دکتر تیموری متخصص ارتودنسی پیشگیری در اصفهان

انواع بریس های ارتودنسی در مطب بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

انواع بریس های ارتودنسی در مطب بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

انواع بریس های ارتودنسی

بریس های سرامیکی: مانند استتار برای دندان ها

بریس های سرامیکی تقریباً مشابه بریس های فلزی معمولی هستند. تنها تفاوت آنها این است که آنها به جای فلز از سرامیک ساخته شده اند.

مزیت بریس های سرامیکی این است که با دندان های شما ترکیب می شوند. در واقع می‌توانید آن‌ها را طوری رنگ کنید که با سایه دندان‌هایتان مطابقت داشته باشد تا بهتر با هم ترکیب شوند. آنها به همان اندازه که بریس ها می توانند به استتار دندان نزدیک شوند.

حتی بهتر از آن، بریس های سرامیکی به همان اندازه بریس های فلزی سنتی موثر و کارآمد هستند. آن‌ها دندان‌های شما را در همان زمان اصلاح می‌کنند، اما احساس نمی‌کنید مجبور هستید این واقعیت را نشان دهید که دارید لبخندتان را صاف می‌کنید.

بسیاری از بزرگسالانی که به فشار و کشش بریس های سنتی برای صاف کردن موثر دندان های خود نیاز دارند، بریس های سرامیکی را به بریس های فلزی سنتی ترجیح می دهند.

توجه به این نکته مهم است که بریس های سرامیکی گران تر از بریس های سنتی هستند. آنها همچنین به مراقبت بیشتری نیاز دارند زیرا می توانند لکه بردارند. بنابراین از قهوه دوری کنید و دندان های خود را مرتب مسواک بزنید.

دکتر تیموری متخصص ارتودنسی پیشگیری در اصفهان
دکتر تیموری متخصص ارتودنسی پیشگیری در اصفهان

بریس های خود بسته: کلاسیک های گیره دار

بریس های خود بستن نوع دیگری از دستگاه های ارتودنسی هستند که شباهت زیادی به بریس های معمولی دارند. تفاوت اصلی بریس های فلزی با بریس های خود بستن در این است که بریس های خود بستن از گیره به جای نوارهای کشسان استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید
علت گوش درد پس از کشیدن دندان

گیره ها نسبت به کش های سنتی اصطکاک کمتری در برابر بریس ها ایجاد می کنند. تمیز نگه داشتن آنها نیز راحت تر است. اما آنها به اندازه بریس های فلزی قابل مشاهده هستند.

بریس های خود بستن بسیار شبیه به بریس های معمولی عمل می کنند. آنها اغلب به همان اندازه کارآمد و مؤثر هستند. آنها همچنین به دلیل استفاده از گیره، کنترل کمی بیشتری ارائه می دهند.

باز هم، بریس های خود بستن کمی گران تر از بریس های فلزی هستند.

می خواهید بهترین متخصص ارتودنسی را بشناسید؟

چه مدت باید بریس ببندم؟

مدت زمانی که باید بریس های خود را روی آن نگه دارید بستگی به میزان صاف کردن دندان های شما دارد. میانگین مدت زمانی که افراد در بریس ها می گذرانند بین یک سال و نیم تا کمتر از دو سال است.

اگر به جای استفاده از انواع کارآمدتر بریس ها از تراز کننده استفاده کنید، می توانید انتظار داشته باشید که آنها را بیش از دو سال استفاده کنید. هر چه بیشتر آنها را بپوشید، زمان کمتری در الاینرها خواهید داشت.

اگر با الاینرها شروع کنید، می توانید بعد از چند ماه به نوع دیگری از بریس ها تغییر دهید. گاهی اوقات شروع کار و سپس تغییر بخشی از درمان کمک می کند.

دکتر تیموری متخصص ارتودنسی پیشگیری در اصفهان
دکتر تیموری متخصص ارتودنسی پیشگیری در اصفهان
بهترین انواع بریس های بزرگسال

بهترین انواع بریس های بزرگسال برای اصلاح موثر لبخند بریس های معمولی، بریس های سرامیکی و بریس های خود بستن هستند.

اگر می‌خواهید از بریس‌های خود تا زمانی که نامرئی هستند، کمی طولانی‌تر بپوشید، از بریس‌های خطی یا لینگوال استفاده کنید.

بیشتر بخوانید
هدف بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

به دنبال متخصص ارتودنسی در اصفهان هستید؟

امروز یک مشاوره با بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان برنامه ریزی کنید و لبخند زیبا و مطمئنی را که شایسته آن هستید دریافت کنید!

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, ارتودنسی پیشگیری, ارتودنسی نامرئی, اصلاح طرح لبخند اصفهان, انواع بریس های ارتودنسی, بهترین متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان, متخصص ارتودنسی در اصفهان, متخصص ارتودنسی کودکان
نوشتهٔ پیشین
ارتودنسی کودکان دکتر فاطمه تیموری در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
متخصص ارتودنسی اصفهان مراقبت از بریس ها را برایتان توضیح می دهد بخوانید:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.