متخصص ارتودنسی اصفهان | بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

انواع بریس های بزرگسال: کدام یک برای شما مناسب است؟

انواع بریس های بزرگسال: کدام یک برای شما مناسب است؟

انواع بریس های بزرگسال

از زمان ظهور Invisalign، بریس ها به یک درمان ارتودنسی محبوب برای افراد در هر سنی تبدیل شده اند. یک نظرسنجی در سال 2014 نشان داد که 1.5 میلیون بزرگسال آمریکایی و کانادایی و ایرانی بریس دارند.

آنچه زمانی مصیبت وحشتناکی بود که بسیاری از ما در سال‌های ناخوشایند از آن رنج بردیم، اکنون برای بزرگسالانی که می‌خواهند لبخند خود را صاف کنند، آرامش بخش است. تنوع انواع بریس های بزرگسال به این معنی است که چیزی برای همه افراد وجود دارد.

در واقع، تعداد بزرگسالان با بریس در ایالات متحده بین سال‌های 1989 و 2012، 40 درصد افزایش یافته است. از آن زمان به بعد، تنها به رشد خود ادامه داده است.

آیا هر کسی سزاوار اعتماد به نفسی نیست که با دندان های صاف می آید؟ عزت نفس ناشی از بهبود ظاهر فرد می تواند به افزایش احساس کلی ما از رضایت از زندگی گسترش یابد.

وقتی نسبت به خود احساس خوبی داریم، به احتمال زیاد دنبال چیزی که می خواهیم می رویم. ما بیشتر به دنبال فرصت هایی هستیم که در غیر این صورت فکر می کردیم دور از دسترس ما هستند. ما زندگی شادتری داریم.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان را از اینجا بشناسید و به نمونه کارهای ان سری بزنید.

اگر آماده هستید که اعتماد به نفس لازم را برای ارتقای سطح زندگی خود به خود بدهید، وقت آن رسیده است که بفهمید کدام نوع بریس برای سلامت دهان و دندان شما مناسب است. برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید.

بیشتر بخوانید
مزایای ایمپلنت دندان
متخصص ارتودنسی اصفهان | بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان
دکتر تیموری متخصص ارتودنسی پیشگیری در اصفهان

مگر اینکه زیر یک سنگ زندگی کرده باشید، احتمالاً نام بریس های نامرئی انقلابی به نام Invisalign را شنیده اید. بزرگسالان آنها را دوست دارند زیرا آنها توجه را جلب نمی کنند و قابل جابجایی هستند. می توانید آنها را بردارید تا بخورید و مسواک بزنید.

ترازهای Invisalign عمدتا نامرئی هستند. اگر کسی مستقیماً با صورت شما صحبت می کند، ممکن است متوجه پوشش های پلاستیکی روی دندان شما شود. اما در بیشتر موارد، شما می توانید بدون اینکه کسی بداند بریس دارید، به زندگی خود ادامه دهید.

هیچ دردی وجود ندارد، هیچ تنظیمی وجود ندارد، و هیچ غذایی در براکت های فلزی گیر نمی کند. نکته منفی این است که زمان بیشتری برای بهبود لبخند شما نیاز است. بریس هایی که به دندان های شما متصل می شوند می توانند سریعتر آنها را صاف کنند.

اگر چیزی را می‌خواهید که تعمیر و نگهداری کمتری داشته باشد و بدتان نمی‌آید که چند ماه یا سال بیشتر صبر کنید (بسته به دفعات استفاده از آن‌ها) برای جلوه کامل، Invisalign ممکن است انتخاب عالی برای شما باشد.

بریس های فلزی سنتی: امتحان شده و واقعی

بریس های معمولی همیشه استاندارد در ارتودنسی بوده اند. اما در طول سال‌ها، به دلیل قابل مشاهده بودن و نگهداری زیاد، محبوبیت کمتری پیدا کرده‌اند.

با این حال، آنها همچنان موثرترین و کارآمدترین روش صاف کردن دندان هستند. این روزها بریس‌های فلزی پیشرفته‌تر شده‌اند و نیازی به استفاده از نوارهای الاستیک روی هر دندان ندارند.

بریس های فلزی به اندازه بریس های شفاف جذاب نیستند، اما کار را انجام می دهند. اگر بتوانید از زیبایی بریس های فلزی عبور کنید، ارزش آن را دارند.

بیشتر بخوانید
تفاوت بین ارتودنتیست و دندانپزشک چیست؟

بزرگسالان به ویژه از فشار و کشش بالای بریس های فلزی سود می برند. آرواره‌های آن‌ها بسیار کمتر از بچه‌ها شکل‌پذیر است و به نیروی بیشتری نیاز دارد تا آنها را دوباره مرتب کند.

بریس های زبانی: آن را به داخل بچرخانید

بریس های لینگوال نیز به خودی خود محبوبیت پیدا می کنند. بریس های لینگوال مانند بریس های سنتی فلزی هستند، اما از داخل بیرون هستند.

متخصص ارتودنسی از بریس های لینگوال در داخل دندان های شما استفاده می کند. این بدان معنی است که آنها نسبت به بریس های معمولی بسیار کمتر قابل مشاهده هستند.

به منظور مشاهده و عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر تیموری همین جا کلیک کنید.

متخصص ارتودنسی اصفهان | بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان
دکتر تیموری متخصص ارتودنسی پیشگیری در اصفهان

داشتن بریس پشت دندان می تواند برای برخی افراد ناراحت کننده باشد. بریس‌ها مستقیماً با زبان شما تماس پیدا می‌کنند، در حالی که بریس‌های سنتی اینطور نیستند. علاوه بر این، بریس‌های لینگوال کمی گران‌تر از بریس‌های دیگر هستند.

همچنین تمیز کردن آنها می تواند دشوارتر باشد. اما، شما واقعاً باید در مسواک زدن پشت دندان‌هایتان خوب باشید، درست است؟

در نهایت، بریس های لینگوال کمی بیشتر از بریس های فلزی سنتی برای صاف کردن دندان ها طول می کشد. اما باز هم، اگر چیزی که می‌خواهید بریس‌هایی است که واضح نیستند، بریس‌های لینگوال یک گزینه عالی برای شما هستند.

اگر به دنبال یک متخصص ارتودنسی برتر در اصفهان هستید، ما دوست داریم شما را ملاقات کنیم!

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, انواع بریس های بزرگسال, بهترن متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین جراحی فک اصفهان, دکتر فاطمه تیموری, متخصص ارتودنسی کودکان
نوشتهٔ پیشین
آیا کودک 7 ساله من واقعاً به بریس نیاز دارد؟ از زبان متخصص ارتودنسی اصفهان بشنویید
نوشتهٔ بعدی
از چه سنی فرزندم را نزد بهترین متخصص ارتودنسی ببرم؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.