بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

چگونه با بریس های ارتودنسی غذا بخوریم؟

چگونه با بریس های ارتودنسی غذا بخوریم؟

بریس های ارتودنسی در اصفهان | بهترین متخصص ارتودنسی | بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

انتخاب غذاهای مناسب بخش مهمی از پوشیدن بریس است، اما اقدامات دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای ایمن نگه داشتن دهان کودکتان از آسیب های ناشی از غذا انجام دهید. این مراحل را برای کودکتان توضیح دهید تا به او کمک کنید خوب غذا بخورد و براکت ها را هنگام غذا خوردن تمیز نگه دارد:

مسواک مناسب را انتخاب کنید: استفاده از مسواک کوچک‌تر و نرم‌تر به جلوگیری از تحریک و دسترسی راحت‌تر به فضاهای بین بریس‌ها کمک می‌کند. از دندانپزشک خود بخواهید که مسواک مناسبی برای دهان کودک شما داشته باشد و خیلی بزرگ یا کوچک نباشد. به دنبال ویژگی‌های اضافی مانند دستگیره یا پاک‌کننده زبان باشید که مسواک زدن را آسان‌تر می‌کند.

مسواک زدن بعد از غذا: مسواک زدن بعد از غذا باعث می‌شود که غذا برای مدت طولانی در دندان‌های کودکتان ننشیند و باعث ایجاد پلاک شود. کودک شما باید حداقل سه بار در روز – صبح، ظهر و قبل از خواب – اما ترجیحاً بعد از هر وعده غذایی دندان‌های خود را مسواک بزند. اگر مسواک در دسترس نیست، از آنها بخواهید دهان خود را با آب یا دهانشویه شستشو دهند.

دکتر فاطمه تیموری ، بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان و متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان مفتخر هستند به شما بیماران گرامی خدمات ارائه دهند.

نخ دندان کشیدن روزانه: نخ دندان کشیدن به مکان هایی که مسواک ممکن است از دست داده باشد کمک می کند و حذف مواد غذایی گیر کرده بین براکت ها را آسان تر می کند. به کودک خود بیاموزید که چگونه به طور کامل و به آرامی نخ دندان بکشد تا از جابجایی براکت ها یا آسیب دیدن لثه ها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید
10 نشانه یک متخصص ارتودنسی خوب
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری | بهترین متخصص ارتودنسی
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری | بهترین متخصص ارتودنسی

معاینات منظم دندانپزشکی را انجام دهید:

معاینات منظم با دندانپزشک خانوادگی به آنها امکان می دهد دندان های کودک شما را به طور کامل تمیز کنند و هر گونه مشکل بالقوه ای را که ممکن است نیاز به توجه داشته باشد را شناسایی کنند.

معاینات دندانپزشکی شما همچنین باید شامل سفرهای برنامه ریزی شده به متخصص ارتودنسی برای بازرسی، سفت کردن و تنظیم براکت ها در صورت نیاز باشد.
تغذیه را در نظر داشته باشید: همانطور که برای کودک خود یک منوی مناسب برای بریس برنامه ریزی می کنید، به یاد داشته باشید که روی تغذیه تمرکز کنید.

بسیاری از موارد، مانند پروتئین های سفت و سبزیجات خام، برای مدتی یا حتی تا زمانی که بریس های کودک شما جدا نشود، ممنوع خواهند بود. جایگزین های سالم و به همان اندازه مغذی را پیدا کنید تا سوخت مورد نیاز برای مصرف روزانه داشته باشند.

به منظور مشاهده و عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری همین جا کلیک کنید.

جایگزینی برای غذاهای مورد علاقه پیدا کنید:

داشتن بریس می تواند برای برخی از بچه ها یک تنظیم چالش برانگیز باشد. به کودک خود یادآوری کنید که برای همیشه بریس نخواهد داشت و برای اطمینان از لبخندی شاد و سالم لازم است. با یافتن جایگزین های خوشمزه برای غذاهای مورد علاقه، کار را آسان تر کنید. بستنی میوه ای را به جای آب نبات صمغی، ناگت مرغ نرم را به جای نوارهای مرغ ترد و آب میوه طبیعی را به جای نوشابه امتحان کنید.

آیا فرزند شما برای استفاده از بریس ها تازه کار است و به یک متخصص ارتودنسی با تجربه نیاز دارید تا شما را در این فرآیند راهنمایی کند؟ یا به دنبال یک دندانپزشک اطفال جدید دوستدار کودک هستید؟  ما طیف وسیعی از خدمات دندانپزشکی و ارتودنسی کودکان را برای کودکان در هر سن و نیاز ارائه می دهیم.

بیشتر بخوانید
کامپوزیت ونیر بهتر است یا لمینت سرامیکی

با ما تماس بگیرید یا به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید تا برای نصب یا بازرسی بریس های کودکتان وقت بگیرید.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
drteimoori.com, ارتودنسی, ارتودنسی اصفهان, اصلاح طرح لبخند اصفهان, بریس های ارتودنسی در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان
نوشتهٔ پیشین
درمان ارتودنسی چیست؟
نوشتهٔ بعدی
نمونه هایی از غذاها که باید هنگام داشتن بریس ارتودنسی از آنها اجتناب کنید:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.