بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | متخصص-جراحی-فک-و-صورت-در-اصفهان

5 نکته ای که هنگام انتخاب متخصص ارتودنسی باید در نظر بگیرید

5 نکته ای که هنگام انتخاب متخصص ارتودنسی باید در نظر بگیرید

انتخاب متخصص ارتودنسی

مراقبت ارتودنسی، مراقبت از بیمار بنابراین شما به دنبال این هستید که در نهایت لبخند رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید! یا شاید دندانپزشک شما مشکوک به بیماری ارتودنسی باشد و به شما پیشنهاد کند که به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید.

 اکنون زمان آن است که انتخاب های خود را محدود کنید! اما انتخاب یک متخصص ارتودنسی می تواند چالش برانگیز باشد اگر مطمئن نیستید که چه چیزی باید انتظار داشته باشید یا چه چیزی بخواهید.

در حالی که توصیه می‌کنیم تمام نظرات ارتودنتیست‌های آینده‌تان را بخوانید، وب‌سایت‌هایشان را بگردید، و از دوستان و خانواده‌تان در مورد تجربیاتشان بپرسید – 5 سوال اصلی وجود دارد که می‌توانید بپرسید تا مطمئن شوید که بهترین نتایج ممکن لبخند را دریافت خواهید کرد.

حالا بریم سراغشون…

1. آیا آنها متخصص ارتودنسی واجد شرایط هستند؟

در حالی که دندانپزشکان مجوز درمان مشکلات ارتودنسی زیبایی را با بریس یا اینویزیلاین دارند، متخصص ارتودنسی می تواند ریشه ناهماهنگی شما را تشخیص داده و درمان کند. متخصصان دندانپزشکی برای اینکه یک متخصص ارتودنسی واجد شرایط باشند باید 4 سال تحصیلات کارشناسی، 4 سال دانشکده دندانپزشکی و 2 تا 3 سال آموزش تخصصی یا رزیدنتی (که حدود 4800 ساعت آموزش ارتودنسی است) را بگذرانند.

ارتودنتیست ما دکتر فاطمه تیموری این الزامات را تکمیل کرده‌اند و از طریق عضویت دندانپزشکی حرفه‌ای خود، در مورد تمام موارد ارتودنسی به‌روز هستند.

دکتر فاطمه تیموری ، بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان و متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان مفتخر هستند به شما بیماران گرامی خدمات ارائه دهند.

بیشتر بخوانید
انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان
بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | متخصص-جراحی-فک-و-صورت-در-اصفهان
بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | متخصص-جراحی-فک-و-صورت-در-اصفهان

2. چه کسی بریس را قرار می دهد؟

اگر به بریس های سرامیکی شفاف یا بریس های فلزی سنتی متمایل هستید، ارزش این را دارد که بپرسید «چه کسی بریس ها را می گذارد»! پاسخ همیشه باید ارتودنتیست باشد. به عنوان متخصص بریس، ارتودنتیست شما مناطق بهینه را برای قرار دادن براکت های شما ترسیم می کند تا بتوانید به اهداف لبخند خود برسید.

ارتودنتیست شما نیز باید کسی باشد که هر گونه تنظیم بریس را انجام دهد.

دکتر فاطمه تیموری کسی هستند که لبخند در حال پیشرفت شما را در هر قرار ارزیابی می‌کنند و هر گونه تنظیمات لازم را به شما اطلاع می‌دهند.

3. تخصص آنها در مورد اینویزیلاین چیست؟

اگر قلب شما معطوف درمان اینویزیلاین است، باید در یادگیری تجربیات هر ارتودنتیست مراقبت بیشتری داشته باشید – آیا آنها یک ارائه دهنده گواهی اینویزیلاین هستند؟ چند مورد اینویزیلاین انجام داده اند؟ اگر یک متخصص ارتودنسی اینویزیلاین را به عنوان یکی از گزینه های درمانی خود ارائه دهد، آموزش های Align Technology (سازندگان Invisalign) را با موفقیت به پایان رسانده و یک ارائه دهنده گواهینامه Invisalign هستند.

شما به راحتی می توانید سطح تجربه Invisalign یک متخصص ارتودنسی را با بررسی وب سایت آنها یا با استفاده از Invisalign’s Doctor Finder کشف کنید – وضعیت آنها می تواند از برنز تا دیاموند پلاس متغیر باشد.

