متخصص ارتودنسی اصفهان | ارتودنسی چکار میکند

ارتودنسی چه کار می کند؟

ارتودنسی چه کار می کند؟

مدت زمان مطالعه: 7 دقیقه

خدمات ارتودنسی به شما کمک می کند تا لبخندی زیبا داشته باشید و با تراز و تراز کردن دندان ها سلامت دهان و دندان شما را تضمین می کند. هنگامی که دندان ها و فک های شما به خوبی در کنار هم قرار گرفته اند ، می توانید غذاها را بهتر بجوید و به راحتی بچشید. دکتر فاطمه تیموری، متخصص ارتودنسی اصفهان که عضو هیات علمی بخش ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اصفهان می باشند که میتوانید برای حل مشکلات دندان هایتان به ایشان اعتماد کنید.

جالب است بدانید که درمان های ارتودنسی حتی می توانند نقش مهمی در جلوگیری از خروپف شبانه داشته باشند. متخصصان ارتودنسی می توانند بسیاری از مشکلات و ناهنجاری ها مانند شلوغی دندان ها ، فاصله بین دندان ها ، دندان های از دست رفته و ناهنجاری های فک و صورت را برطرف کنند.

متخصص ارتودنسی اصفهان | ارتودنسی چکار میکند
فواید ارتودنسی

 

وقتی به متخصص ارتودنسی مراجعه می کنید چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که به کلینیک ارتودنسی مراجعه می کنید ، متخصص ارتودنسی ابتدا دندان ها و موقعیت فک های شما را بررسی می کند. و سپس ممکن است تصاویری از حفره دهان و دندان های شما بگیرد. تا موقعیت دندان ها و فک ها را با دقت بیشتری ارزیابی کرده و بهترین درمان ارتودنسی را برنامه ریزی کند.

دکتر فاطمه تیموری، متخصص ارتودنسی اصفهان که عضو هیات علمی بخش ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اصفهان می باشند که میتوانید برای حل مشکلات دندان هایتان به ایشان اعتماد کنید.

متخصص ارتودنسی یا متخصص ارتودنسی دندان های شما را قالب بندی می کند. تا به تصویر کاملی از شکل و اندازه آنها دست پیدا کنید. و سپس بهترین درمان ارتودنسی را برای هم ترازی دندان های خود برنامه ریزی کنید.

بیشتر بخوانید
بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

متخصص ارتودنسی ممکن است از شما بخواهد دهان خود را کاملاً باز کنید یا دندان های خود را روی هم فشار دهید. تا حفره دهان ، دندان ها و فک های شما به طور کامل بررسی شود. متخصص ارتودنسی همچنین ممکن است سوالاتی از شما بپرسد تا دریابد که آیا در جویدن یا بلع مشکل دارید. یا آیا فک های شما هنگام غذا خوردن یا صحبت کردن صدایی ایجاد می کند یا خیر.


پیشنهاد مطالعه: چرا نباید از انجام ارتودنسی های دندانی ترسید؟


در پایان معاینات (بررسی رادیوگرافی و پرونده های پزشکی)…

متخصص ارتودنسی در مورد نحوه درمان دندان های کج اظهار نظر می کند. برخی از بیماران ممکن است به درمان جزئی یا بدون نیاز به درمان خاصی نیاز داشته باشند. در حالی که برخی دیگر باید برای درمان سوء برداشت های موجود از برنامه درمانی 2 ساله استفاده کنند.

دکتر فاطمه تیموری، متخصص ارتودنسی اصفهان که عضو هیات علمی بخش ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اصفهان می باشند. که میتوانید برای حل مشکلات دندان هایتان به ایشان اعتماد کنید.

متخصص ارتودنسی اصفهان | ارتودنسی چکار میکند
ارتودنسی چکار میکند

ارتودنسی چه کاری روی دندان ها انجام میدهد؟

متخصص ارتودنسی وسایل ارتودنسی متحرک یا ثابت را روی دندان ها قرار می دهد. تا نیروهای مستمر را برای فشار آوردن آنها به موقعیت طبیعی خود اعمال کند. درمان های ارتودنسی دندان ها و فک ها را تراز می کند و مرتب می کند. تا هرگونه ناهنجاری یا ناهنجاری فک و صورت را در پایان درمان به طور کامل درمان کند.

پس از اتمام درمان های ارتودنسی ، متخصص ارتودنسی به بیمار تجویز می کند. تا از تثبیت کننده ها برای تثبیت نتیجه درمانی و جلوگیری از بازگشت دندان ها به موقعیت قبلی خود استفاده کند. در مواردی که انتخاب دیگری وجود ندارد. متخصص ارتودنسی ممکن است تصمیم بگیرد که دندانهایی را کشیده تا فضای بیشتری برای تراز دندان ها فراهم شود.

بیشتر بخوانید
ورزش کردن با براکت ها

دکتر فاطمه تیموری، متخصص ارتودنسی اصفهان که عضو هیات علمی بخش ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اصفهان می باشند که میتوانید برای حل مشکلات دندان هایتان به ایشان اعتماد کنید.

بسیاری از افراد برای داشتن یک طرح لبخند زیبا و جذاب تحت درمان ارتودنسی قرار می گیرند….

داشتن لبخند هالیوودی انگیزه اصلی تشویق بسیاری از افراد به انجام ارتودنسی است. یک طرح لبخند جذاب می تواند زیبایی منحصر به فرد صورت را برای شما به ارمغان بیاورد و بر تعاملات اجتماعی و شغلی شما تأثیر مثبت بگذارد.

با وجود تمرکز درمان های ارتودنسی بر روی دندان ها و فک ها ، بسیاری از اختلالات دیگر نیز با چنین درمان هایی قابل اصلاح هستند. به عنوان مثال ، بسیاری از بیماران به دلیل ناهنجاری های فک و صورت قادر به صحبت صحیح نیستند. و این مشکل را می توان با درمان های ارتودنسی برطرف کرد. از دیگر نتایج درمانی ارتودنسی می توان به درمان مشکلات بلع ، تنفس صحیح و رفع مشکلات تنفسی مانند خروپف شب اشاره کرد.

برای عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری کلیک کنید.

اگر سوالی دارید برای راهنمایی بیشتر تیم حرفه ای ما در خدمت شما هستند لطفا تماس بگیرید.

 

drteimoori.com, ارتودنسی چه کار می کند؟, بهترین جراحی فک اصفهان, بهترین دکتر ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان, دکتر فاطمه تیموری, متخصص ارتودنسی اصفهان, متخصص ارتودنسی خوب در اصفهان, متخصص ارتودنسی در اصفهان
نوشتهٔ پیشین
در صورت شکستن براکت یا سیم ارتودنسی چه کاری باید انجام داد (وحشت نکنید!)
نوشتهٔ بعدی
ارتودنسی چیست و چگونه عمل میکند؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.