بهترین متخخ ارتودنسی در اصفهان

ارتودنسی دندان در مقابل مینی ارتودنسی دندان چیست؟

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری | drteimoori.com

مدت زمان مطالعه: 12 دقیقه

ارتودنسی دندان در مقابل مینی ارتودنسی منطقه مترو دالاس ارتودنسی مینی دندانی در کنار مولر ، مینی ارتودنسی در مقابل ارتودنسی های دندانی در BiteLock در منطقه دالاس ، TX. از بین رفتن پا یک معضل بزرگ است. این امر می تواند در اثر تعداد مختلفی از مسائل – بیماری لثه ، ضربه دهان ، پوسیدگی دندان ایجاد شود.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان، خانم دکتر فاطمه تیموری با بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان در زمینه ارتودنسی به شما مشاوره رایگان درمورد دندانهای شما ارائه میدهد. drteimoori.com

مهم نیست که چگونه اتفاق می افتد ، دندانهای از دست رفته باید جایگزین شوند. ما در Bite Lock ارتودنسی های دندانی را برای جایگزینی دندان ارائه می دهیم. ارتودنسی های دندانی به یکی از بالاترین روش های ترجیحی برای انجام این کار تبدیل شده اند.

با این حال ، کاشت های دندانی منظم برای همه مناسب نیست. به همین دلیل است که ما مینی ارتودنسی را نیز ارائه می دهیم.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

ارتودنسی یا مینی ارتودنسی، تفاوت چیست؟

ارتودنسی های دندانیکاشت دندان با وجود جدیدترین گزینه موجود ، یکی از محبوب ترین گزینه ها برای جایگزینی دندانهای از دست رفته است. آنها از میله های تیتانیوم کوچک تشکیل شده اند. که با جراحی در استخوان فک شما قرار می گیرند. این میله ها به فرایندی معروف هستند. که به عنوان استخوان سازی یا همجوشی شناخته می شود. با بهبود فک شما از عمل ، استخوان به ارتودنسی ها متصل می شود و آنها را به ریشه های پایدار تبدیل می کند. که از دندان های جایگزین شما پشتیبانی می کنند.

ارتودنسی های دندان به استخوان فک کافی برای پشتیبانی از کاشت در محل نیاز دارند. کاشت های مختلفی وجود دارد که متناسب با نیازهای مختلف طراحی شده اند. کاشت تک دندان برای جایگزینی یک دندان از دست رفته ساخته شده است. ارتودنسی های متعدد دندان (بریج قابل پشتیبانی از ارتودنسی) جای دندان های از دست رفته را می گیرد. بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان، خانم دکتر فاطمه تیموری با بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان در زمینه ارتودنسی به شما مشاوره رایگان درمورد دندانهای شما ارائه میدهد. drteimoori.com

دندان های شما توسط چندین ارتودنسی پشتیبانی می شود (تعداد دقیق آن در طی مشاوره مشخص می شود). پروتزهای تحت حمایت ارتودنسی از 6 تا 8 ارتودنسی برای جایگزینی یک قوس کامل از بین رفته دندان ها استفاده می کنند. با مفهوم درمانی All on 4 فقط 4 کاشت لازم است.

بیشتر بخوانید
ارتودنسی برای همه افراد به یک شکل انجام می شود!

کاشت دندان مینی چیست؟

تصویر مجازی از ارتودنسی دندان ارائه شده در BiteLock در دالاس ، منطقه TX. کاشت های مینی نسخه کوچکتری از کاشت های معمولی هستند. به طور معمول ، برای اینکه کاندیدای کاشت منظم دندان شوید. ابتدا باید توده استخوانی کافی در فک خود داشته باشید. با این حال ، از دست دادن دندان باعث از دست دادن استخوان می شود و وضعیت را به یک چرخه معیوب تبدیل می کند.

