بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

ایمنی ورزشی برای دهان کودکان و اورژانس های ارتودنسی

ایمنی ورزشی برای دهان کودکان و اورژانس های ارتودنسی

اورژانس های ارتودنسی

اکثر والدین موافق هستند که قرار دادن کودک در یک ورزش به دلایل زیادی عالی است، رشد مهارت های اجتماعی و حرکتی، ترویج ورزش منظم که به عنوان سرگرمی پنهان شده است، و حتی آموزش مهارت های ضروری زندگی مانند مدیریت زمان و مزایای پایبندی به چیزی. اما به‌عنوان والدین، وظیفه‌ی شما بیشتر از هدایت MVP برای تمرین و پر نگه‌داشتن بطری‌های آب نیست.

دکتر فاطمه تیموری متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان مفتخر هستند به شما بیماران گرامی خدمات ارائه دهند.

هنگامی که احتمال ورود توپ یا قسمتی از بدن به دهان با ورزش افزایش می یابد، سلامت دندان کودک شما یک نگرانی مهم است. چه کودک شما بریس های فلزی، نگهدارنده یا ترازهای شفافی مانند اینویزیلاین داشته باشد، باید از دهان او به اندازه کافی محافظت شود تا از صدمات دردناک و آسیب دائمی دهان جلوگیری شود.

درباره صورت ها و بریس ها همه چیز را در مورد دندان های شکسته و لوازم شکسته ناشی از آسیب های ورزشی دیده اند. در حالی که بیماران ما احتمالاً تحت یک اورژانس ارتودنسی واقعی قرار نخواهند گرفت زیرا شایع نیستند، ما معتقدیم که اجتناب از آسیب دندان و دهان در کودکان در حین ورزش می تواند به سادگی استفاده از وسایل حفاظتی مانند محافظ دهان باشد.

دکتر فاطمه تیموری ، بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان را از اینجا بشناسید.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

 

ورزش و آسیب های دندانی

صدمات دندانی مرتبط با ورزش 40 درصد از کل آسیب های دندانی در ایالات متحده را تشکیل می دهد. ممکن است فکر کنید ورزش های پرسرعت که شامل تماس و برخورد زیاد است، تنها نگرانی در مورد آسیب های دهانی است، اما تصادفات همیشه اتفاق می افتد. سقوط در یک ورزش انفرادی مانند اسکیت بورد می تواند منجر به شکستگی دندان یا شکستگی براکت شود.

بیشتر بخوانید
آیا همه دندان های عقل نیاز به کشیدن دارند؟

درباره صورت و بریس بیماران ارتودنسی همچنان می توانند در طول درمان مانند معمول ورزش کنند، اما اگر در حین فعالیت ورزشی خود دچار حادثه شدند، فورا وسایل و دهان خود را چک کنند.

به منظور مشاهده و عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری همین جا کلیک کنید.

اگر ابزارها آسیب دیده یا دندان ها لق شده اند، در اسرع وقت برای ترمیم وقت بگذارید.

هنگامی که آسیب های دندانی را ارزیابی و درمان می کنیم، ارزیابی سریع و درمان زودهنگام هدف اصلی ما است. شایع‌ترین آسیب‌ها، شکستگی‌های دندان است که معمولاً به آن «دندان بریده‌شده» گفته می‌شود و بریدگی‌ها یا بریدگی‌های بافت نرم روی لثه‌ها، زبان یا گونه‌ها به دلیل ضربه مستقیم به آن ناحیه یا با آن ناحیه است. هنگام بررسی این نوع آسیب‌ها، حرکت فک شما را نیز بررسی می‌کنیم تا هرگونه دررفتگی فک را برطرف کنیم.

برخی از بیماران ممکن است آسیب عمیق تری مانند لوکساسیون را تجربه کنند. یک دندان ممکن است جابجا شود اما همچنان در حفره قرار داشته باشد یا حتی یک دندان کنده شود که در آن دندان کاملاً دررفته شود.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
drteimoori.com, ارتودنسی, ارتودنسی اصفهان, ارتودنسی پیشگیری, ارتودنسی ثابت, ارتودنسی نامرئی, اصلاح طرح لبخند اصفهان, انواع ارتودنسی, اورژانس های ارتودنسی, بهترین متخصص ارتودنتی, بهترین متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان, جراحی فک و صورت اصفهان, خانم دکتر فاطمه تیموری, دکتر فاطمه تیموری, طراحی لبخند اصفهان, متخصص ارتودنسی اصفهان, متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان, متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان
نوشتهٔ پیشین
محافظ های دهان “جوش و گاز گرفتن” چیست؟
نوشتهٔ بعدی
ایمنی ورزشی برای دهان کودکان و اورژانس های ارتودنسی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.