خود را نگران مشکلاتی که از فاصله دندان‌ها به وجود می‌آیند باشید.

اگر می خواهید یک دندانپزشک قابل اعتماد و با تجربه برای رفع تمام نیازهای دندانپزشکی شما کمک کند، از خدمات با رتبه بالا ما دوری نکنید. از Invisalign تا آپنه خواب، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ما همچنین در دندانپزشکی کودکان تخصص داریم تا کودکان بتوانند تجربه ای راحت داشته باشند.

بیشتر بخوانید
تغییر رنگ در دندان‌ها

برای تعیین قرار ملاقاتی که به بهترین وجه متناسب با برنامه شما باشد، با ما تماس بگیرید.

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, انواع ارتودنسی, بهترن متخصص ارتودنسی اصفهان, دکتر فاطمه تیموری, متخصص ارتودنسی در اصفهان, متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان, متخصص اصلاح ناهنجاری فک
نوشتهٔ پیشین
از چه سنی فرزندم را نزد بهترین متخصص ارتودنسی ببرم؟
نوشتهٔ بعدی
چه زمانی باید برای راه حل های ارتودنسی به متخصص ارتودنسی مراجعه کرد؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.