بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

کارهای مهمی که قبل از گرفتن بریس باید انجام دهید چیست؟

کارهای مهمی که قبل از گرفتن بریس باید انجام دهید چیست؟

اقدامات قبل از گرفتن بریس

 بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، به احتمال زیاد به فکر گرفتن بریس هستید. این می تواند زمان بسیار پرمشغله ای باشد، بنابراین ما برخی از مهمترین کارهایی که قبل از گرفتن بریس باید انجام دهید را فهرست کرده ایم.

 

 

 

 

 

 

این نکات به شما کمک می کند تا احساس آمادگی کنید و مطمئن شوید که بهترین نتیجه را برای خود و لبخندتان خواهید داشت. فراموش نکنید که در طول جلسه مشاوره از متخصص ارتودنسی خود بپرسید زیرا متخصص در علم و هنر صاف کردن دندان ها هستند و می توانند نگرانی های شما را برطرف کنند.

دکتر فاطمه تیموری ، بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان و متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان مفتخر هستند به شما بیماران گرامی خدمات ارائه دهند.

  • 1-آماده شدن برای بریس
  • 2-قبل از گرفتن بریس چه بخوریم؟
  • 3-روزی که بریس های خود را تعمیر می کنید چه باید کرد؟
  • 4-چه مدت طول می کشد تا بریس ها روی دندان ها قرار گیرند؟
  • 5-آیا نیاز به پر کردن حفره ها قبل از بریس دارید؟
  • 6-آیا سفید کردن دندان ها قبل از گرفتن بریس اشکالی ندارد؟
  • 7-بریس ها چگونه روی دندان ها قرار می گیرند؟
  • 8-روز بعد از گرفتن بریس
  • 9-چه زمانی تغییرات را با بریس ها مشاهده می کنید؟

آماده شدن برای بریس

اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید، یک قرار ملاقات با دندانپزشک عمومی خود رزرو کنید تا یک معاینه معمولی داشته باشید و تمیز کنید. این به این دلیل است که ارتودنتیست شما باید قبل از نصب بریس‌ها، دندان‌ها و لثه‌های شما خوب و سالم باشند.

بیشتر بخوانید
عوارض بلند مدت دندان قروچه چیست؟

همچنین حتماً قبل از قرار ملاقات، دندان‌های خود را کاملاً مسواک بزنید و از نخ دندان استفاده کنید تا دندان‌ها و لثه‌هایتان در بهترین وضعیت ممکن در روزی که بریس‌ها گذاشته می‌شوند، قرار بگیرند.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان

قبل از گرفتن بریس چه بخوریم؟

برخی از غذاها برای بریس خوب نیستند. آنها می‌توانند براکت‌ها و سیم‌ها را خم کنند که منجر به سفرهای غیرمنتظره به متخصص ارتودنسی شما می‌شود. در یک هفته قبل از اینکه روی صندلی ارتودنتیست بنشینید، مطمئن شوید که در چند مورد از درمان هایی که باید در طول درمان از آنها اجتناب کنید زیاده روی کنید.

این شامل…آجیل و آب نبات های سفتغذاهای جویدنی (مانند تافی)ذرت بو دادهپیتزا با کراست سخت و نان رولمیوه ها و سبزیجات ترد مانند سیب کامل و هویج خام

روزی که بریس های خود را تعمیر می کنید چه باید کرد؟تعدادی از کارها وجود دارد که می توانید در روز قرار ملاقات خود انجام دهید تا به اعصاب خود آرامش دهید و اطمینان حاصل کنید که قرار ملاقات شما به خوبی پیش می رود.

 1. دندان های خود را کاملا تمیز کنید

برای اینکه سیمان به درستی به دندان‌های شما بچسبد، متخصص ارتودنسی شما نیاز به سطحی بدون پلاک دارد، بنابراین اگر می‌خواهید قبل از استفاده از تمیز کردن حرفه‌ای خودداری کنید، بهتر است بعد از آخرین وعده غذایی قبل از قرار ملاقات، دندان‌های خود را به آرامی تمیز کنید.

به منظور مشاهده و عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری همین جا کلیک کنید.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان | دکتر فاطمه تیموری اصفهان
2. قبل از سلفی گرفتن

زمانی که نسبت به دندان‌هایمان احساس بی‌توجهی می‌کنیم، تمایل داریم با دهان بسته لبخند بزنیم، اما قبل از گرفتن عکس با دندان‌هایمان روی نمایشگر. قبل از درمان از نگاه کردن به دندان های خود لذت خواهید برد و خواهید دید که لبخند شما در طول مسیر چقدر تغییر می کند.

بیشتر بخوانید
4 حقیقت در مورد ونیرهای دندانی چه چیزهایی هستند؟
3. زبان خود را روی دندان های خود بکشید

در حالی که وسوسه قوی است، شما می خواهید از زدن براکت ها با زبان خود اجتناب کنید. پس از تمیز کردن دندان‌هایتان، چند لحظه وقت بگذارید و زبان خود را روی دندان‌هایتان بکشید تا صافی آن را احساس کنید – این اولین کاری است که پس از جدا شدن بریس‌ها انجام می‌دهید.

چه مدت طول می کشد تا بریس ها روی دندان ها قرار گیرند؟تثبیت بریس ها روی دندان معمولاً فقط 60-45 دقیقه طول می کشد. برخی از روش ها کمتر از 30 دقیقه طول می کشد. زمان هر درمان با ماهیت درمان متفاوت خواهد بود.

به طور کلی، پس از اینکه دندان‌های شما حالت داده شد و چسب دهانی اعمال شد، بریس‌ها با چسب درمان می‌شوند و روی دندان‌های شما قرار می‌گیرند. پس از این، متخصص ارتودنسی معمولاً هر دندان را با سیم وصل می کند.

با ما تماس بگیرید تا یک قرار ملاقات تعیین کنید و در مورد اینکه آیا بریس ها گزینه مناسبی برای شما هستند یا نه، بیشتر بدانید.

drteimoori.com, ارتودنسی, ارتودنسی اصفهان, ارتودنسی پیشگیری, ارتودنسی ثابت, اصلاح طرح لبخند اصفهان, اقدامات قبل از گرفتن بریس, بهترن متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین جراحی فک اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان, دکتر تیموری, دکتر فاطمه تیموری, طراحی لبخند اصفهان, متخصص ارتودنسی اصفهان, متخصص ارتودنسی در اصفهان, متخصص ارتودنسی کودکان, متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان, متخصص اصلاح ناهنجاری فک, متخصص جراحی فک و صورت در اصفهان, متخصص ناهنجاری های فک و صورت, متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان
نوشتهٔ پیشین
چرا فقط بریس های بالا یا پایین را می خواهید؟
نوشتهٔ بعدی
آیا نیاز به پر کردن حفره ها قبل از بریس دارید؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.