بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دندانپزشک-و-ارتودنسی-کودکان-اصفهان

آیا ارتودنسی یک مورد سوء دندانپزشکی است؟

ببینید چه کیسی رو‌میخام شروع کنم بی نهایت مشتاق پایان درمانش هستم. نظرتون چیه؟؟ با ما همراه باشید
بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر-فاطمه-تیموری-اصفهان
بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دکتر-فاطمه-تیموری-اصفهان

آیا ارتودنسی یک مورد سوء دندانپزشکی است؟

ارتودنسی در اصفهان

ارتودنسی شاخه ای تخصصی از دندانپزشکی است که بر اصلاح دندان ها و فک ها در زمانی که قرارگیری نامناسبی دارند و باعث مشکلات عملکردی و اغلب زیبایی می شوند تمرکز می کند. درمان ارتودنسی بسیار رایج است و به یک عمل معمول در دندانپزشکی تبدیل شده است.

یکی از رایج ترین عناصر ارتودنسی استفاده از بریس است و تخمین زده می شود که در حال حاضر حدود 4 میلیون آمریکایی از بریس های معمولی استفاده می کنند. علاوه بر این، انواع دیگری از درمان وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سایر دستگاه‌های ثابت خاص، ترازهای متحرک مانند Invisalign، نگهدارنده‌ها و دستگاه‌های تغییر موقعیت فک اشاره کرد. در برخی موارد ممکن است قبل از شروع درمان ارتودنسی نیاز به کشیدن دندان باشد.

متأسفانه، مانند هر درمان پزشکی یا دندانپزشکی دیگری، همیشه این احتمال وجود دارد که ارتودنسی شما اشتباه کند. این معمولا به یکی از دو روش اتفاق می افتد. یا ارتودنتیست شما در درمان شما خطایی مرتکب می شود یا در طول درمان اقدام مناسبی انجام نمی دهد و از موفقیت آمیز بودن آن یا ایجاد آسیب جلوگیری می کند.

دکتر فاطمه تیموری ، بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

اگر درمان ارتودنسی شما اشتباه شود، می تواند عواقب قابل توجهی برای سلامت دهان، ظاهر و حتی زندگی روزمره شما داشته باشد. ارتودنتیست شما مطابق با استانداردهای شایستگی هر متخصص دیگر پزشکی است و اگر به هر نحوی از آن استاندارد کوتاهی کند، می‌تواند در قبال هر گونه خسارت ناشی از آن پاسخگو باشد. این به این معنی است که شما ممکن است یک مورد قصور دندانپزشکی داشته باشید.

بیشتر بخوانید
بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان
بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دندانپزشک-و-ارتودنسی-کودکان-اصفهان
بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دندانپزشک-و-ارتودنسی-کودکان-اصفهان

راه های مختلفی وجود دارد که در آن ارتودنسی به طور بالقوه ممکن است اشتباه کند. در اینجا برخی از رایج ترین نمونه ها آورده شده است.

بریس ها بریس ها دندان ها و فک را تحت فشار مداوم قرار می دهند. اگر ارتودنتیست شما نتواند بریس های شما را به درستی اعمال کند یا درمان شما را به درستی تحت نظر نداشته باشد، این می تواند منجر به مشکلاتی در سلامت دهان شما از جمله بیماری لثه، پوسیدگی دندان و قرارگیری نادرست دندان شود.

خطر بیشتری برای عوارضی وجود دارد که می تواند منجر به درمان اصلاحی در آینده شود. استفاده طولانی مدت از بریس ها نیز بیماران را در معرض خطر عوارض قرار می دهد.

تحلیل ریشه تحلیل ریشه یکی از شایع ترین مسائلی است که از ارتودنسی ناشی می شود. مشخصه آن این است که بدن سطح ریشه دندان را از بین می برد و یک بخش طبیعی از دست دادن دندان های نوزاد ما است. بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان با این حال، درمان ارتودنسی می تواند درجاتی از تحلیل ریشه در دندان های دائمی را نیز تحریک کند.

