بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دندانپزشک-و-ارتودنسی-کودکان-اصفهان

سن “مناسب” برای بریس های ارتودنسی چیست؟

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان اینجاست:

بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر-فاطمه-تیموری-اصفهان
بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر-فاطمه-تیموری-اصفهان

سن “مناسب” برای بریس های ارتودنسی چیست؟

برای بریس های ارتودنسی

هیچ والدینی دوست ندارد بشنود که فرزندش به بریس نیاز دارد. برای کودکان در حال رشد، از لبخند فلزی و ناراحتی که از دوستان خود می شنوند می ترسند.

والدین نگران رشد و لبخند کودکان خود و همچنین درمان گاها پرهزینه ای هستند که برای رسیدن به آن لازم است. علاوه بر این، دندان های کج می تواند نشان دهنده مشکلات رشد کودک باشد که بر تنفس، وضعیت بدن و عادات خواب او تأثیر می گذارد.

اگرچه وقتی به ارتودنسی فکر می‌کنیم، اغلب به براکت‌ها/براکت‌های سنتی فکر می‌کنیم، بسیاری از ارتودنتیست‌ها و دندان‌پزشکان اکنون در درمان‌های پیشگیرانه آموزش دیده‌اند تا عاداتی را که به طور بالقوه می‌توانند از بریس‌ها جلوگیری کنند، اصلاح کنند.

فرزند من برای ارزیابی ارتودنسی باید چند ساله باشد؟ متوجه می شوید که فرزندتان دندان های کجی دارد.

دکتر فاطمه تیموری ، بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان و متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان می تواند با بیشترین تجارب بهترین ها را به شما عرضه دهند.

شاید دندانپزشک به آن اشاره کرده باشد.

بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دندانپزشک-و-ارتودنسی-کودکان-اصفهان
بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دندانپزشک-و-ارتودنسی-کودکان-اصفهان

چه زمانی باید کودک خود را نزد متخصص ارتودنسی بیاورید؟

در مورد زمان شروع کار ارتودنسی اختلافاتی وجود دارد. آکادمی ارتودنسی توصیه می کند که ارزیابی ارتودنسی قبل از سن 7 سالگی انجام شود. به طور گیج کننده، بیشتر کودکان تا سنین بالاتر بین 11 تا 13 سالگی بریس نمی گیرند، در مقایسه با 8 تا 10 سالگی.

چگونه می دانید چه سنی برای شروع درمان کودک شما مناسب است؟

 بسیاری از مواقع وقتی از والدین می پرسم که آیا فرزندشان برای ارزیابی به ارتودنتیست مراجعه کرده است یا خیر، به من اطلاع می دهند که با وجود این که با وظیفه شناسی فرزندشان را نزد متخصص ارتودنسی آورده اند، اما ارتودنتیست به آنها گفته است که صبر کنند. در هر معاینه ارتودنسی بعدی به آنها گفته می شود که صبر کنند.

بیشتر بخوانید
چگونه از کش ارتودنسی استفاده می شود ؟

به طور سنتی، ارتودنتیست ها توصیه می کنند قبل از شروع براکت های سنتی به سبک براکت تا حدود 12 سالگی صبر کنید. در این سن تمام دندان های شیری افتاده اند.

این از این ایده ناشی می‌شود که اگر همه دندان‌های بزرگسال وارد شده باشند، درمان بسیار قابل پیش‌بینی‌تر است و شاید از تکرار درمان اجتناب شود. اکنون می دانیم که دندان های کج می تواند نشانه ای از عدم رشد مناسب فک باشد. این می تواند بر رشد صورت، راه هوایی و وضعیت ستون فقرات تأثیر بگذارد.

تصدیق این حقایق، ایده های سنتی ارتودنسی را تغییر داده است. رشد مناسب دندان می‌تواند با درمان اصلاحی شروع شود که می‌تواند به رشد مناسب قوس‌های دندانی کمک کند و نتایج ارتودنسی پایدارتر و طولانی‌تری ایجاد کند.

علائمی که نشان می دهد کودک من به بریس نیاز دارد چیست؟ در بدو تولد، جمجمه کودک نرم و قابل قالب‌گیری است. با رشد کودک، غضروف جمجمه شروع به سفت شدن و تبدیل به استخوان می کند. مراحل رشدی که ساختارهای مهم صورت و جمجمه را شکل می دهند تا سن 10 سالگی شروع به کند شدن می کنند.

به منظور مشاهده و عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری همین جا کلیک کنید.

بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دندانپزشک-و-ارتودنسی-کودکان-اصفهان
بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دندانپزشک-و-ارتودنسی-کودکان-اصفهان

هنگامی که دندان های بالایی از تراز مناسب خارج می شوند، این می تواند نشان دهنده فضای تنگ راه هوایی یا سینوس ها باشد.

این می تواند باعث تنفس دهانی کودک شود، عادتی که پیامدهای زیادی برای سلامتی دارد. بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان برخی از علائم کمتر شناخته شده مبنی بر اینکه کودک ممکن است به بریس نیاز داشته باشد عبارتند از تنفس دهانی، خروپف در شب، وضعیت نامناسب، خواب نامناسب، سیاهی دور چشم یا تجمع وریدی زیر چشم.

بیشتر بخوانید
آیا بریس ها و اینویزیلاین شکل صورت، بینی، لب ها و خط فک شما را تغییر می دهند؟

اینها همچنین ممکن است پیشگویی کننده اختلالات تنفسی در خواب یا مشکلات سلامتی در آینده باشند.

ارتودنسی مداخله زودهنگام با آگاهی بیشتر ارتودنتیست ها و دندانپزشکان از ارتباط بین دندان های کج و راه هوایی، تنفس و رشد صورت، تشخیص زودهنگام اختلال در رشد صورت و دندان و راه هوایی به استاندارد جدیدی در مراقبت در ارتودنسی تبدیل شده است.

این مداخله اولیه می‌تواند شامل وسایل کاربردی باشد که به رشد مناسب قوس‌های دندانی کمک می‌کنند. عاداتی مانند مکیدن شست یا تنفس دهانی را می توان برای اطمینان از رشد صحیح استخوان ها و دندان ها در کنار هم برطرف کرد. درمان بیماران در سنین پایین‌تر به ارتودنتیست‌ها این مزیت را می‌دهد که رشد استخوان را هدایت کند و درمان را مؤثرتر و پایدارتر کند.

درمان ارتودنسی اولیه حتی ممکن است نیاز به بریس را برطرف کند.

ما اینجا هستیم تا شما را در روند درمان، از اولین ویزیت تا آخرین نوبت، راهنمایی کنیم

drteimoori.com, ارتودنسی, ارتودنسی اصفهان, ارتودنسی پیشگیری, ارتودنسی ثابت, ارتودنسی نامرئی, اصلاح طرح لبخند اصفهان, انواع ارتودنسی, برای بریس های ارتودنسی, بهترین جراحی فک اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان, بهترین متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان, جراحی فک و صورت اصفهان, متخصص ارتودنسی در اصفهان, متخصص ارتودنسی کودکان, متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان, ناهنجاری فک
نوشتهٔ پیشین
درباره ارتودنسی و درمان ارتودنسی چه می دانید؟
نوشتهٔ بعدی
چه زمانی کودک من باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کند؟

پست های مرتبط

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.