کاشت مینی به شما کمک می کند تا از پیوند استخوان که برای بهبودی چندین ماه به تنهایی (تا یک سال) نیاز است ، جلوگیری کنید. کاشت های کوچک از یک میله تیتانیوم کوچک ، تقریباً قطر یک خلال دندان تشکیل شده است. مینی ارتودنسی ها به جای اینکه با یک تکیه گاه پوشانده شوند ، با یک توپ کوچک در انتهای آن ایجاد می شوند. این یک لنگر برای حلقه های O الاستیک است که دندان های شما را به ارتودنسی متصل می کند. بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان، خانم دکتر فاطمه تیموری با بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان در زمینه ارتودنسی به شما مشاوره رایگان درمورد دندانهای شما ارائه میدهد. drteimoori.com

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

 روش مینی

کاشت قرار دادن مینی ارتودنسی مشابه روشی است که برای قرار دادن ارتودنسی دندان به طور منظم استفاده می شود. بی حس کننده موضعی در محل های جراحی تجویز می شود. برش هایی به لثه شما زده می شود که باعث فک استخوان شما می شود. سپس ما در استخوان سوراخ می کنیم و مینی ارتودنسی های شما را قرار می دهیم. سپس لثه های شما در اطراف ارتودنسی ها بخیه زده می شوند و قسمت کوچکی از آنها در بالای لثه قرار می گیرد.

هنگام بهبودی دندان های موقت برای شما فراهم می شود. پس از بهبودی از عمل جراحی ، فرآیند ایجاد دندان های دائمی شما آغاز می شود. که شامل برداشت از دهان شما است. از این برداشت ها برای طراحی و ساخت دندان های جدید شما استفاده می شود. وقتی آماده شدند ، در جای خود چسبانده می شوند. فقط به این دلیل که واجد شرایط کاشت منظم نیستید. به این معنی نیست که با دندان مصنوعی یا پل های ثابت گیر کرده اید.

بیشتر بخوانید
روش‌های سفید کردن دندان در خانه

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان، خانم دکتر فاطمه تیموری با بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان در زمینه ارتودنسی به شما مشاوره رایگان درمورد دندانهای شما ارائه میدهد. drteimoori.com

فواید مینی ارتودنسی استفاده از کاشت مینی چند مزیت دارد:

• برای استخوان سازی مناسب به همان مقدار توده استخوانی نیاز ندارند. این بدان معنی است که آنها می توانند گزینه ای برای کسانی باشند که دچار از دست دادن استخوان شده اند. و به شما کمک می کنند تا از پیوند استخوان جلوگیری کنید.

• از آنجا که ارتودنسی ها کوچکتر هستند. می توانند در مناطق کوچکتر دهان شما جای بگیرند (برای دندان های کوچکتر ایده آل هستند).

• از آنجا که ارتودنسی ها کوچکتر هستند ، تهاجم جراحی کمتر است. و بنابراین نسبت به ارتودنسی های معمولی دندان نیز به خرابی کمتری نیاز دارد.

• قیمت آنها نسبت به کاشت های معمولی دندان کمتر است. از مینی ارتودنسی می توان برای تثبیت پروتزهای سنتی نیز استفاده کرد. به طور معمول ، پروتزهای سنتی با مکش در محل خود نگهداری می شوند. و توسط بافت لثه شما پشتیبانی می شوند. حتی اگر دندان مصنوعی مناسب داشته باشید ، می توانند سست شوند و روی لثه ها بچرخند. نه تنها با یک وضعیت بالقوه شرم آور روبرو هستید ، بلکه پروتزهای متحرک می توانند. به لثه های شما بمالند و باعث زخم های دردناک پروتز می شوند.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان، خانم دکتر فاطمه تیموری با بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان در زمینه ارتودنسی به شما مشاوره رایگان. درمورد دندانهای شما ارائه میدهد. drteimoori.com

این مسئله بخصوص در فک پایین شایع است. کاشت های کوچک می توانند به ایجاد ثبات دندان مصنوعی شما کمک کرده. و از بروز این مسائل جلوگیری کرده و گزینه ای مناسب برای چسب های دندان مصنوعی برای شما فراهم کنند. تفاوت بین این دودر حالی که ارتودنسی و مینی ارتودنسی هر دو گزینه جایگزین دندانهای از دست رفته هستند ،

تفاوتهای زیادی بین این دو وجود دارد:

• ارتودنسی های دندانی منظم برای ایجاد استخوان سازی مناسب به توده استخوانی قابل توجهی نیاز دارند.

