بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

اولین روزهای در بریس ارتودنسی چگونه است؟

اولین روزهای در بریس ارتودنسی چگونه است؟

اولین روزهای در بریس

در چند روز اول پس از قرار دادن بریس های خود، ممکن است متوجه موارد زیر شوید:

ممکن است بیش از حد معمول بزاق شما ترشح شود. این به این دلیل است که بدن شما اجسام خارجی را در دهان شما تشخیص می دهد (مثلاً بریس ها). اگرچه این می تواند تا چند ساعت طول بکشد، معمولاً بدن در عرض حدود 20 دقیقه تنظیم می شود.
بریس ها برای لب ها و زبان شما احساس غریبی می کنند. می‌توانید لب‌هایتان را تکان دهید یا با زبانتان اطراف را احساس کنید تا به آنها عادت کنید. پس از چند روز، دهان شما تنظیم می شود.

دکتر فاطمه تیموری ، بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان و متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان مفتخر هستند به شما بیماران گرامی خدمات ارائه دهند.

دستورالعمل های کلی زیر قرار دادن بریس های شما:

چسبی که ما برای محکم کردن براکت‌ها روی دندان‌های شما استفاده می‌کنیم خیلی سریع خشک می‌شود، اما می‌تواند تا ۲۴ ساعت طول بکشد تا کاملا ببندد. خوب است که بلافاصله پس از خروج از دفتر ما غذا بخورید. با این حال، توصیه می کنیم در چند روز اول که عادت به خوردن با بریس های جدید خود دارید، از غذاهای نرم تر استفاده کنید.

برخی از غذاها وجود دارند که خوردن آنها با استفاده از بریس هرگز مجاز نیست. لطفاً در طول درمان ارتودنسی خود از خوردن غذاهای سفت و چسبناک خودداری کنید و هرگز یخ نجوید زیرا علاوه بر بریس‌ها می‌تواند به هر دو دندان شما آسیب برساند. این غذاها می‌توانند به بریس‌های شما آسیب برسانند و باعث می‌شوند که نیاز به قرار ملاقات‌های اضافی داشته باشید و به طور بالقوه زمان کلی درمان شما را افزایش دهند. مطمئن شوید که تمام دستورالعمل هایی که از دفتر ما دریافت می کنید را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید
سال نو مبارک
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

اگر لکه‌های روی گونه‌تان به‌طور خاص تحریک می‌شوند، می‌توانید موم دندان را روی براکت در ناحیه قرار دهید تا بافت بهبود یابد.

دندان های خود را حداقل دو بار در روز مسواک بزنید – بعد از صبحانه و بعد از شام. در چند روز اول، بریس های خود را بعد از مسواک زدن در آینه چک کنید تا مطمئن شوید که تمام ذرات غذا را پاک کرده اید. برای کودکی که بریس دارد، برای بزرگسالان می‌تواند مفید باشد که بریس‌ها را بعد از مسواک زدن کودک بررسی کند تا مطمئن شود که بریس‌ها کاملا تمیز شده‌اند.

ممکن است یک یا دو نقطه وجود داشته باشد که کودک ممکن است اغلب آنها را از دست بدهد، و اگر فوراً شناسایی شوند، کودک می تواند از همان ابتدا عادات خوب و کامل مسواک زدن را ایجاد کند.

اکثر بیماران فقط چند روز پس از قرار دادن بریس ها درد دارند و نیازی به دارو برای درد ندارند. با این حال، اگر درد مشکل ساز است، تا زمانی که به این نوع داروها حساسیت ندارید، می توانید از یک ضد التهاب غیر استروئیدی (مانند ادویل یا موترین) استفاده کنید. لطفاً اگر نیازهای خاصی دارید یا داروهای دیگری وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند، با پزشک خود مشورت کنید.

لیست سریع و راحت

به یاد داشته باشید که این 4 کار را در هر قرار ملاقات انجام دهید تا به درمان شما کمک کند تا هر چه سریعتر و راحت تر انجام شود.

بررسی سیم –

از زبان خود استفاده کنید تا اطراف را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ سیمی بیرون زده نیست که می تواند باعث ناراحتی شود.

بیشتر بخوانید
مراقبت های حین ارتودنسی

به منظور مشاهده و عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری همین جا کلیک کنید.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

بررسی دستورالعمل ها –

پیروی از دستورالعمل هایی که در هر قرار ملاقات به شما می دهیم، بخش بسیار مهمی از درمان ارتودنسی شما است. اگر دستورالعمل‌ها را دنبال کنید، درمان شما می‌تواند بسیار سریع‌تر از زمانی که وظیفه خود را انجام ندهید، پیش برود. بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان – مطمئن شوید که می دانید برای پیروی از تمام دستورالعمل ها چه کاری باید انجام دهید تا برای قرار بعدی خود آماده شوید.

اینها ممکن است شامل دستورالعمل هایی در مورد پوشیدن الاستیک یا هدگیر، تنظیم گشادکننده یا نحوه تمیز کردن ارتودنسی یا نحوه غذا خوردن باشد. اگر دقیقاً در مورد آنچه که باید انجام دهید یا چگونه آن را انجام دهید، مطمئن نیستید، سؤال بپرسید.

بررسی تامین –

مطمئن شوید که به اندازه کافی از لوازم مورد نیاز خود دارید. این شامل موم دندان، باندهای الاستیک یا هر چیز دیگری است که ممکن است برای بریس یا دستگاه خود نیاز داشته باشید.

بررسی قرار ملاقات –

مطمئن شوید که می دانید قرار بعدی شما چه زمانی است، و مطمئن شوید که قبل از ترک دفتر ما برنامه ریزی شده است. انتظار بیش از حد بین جلسات درمانی باعث می شود دوره درمان ارتودنسی شما بیشتر از حد لازم باشد.

با ما تماس بگیرید تا یک قرار ملاقات تعیین کنید و در مورد اینکه آیا بریس ها گزینه مناسبی برای شما هستند یا نه، بیشتر بدانید.

drteimoori.com, ارتودنسی, ارتودنسی اصفهان, ارتودنسی پیشگیری, ارتودنسی ثابت, ارتودنسی نامرئی, اصلاح طرح لبخند اصفهان, انواع ارتودنسی, اولین روزهای در بریس, بهترن متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین جراحی فک اصفهان, بهترین متخصص ارتودنتی در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان, خانم دکتر فاطمه تیموری, دکتر فاطمه تیموری, متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان, متخصص اصلاح ناهنجاری فک, متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان, ناهنجاری فک
نوشتهٔ پیشین
ایمنی ورزشی برای دهان کودکان و اورژانس های ارتودنسی
نوشتهٔ بعدی
نمونه هایی از درمان های ارتودنسی چیست؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.