این بدان معناست که ارتودنتیست های ما جزو 1% پزشکان برتر اینویزیلاین در سراسر کشور هستند. این سطح از تجربه آنها را قادر می سازد موارد پیچیده تری را که سایر ارتودنتیست ها قادر به درمان با اینویزیلاین نباشند، درمان کنند.

بیشتر بخوانید
بوی بد دهان و ارتودنسی

4. اورژانس های ارتودنسی چگونه انجام می شود؟

از این که بپرسید اورژانس های ارتودنسی چگونه مدیریت می شوند نترسید! آیا متخصص ارتودنسی شما برای مراقبت از هر موقعیتی که به موقع ایجاد می شود در دسترس خواهد بود؟ در صورت شکستگی براکت چگونه می توان آنها را نگه داشت؟

در ارتودنسی، اگر زمانی در وسط یک اورژانس ارتودنسی قرار گرفتید، لطفاً با ما تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید.

تیم دوستانه ما آماده پاسخگویی به سوالات شما، ارائه مشاوره تخصصی به شما و راهنمایی شما به سمت منابعی است که برای کاهش درد شما مفید است. اگر اورژانس ارتودنسی شما نیاز به یک وقت ملاقات قبل از ویزیت برنامه ریزی شده بعدی شما دارد، تیم ما در اسرع وقت شما را برای تعمیر یا تعویض برنامه ریزی می کند.

اولین هدف ما تسکین هر گونه درد یا ناراحتی است که تجربه می کنید و سپس شما را از طریق درمان به حالت عادی برگردانیم.

بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | متخصص-جراحی-فک-و-صورت-در-اصفهان
بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | متخصص-جراحی-فک-و-صورت-در-اصفهان

5. هر طرح درمانی شامل چه مواردی است؟

هنگامی که ارتودنتیست های بالقوه خود را محدود کردید، با هر یک از آنها یک قرار ملاقات درخواست کنید! شما می توانید یک نظر تخصصی در مورد وضعیت ارتودنسی خود دریافت کنید و یک برنامه پرداخت کلی را ببینید.

به منظور مشاهده  صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری همین جا کلیک کنید.

اکنون زمان آن است که به بخشی که همه در مورد آن کنجکاو هستند برسیم – امور مالی! بسیار مهم است که پس از تهیه برنامه درمانی، جزئیات دقیق هزینه را بپرسید. ما داستان‌های ترسناکی را شنیده‌ایم که نشان می‌دهد در صورت طولانی شدن مدت درمان یا دریافت هزینه‌ای برای نگهدارنده در پایان درمان، هزینه اضافی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید
سلامت دندان ها با رعایت این اصول

در ارتودنسی اصفهان ، لازم نیست نگران هزینه های پنهان باشید! هماهنگ کننده های درمان ما در جلسه مشاوره شما تمام جزئیات برنامه پرداخت شما را بررسی خواهند کرد. و هیچ هزینه غافلگیر کننده ای در پایان درمان شما برای نگهدارنده ها وجود نخواهد داشت!

به محض تکمیل لبخند در حال انجام، یک سری نگهدارنده را بدون هزینه اضافی دریافت خواهید کرد!

انتخاب ارتودنتیست را آسان کنید!

انتخاب یک متخصص ارتودنسی ممکن است سخت به نظر برسد، اما لزومی ندارد! شما و ارتودنتیستتان باید در مورد دستیابی به اهداف لبخندتان یکسان باشید. از این 5 سوال استفاده کنید تا به راحتی بهترین متخصص ارتودنسی را برای خود پیدا کنید.

اگر در مورد ارتودنتیست های ما یا درمان ارتودنسی ما سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید!

تیم ما آماده پاسخگویی به سوالات شماست. ما امتحانات ارتودنسی رایگان را برای همه بیماران جدید ارائه می دهیم تا بتوانید نظر متخصص را دریافت کنید و از مسائل مالی پشت درمان ارتودنسی شخصی خود مطلع شوید.

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, اصلاح طرح لبخند اصفهان, انتخاب متخصص ارتودنسی, بهترین جراحی فک اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, دکتر فاطمه تیموری, متخصص ارتودنسی اصفهان, متخصص ارتودنسی کودکان, متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان, متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان
نوشتهٔ پیشین
آیا بریس های شفاف و بریس های سرامیکی یکسان هستند؟
نوشتهٔ بعدی
اگر یک براکت را قورت دهم چه اتفاقی می افتد؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.