از مینی ارتودنسی ها می توان در صورت از دست دادن استخوان ، به عنوان راهی برای جلوگیری از دندان مصنوعی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید
ارتودنسی نامرئی چیست و مزایای آن چگونه است؟
• مینی ارتودنسی ها از کاشت های معمولی کوچکتر هستند.

در حالی که ضخامت مینی ارتودنسی ها به اندازه خلال دندان است ، قطر ارتودنسی های معمولی حدود 3.4 تا 5.8 میلی متر است. از آنجا که مینی ارتودنسی بسیار کوچک است ، می توان از آن برای دندانهای کوچکتر استفاده کرد.

• مینی ارتودنسی ها از پایه یا پیچ مانند کاشت های معمولی استفاده نمی کنند.

در عوض ، دندان ها توسط حلقه های O الاستیک روی یک گلوله در قسمت بالای ارتودنسی نگه داشته می شوند.

• از مینی ارتودنسی می توان برای ایجاد ثبات در پروتزهای مصنوعی استفاده کرد.

که به حفظ ایمن بودن آنها در جای خود کمک می کند. (به جای اینکه با شل شدن پروتزهای خود روبرو شوید و باعث خجالت و درد شود).

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان، خانم دکتر فاطمه تیموری با بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان در زمینه ارتودنسی به شما مشاوره رایگان درمورد دندانهای شما ارائه میدهد. drteimoori.com

• از آنجا که مینی کاشت بسیار کوچک است ، روش جراحی بسیار کمتر تهاجمی است.

این همچنین به معنی کوتاه شدن زمان خرابی شما بعد از جراحی است.

• هزینه مینی ارتودنسی کمتر از کاشت دندان معمولی است.
• ارتودنسی های دندانی به طور منظم ثبات بیشتر و یک راه حل بسیار طولانی مدت را ارائه می دهند.

(به عنوان یک راه حل دائمی برای از دست دادن دندان در نظر گرفته می شوند). از آنجا که کوچکتر هستند ، مینی ارتودنسی ها ممکن است به همان اندازه پایدار نباشند یا به مدت طولانی دوام داشته باشند.

• در بعضی موارد ، به دو مینی ارتودنسی نیاز است تا از یک کاشت دندان معمولی پشتیبانی کند.

کاشت دندان و مینی ارتودنسی گزینه های بسیار خوبی برای جایگزینی دندان های از دست رفته هستند که مزایای بی شماری دارند. برای اینکه بفهمید کاندید هستید یا نه ، امروز با Bite Lock با شماره (972) 594-7414 تماس بگیرید!

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان، خانم دکتر فاطمه تیموری با بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان در زمینه ارتودنسی به شما مشاوره رایگان درمورد دندانهای شما ارائه میدهد. drteimoori.com

• هزینه مینی ارتودنسی کمتر از کاشت دندان معمولی است., drteimori.com, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, تفاوت ارتودنسی و مینی ارتودنسی چیست؟, تفاوت لمینت با ارتودنسی چیست؟, دکتر فاطمه تیموری, فواید مینی ارتودنسی چیست؟, متخصص ارتودنسی در اصفهان, مینی ارتودنسی چیست؟
نوشتهٔ پیشین
چه مدت باید از بریس ارتودنسی استفاده کنم؟
نوشتهٔ بعدی
چرا نباید از انجام ارتودنسی های دندانی ترسید؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.