این به این دلیل است که اگر این فرآیند خیلی سریع اتفاق بیفتد، دندان‌ها یا استخوان ممکن است ریشه‌ها را حل کنند نه اینکه استخوان را برای جا دادن دندان متحرک تغییر دهند. عدم تشخیص بیماری پریودنتال. ارتودنسی در اصفهان

تمیز کردن دندان ها به درستی قطعا سخت ترین کار در مورد استفاده از بریس است زیرا مذاکره براکت ها، سیم ها و باندها می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. علیرغم بهترین تلاش های پوشنده، برخی از بقایای مواد غذایی ناگزیر باقی می ماند و این می تواند منجر به تشکیل پلاک شود که در صورت عدم درمان، بیمار را در معرض خطر ابتلا به التهاب لثه قرار می دهد.

بیشتر بخوانید
مزایای طراحی لبخند چه مواردی هستند؟

صفحه اینستاگرام دکتر فاطمه تیموری

بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دندانپزشک-و-ارتودنسی-کودکان-اصفهان
بهترین-متخصص-ارتودنسی-اصفهان | دندانپزشک-و-ارتودنسی-کودکان-اصفهان

ژنژیویت اولین مرحله بیماری لثه است و می توان آن را معکوس کرد. اگر قبل و یا در حین درمان ارتودنسی لکه‌دار نباشد، می‌تواند منجر به بیماری پریودنتال شود که آسیب‌های جبران‌ناپذیری به دندان‌ها و سلامت دهان و دندان وارد می‌کند.

حتی می تواند شما را در معرض خطر از دست دادن دندان قرار دهد. دندان ها پس از درمان ارتودنسی همچنان نامرتب هستند. در برخی موارد، بیماران پس از درمان ارتودنسی متوجه می‌شوند که دندان‌ها و/یا فک‌هایشان هنوز نامرتب است.

اگر اینطور باشد، تقریباً مطمئناً طیف وسیعی از مشکلات ناتوان کننده را تجربه خواهید کرد که بر توانایی شما در استفاده صحیح از دندان هایتان هر روز تأثیر می گذارد. این شامل درد، آسیب به دندان هایی است که بر روی یکدیگر تحت فشار هستند، مسائل مربوط به گاز گرفتن و جویدن و موارد دیگر.

آیا من ادعای قصور دندانپزشکی ارتودنسی دارم؟

هر بیمار و موردی کاملاً منحصر به فرد است و نمی‌توان گفت که آیا موردی مبنی بر قصور دندانپزشکی بر اساس درمان ارتودنسی اشتباه بوده است یا خیر، بدون اینکه پرونده شما بررسی شود.  بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان تیم باتجربه قصور دندانپزشکی ما وظیفه مراقبتی که دندانپزشکان در قبال بیماران خود دارند را درک می کنند و تجربه گسترده ای در برخورد با مواردی دارند که درمان ها طبق برنامه انجام نشده است.

اگر فکر می کنید ممکن است یک ادعای قصور دندانپزشکی داشته باشید، با تیم حقوقی آگاه ما تماس بگیرید تا با خوشحالی پرونده شما را بررسی کنند و به شما توصیه کنند که آیا می توانید مستحق دریافت غرامت باشید و چه کاری باید انجام دهید تا مطمئن شوید که دریافت می کنید.

بیشتر بخوانید
دوره نقاهت کشیدن دندان عقل و نکاتی که باید رعایت کنیم

جایزه مناسب برای صدمات و خساراتی که متحمل شده اید. برای برنامه ریزی ارزیابی رایگان پرونده خود، امروز با با ما تماس بگیرید.

drteimoori.com, ارتودنسی اصفهان, ارتودنسی در اصفهان, بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان, بهترین متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان, دکتر فاطمه تیموری, طراحی لبخند اصفهان, متخصص ارتودنسی در اصفهان, متخصص ارتودنسی کودکان, متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت اصفهان, متخصص اصلاح ناهنجاری فک, متخصص ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان
نوشتهٔ پیشین
اثرات بریس – چه چیزی طبیعی است و چه چیزی نیست؟
نوشتهٔ بعدی
آنچه باید در مورد بریس و ارتودنسی بدانید!؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.