متخصص ارتودنسی اصفهان ارتودنسی سریع: واقعیت یا تبلیغات غیر واقعی؟

ارتودنسی سریع: واقعیت یا تبلیغات غیر واقعی؟

ارتودنسی سریع: واقعیت یا تبلیغات غیر واقعی؟

بسیاری از بیماران به دنبال روشی هستند که در کمترین زمان ممکن و بسیار سریع به لبخند زیبا و دندانهای مرتب دست پیدا کنند.متخصصین ارتودنسی نیز همواره به دنبال کوتاه کردن زمان درمان ارتودنسی هستند، چرا که طول درمان کوتاه‌تر به نفع بیماران و متخصصین ارتودنسی است و روش‌هایی مانند کورتیکوتومی(ایجاد سوراخهایی در استخوان) ، اعمال لرزش به دندانها و انواع لیزرها برای سرعت بخشیدن به درمان توسط برخی از متخصصین ارتودنسی استفاده شده ولیکن کاهش قابل توجهی در زمان درمان حاصل نشده است . ⚠ آنچه که در تبلیغات_دندانپزشکی یا برخی وبسایتها تحت عنوان ” ارتودنسی_فوری ” یا ارتودنسی_سریع پیشنهاد میشود در واقع استفاده از روش های ترمیمی/ زیبایی برای پوشش مشکلات و بینظمی های خفیف دندانی است.این روشها سه نوع هستند:
١-کامپوزیت_ونیر
٢-روکش_دندان
٣-پرسلن لامینیت
که در صورتی که ناهنجاری فک وجود نداشته باشد ، برای مخفی کردن بینظمی های خفیف دندانی قابل استفاده هستند و نسبت به درمان ارتودنسی زمان بسیار کمتری نیاز دارند

اما انتخاب بین ارتودنسی یا دندانپزشکی_ترمیمی نیاز به بررسی و معاینه_تخصصی هم توسط متخصص ارتودنسی و هم متخصص ترمیمی برای هر فرد دارد، چون این روش ها مزایا و مشکلات خود را دارند و برای هر کسی قابل انجام نمی باشند.این روشها در صورتیکه در افراد با شلوغی متوسط تا زیاد بکار روند نیاز به تراش مقدار زیادی از بافت سالم دندانی دارند که به هیچ عنوان انتخاب مناسبی نیست.

ارتودنسی سریع: واقعیت یا تبلیغات غیر واقعی؟ را با دوستان و کسانی که قصد انجام ارتودنسی را دارند، یا می دانید که با این مطلب نیاز دارند ارسال و به اشتراک بگذارید.

متخصص ارتودنسی اصفهان دکتر فاطمه تیموری

دکتر فاطمه تیموری

بورد تخصصی ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت

متخصص ارتودنسی اصفهان

استادیار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید:

نظرات و سوالات خود را در بخش نظرات و دیدگاه ها برای خانم دکتر ارسال نمایید:

بیشتر بخوانید
آیا درصورت انجام ارتودنسی حتما باید دندان خود را بکشیم؟

 

ارتودنسی سریع, ارتودنسی سریع اصفهان, ارتودنسی سریع توسط دکتر فاطمه تیموری, ارتودنسی سریع در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, متخصص ارتودنسی اصفهان
نوشتهٔ پیشین
طول دوره درمان ارتودنسی چقدر است؟
نوشتهٔ بعدی
ارتودنسی در بارداری

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.